Diskusia - Rhino

Moderátor: iconmaster

Užívateľov profilový obrázok
toudi_sk | 53
Krotiteľ textúr
Príspevky: 12895
Meno: Milan
Bydlisko: u susedky
Kontaktovať užívateľa:

Re: Diskusia - Rhino

Príspevokod užívateľa toudi_sk » 16 Jan 2015 16:16

dám sem do diskusie, neviem, či je zlý trojpohľad, alebo problém medzi klávesnicou a stoličkou,
nedarí sa mi nakresliť tento model, neviete mi pomôcť prosím?

má to byť podľa trojpohľadu z manuálu ANACONDA



aj keď podľa tohoto

Image

to skôr pripomína loď BOA



a ešte jedna plachta, ale tie trojpohľady sa mi tiež zdajú občas vycucané z palca a neviem, načo je tam tá mriežka,
lebo s veľkosťou modelu to nemá nič spoločné, pretože podľa manuálu má mať napr. THARGOID rozmer 180/40/180 (D/V/Š) a ADDER 45/8/30...

Image
žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku

Užívateľov profilový obrázok
serpens | 40
a.k.a. hado
Príspevky: 8850
Meno: Miro
Bydlisko: Žilina
Kontaktovať užívateľa:

Re: Diskusia - Rhino

Príspevokod užívateľa serpens » 17 Jan 2015 00:47

To hudbu len dva zdeformované šesťstranné ihlany spojené základňami. Na tom druhom obrázku to nie je boa ale anaconda, len je fotena zo zadu.
"Art without engineering is dreaming. Engineering without art is calculating." Steven K. Roberts

Užívateľov profilový obrázok
Burton | --
Príspevky: 608
Bydlisko: Nemecká

Re: Diskusia - Rhino

Príspevokod užívateľa Burton » 17 Jan 2015 20:36

Tazko ti je sa v tom vyznat,ked kazdy nakres zobrazuje nieco ine.
Ak zoberiem za zaklad bokorys a budem vychadzat z pravidelneho 6-bokeho ihlana, teleso by malo vyzerat asi takto:

Užívateľov profilový obrázok
toudi_sk | 53
Krotiteľ textúr
Príspevky: 12895
Meno: Milan
Bydlisko: u susedky
Kontaktovať užívateľa:

Re: Diskusia - Rhino

Príspevokod užívateľa toudi_sk » 17 Jan 2015 22:21

Mi hovor, anaconda by zozadu mala mať 2 5-uholníky, najskôr rovnoramenné, len neviem teraz nájsť ten jeden jediný obrázok, kde to bolo vidieť.
:beat plaster:
Trojpohľady v lepšom prípade nesedia iba pomerovo :D v horšom vôbec, ani by som sa nedivil, kebyže má BOA a ANACONDA prehodené bokorysy

serpens napísal:Na tom druhom obrázku to nie je boa ale anaconda, len je fotena zo zadu.

jeden z problémov je, že to sú modely z Comodore 64, ja chcem robiť tie zo ZX Spectra a skôr mi to príde, že sú prehodené názvy,
BOA má celý zadok pologuľu z 5-uholníkov, ANACONDA by mala mať zadok zložený len z dvoch 5-uholníkov
žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku

Užívateľov profilový obrázok
toudi_sk | 53
Krotiteľ textúr
Príspevky: 12895
Meno: Milan
Bydlisko: u susedky
Kontaktovať užívateľa:

Re: Diskusia - Rhino

Príspevokod užívateľa toudi_sk » 20 Jan 2015 10:21

žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku

Užívateľov profilový obrázok
serpens | 40
a.k.a. hado
Príspevky: 8850
Meno: Miro
Bydlisko: Žilina
Kontaktovať užívateľa:

Re: Diskusia - Rhino

Príspevokod užívateľa serpens » 20 Jan 2015 11:27

Tak z tohoto to uz das. Nie?

Edit: This ship is very slow, very unwieldy, very large, and very expensive. :D
"Art without engineering is dreaming. Engineering without art is calculating." Steven K. Roberts

Užívateľov profilový obrázok
toudi_sk | 53
Krotiteľ textúr
Príspevky: 12895
Meno: Milan
Bydlisko: u susedky
Kontaktovať užívateľa:

Re: Diskusia - Rhino

Príspevokod užívateľa toudi_sk » 20 Jan 2015 16:32

bez problémov, "už len" gif rozložiť na jednotlivé framy, anaconda ich má 90, z toho vyberiem pohľady spredu/ zozadu, zvrchu/ zospodu,
nafliaskam v sketchupe na steny, naťahám cólštokom pomocné čiary a obťahujem ceruzkou o dušu spasenú, prípadne naklopím rovinu/ roviny
a hrany vzniknú v prienikoch, zistil som konečne, ako prinútiť plochu, aby sa otáčala podľa mnou definovanej osi
:victory:
Naposledy upravil/-a toudi_sk v 25 Jan 2015 13:02, upravené celkom 2 krát.
žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku

Užívateľov profilový obrázok
Ing. Spendlik | 42
Príspevky: 372
Meno: Tomáš
Kontaktovať užívateľa:

Re: Diskusia - Rhino

Príspevokod užívateľa Ing. Spendlik » 25 Jan 2015 12:56

Možno pre niektorých známa stránka, ja som ju objavil prednedávnom. Kopec tutoriálov a informácií, oplatí sa zeregistrovať.
http://3dakademie.cz/

Užívateľov profilový obrázok
Honz88 | --
Príspevky: 12

Re: Diskusia - Rhino

Príspevokod užívateľa Honz88 » 22 Feb 2015 12:44

Ahoj, už dlouho mám takový problém. Při rozkládání 3D modelu na jednotlivé dílky se mi skoro všechny čáry rozdělí na mnoho menších čar. Toto dělení je úplně nepravidelné, rozdělené čáry jsou různě dlouhé, mnoho z nich se i částečně překrývá. Proto nepomůže ani tlačítko na sloučení objektů. K ničemu nepomůže ani označení duplikátů a jejich smazání, protože tyto čáry se překrývají jen částečně a duplikáty to tedy nejsou. Vůbec mě nenapadá žádný důvod, proč se mi tohle stává. Pro ilustraci přidávám výřez dílu terénu s dlažbou po rozložení. Označil jsem některé čáry, aby bylo vidět, o co přesně jde.



Užívateľov profilový obrázok
serpens | 40
a.k.a. hado
Príspevky: 8850
Meno: Miro
Bydlisko: Žilina
Kontaktovať užívateľa:

Re: Diskusia - Rhino

Príspevokod užívateľa serpens » 22 Feb 2015 17:31

To bude nejaky bug. Chcelo by to updatnut Rhino.
"Art without engineering is dreaming. Engineering without art is calculating." Steven K. Roberts

Návrat na "Rhino kútik"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných