dám sem do diskusie, neviem, či je zlý trojpohľad, alebo problém medzi klávesnicou a stoličkou,
nedarí sa mi nakresliť tento model, neviete mi pomôcť prosím?
má to byť podľa trojpohľadu z manuálu ANACONDA
aj keď podľa tohoto
to skôr pripomína loď BOA
a ešte jedna plachta, ale tie trojpohľady sa mi tiež zdajú občas vycucané z palca a neviem, načo je tam tá mriežka,
lebo s veľkosťou modelu to nemá nič spoločné, pretože podľa manuálu má mať napr. THARGOID rozmer 180/40/180 (D/V/Š) a ADDER 45/8/30...
Diskusia - Rhino
Moderátor: iconmaster
- toudi_sk | 53
- Krotiteľ textúr
- Príspevky: 12895
- Meno: Milan
- Bydlisko: u susedky
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Diskusia - Rhino
žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku |
Re: Diskusia - Rhino
To hudbu len dva zdeformované šesťstranné ihlany spojené základňami. Na tom druhom obrázku to nie je boa ale anaconda, len je fotena zo zadu.
"Art without engineering is dreaming. Engineering without art is calculating." Steven K. Roberts
- toudi_sk | 53
- Krotiteľ textúr
- Príspevky: 12895
- Meno: Milan
- Bydlisko: u susedky
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Diskusia - Rhino
Mi hovor, anaconda by zozadu mala mať 2 5-uholníky, najskôr rovnoramenné, len neviem teraz nájsť ten jeden jediný obrázok, kde to bolo vidieť.
Trojpohľady v lepšom prípade nesedia iba pomerovo v horšom vôbec, ani by som sa nedivil, kebyže má BOA a ANACONDA prehodené bokorysy
jeden z problémov je, že to sú modely z Comodore 64, ja chcem robiť tie zo ZX Spectra a skôr mi to príde, že sú prehodené názvy,
BOA má celý zadok pologuľu z 5-uholníkov, ANACONDA by mala mať zadok zložený len z dvoch 5-uholníkov
Trojpohľady v lepšom prípade nesedia iba pomerovo v horšom vôbec, ani by som sa nedivil, kebyže má BOA a ANACONDA prehodené bokorysy
serpens napísal:Na tom druhom obrázku to nie je boa ale anaconda, len je fotena zo zadu.
jeden z problémov je, že to sú modely z Comodore 64, ja chcem robiť tie zo ZX Spectra a skôr mi to príde, že sú prehodené názvy,
BOA má celý zadok pologuľu z 5-uholníkov, ANACONDA by mala mať zadok zložený len z dvoch 5-uholníkov
žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku |
- toudi_sk | 53
- Krotiteľ textúr
- Príspevky: 12895
- Meno: Milan
- Bydlisko: u susedky
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Diskusia - Rhino
žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku |
Re: Diskusia - Rhino
Tak z tohoto to uz das. Nie?
Edit: This ship is very slow, very unwieldy, very large, and very expensive.
"Art without engineering is dreaming. Engineering without art is calculating." Steven K. Roberts
- toudi_sk | 53
- Krotiteľ textúr
- Príspevky: 12895
- Meno: Milan
- Bydlisko: u susedky
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Diskusia - Rhino
bez problémov, "už len" gif rozložiť na jednotlivé framy, anaconda ich má 90, z toho vyberiem pohľady spredu/ zozadu, zvrchu/ zospodu,
nafliaskam v sketchupe na steny, naťahám cólštokom pomocné čiary a obťahujem ceruzkou o dušu spasenú, prípadne naklopím rovinu/ roviny
a hrany vzniknú v prienikoch, zistil som konečne, ako prinútiť plochu, aby sa otáčala podľa mnou definovanej osi
nafliaskam v sketchupe na steny, naťahám cólštokom pomocné čiary a obťahujem ceruzkou o dušu spasenú, prípadne naklopím rovinu/ roviny
a hrany vzniknú v prienikoch, zistil som konečne, ako prinútiť plochu, aby sa otáčala podľa mnou definovanej osi
Naposledy upravil/-a toudi_sk v 25 Jan 2015 13:02, upravené celkom 2 krát.
žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku |
- Ing. Spendlik | 42
- Príspevky: 372
- Meno: Tomáš
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Diskusia - Rhino
Možno pre niektorých známa stránka, ja som ju objavil prednedávnom. Kopec tutoriálov a informácií, oplatí sa zeregistrovať.
http://3dakademie.cz/
http://3dakademie.cz/
Re: Diskusia - Rhino
Ahoj, už dlouho mám takový problém. Při rozkládání 3D modelu na jednotlivé dílky se mi skoro všechny čáry rozdělí na mnoho menších čar. Toto dělení je úplně nepravidelné, rozdělené čáry jsou různě dlouhé, mnoho z nich se i částečně překrývá. Proto nepomůže ani tlačítko na sloučení objektů. K ničemu nepomůže ani označení duplikátů a jejich smazání, protože tyto čáry se překrývají jen částečně a duplikáty to tedy nejsou. Vůbec mě nenapadá žádný důvod, proč se mi tohle stává. Pro ilustraci přidávám výřez dílu terénu s dlažbou po rozložení. Označil jsem některé čáry, aby bylo vidět, o co přesně jde.
Re: Diskusia - Rhino
To bude nejaky bug. Chcelo by to updatnut Rhino.
"Art without engineering is dreaming. Engineering without art is calculating." Steven K. Roberts
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných