kamarát si chcel spraviť RobCo Pip- Boy 2000 z Falloutu 1, čo je v podstate taký predchodca tabletu a v hre funguje ako jej menu
samozrejme pár ľudí to už skúšalo postaviť
potreboval nejakú krabičku, tak som mu to zmastil z dvierok rozvádzača, odral to z farby a odhrdzil
keďže som to potreboval uzavrieť a vymedziť medzeru, aby mu fungoval aj pánt, začal som to kresliť v sketchupe,
aby som vedel navrhnúť diely, čo treba vyrezať vodou z umeleckej hmoty
zatvárať sa to bude sponou, vraj vhodnú veľkosť nájde v brnenskom protiatómovom kryte 10-Z pod Špilberkom, kde robí sprievodcu,
tak som si ju rovno nakreslil tiež
RobCo Pip- Boy 2000- Fallout 1/ 1:1
Moderátor: serpens
- toudi_sk | 53
- Krotiteľ textúr
- Príspevky: 12895
- Meno: Milan
- Bydlisko: u susedky
- Kontaktovať užívateľa:
RobCo Pip- Boy 2000- Fallout 1/ 1:1
žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku |
- toudi_sk | 53
- Krotiteľ textúr
- Príspevky: 12895
- Meno: Milan
- Bydlisko: u susedky
- Kontaktovať užívateľa:
Re: RobCo Pip- Boy 2000- Fallout 1/ 1:1
žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku |
- iconmaster | 35
- Last man standing
- Príspevky: 7431
- Meno: Peter Jankovič
- Bydlisko: Želiezovce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: RobCo Pip- Boy 2000- Fallout 1/ 1:1
Mohol by si tam zalepit nejaky novsi smartfon od Samsungu, so zaoblenym displejom
- toudi_sk | 53
- Krotiteľ textúr
- Príspevky: 12895
- Meno: Milan
- Bydlisko: u susedky
- Kontaktovať užívateľa:
Re: RobCo Pip- Boy 2000- Fallout 1/ 1:1
ten bohužiaľ nemá správne proporcie
žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku |
- toudi_sk | 53
- Krotiteľ textúr
- Príspevky: 12895
- Meno: Milan
- Bydlisko: u susedky
- Kontaktovať užívateľa:
Re: RobCo Pip- Boy 2000- Fallout 1/ 1:1
"smetie" skoro hotové
medzitým rozklad dielov na medzikus, mriežku a zadnú stenu, aby sa to dalo vyrezať vodou
medzitým rozklad dielov na medzikus, mriežku a zadnú stenu, aby sa to dalo vyrezať vodou
žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku |
Re: RobCo Pip- Boy 2000- Fallout 1/ 1:1
Toto všetko robíš v kečupe, alebo si už prešiel na nejaké iné oné ?
- toudi_sk | 53
- Krotiteľ textúr
- Príspevky: 12895
- Meno: Milan
- Bydlisko: u susedky
- Kontaktovať užívateľa:
Re: RobCo Pip- Boy 2000- Fallout 1/ 1:1
len výhradne kečup, aj keby nebolo zlé začať s Blenderom, tam sa dajú robiť UV mapy, čiže komplet otexturovaný model do pepakury,
ale čo som pozeral, tak už aj na kečup existuje plugin SketchUV na UV mapy, to mi snáď robia naschvál...
ale čo som pozeral, tak už aj na kečup existuje plugin SketchUV na UV mapy, to mi snáď robia naschvál...
žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku |
- iconmaster | 35
- Last man standing
- Príspevky: 7431
- Meno: Peter Jankovič
- Bydlisko: Želiezovce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: RobCo Pip- Boy 2000- Fallout 1/ 1:1
Uz som aj pisal Toudimu, ze ratam s workshopom Sketchup na Hvezdarni
- toudi_sk | 53
- Krotiteľ textúr
- Príspevky: 12895
- Meno: Milan
- Bydlisko: u susedky
- Kontaktovať užívateľa:
Re: RobCo Pip- Boy 2000- Fallout 1/ 1:1
aby som dodržal heslo sekcie Projekty, tak tu je inšpirácia do budúcna, vľavo hore sú okienka s časom a dátumom, v hre sa točia pri odčítaní času
tak som ich cvične zmastil a mohli by byť aj naozaj "akože" funkčné, lebo by sa to tam zmestilo, to veľké koleso je veľké preto,
lebo je na 12 mesiacov, malé kolečká sú len na desať čísiel, teda ono sú to uholníky, majú rovnakú veľkosť jednej steny, každé
číslo je na dvoch plochách, takže sú to 20 (10×2) a 24 (12×2) uholníky
tak som ich cvične zmastil a mohli by byť aj naozaj "akože" funkčné, lebo by sa to tam zmestilo, to veľké koleso je veľké preto,
lebo je na 12 mesiacov, malé kolečká sú len na desať čísiel, teda ono sú to uholníky, majú rovnakú veľkosť jednej steny, každé
číslo je na dvoch plochách, takže sú to 20 (10×2) a 24 (12×2) uholníky
žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku |
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní