Ahoj
Po dlouhé době jsem se odhodlal si taky postavit pořádnou lokomotivu. Jako základ mi poslouží model TY-2ky k přestavbě na naší mašinu.
Bude to má první mašina, tak ani nevím co od toho čekat, každopádně se na to těším. Podkladových fotek mám spoustu snad z nich budu schopný něco užmoulat.
Hodně budu čerpat i z Baluovi stavby, určitě to ušetří čas.
Začal jsem tendrem, přece jen to chce něco menšího na rozjezd.
Kostra tendru mi přišla dosti ošizená, když uvážím o jak velký model jde a tak jsem hodně žeber přidal aby byl základ pevný. a připravený na obšívku.
Nevieš kam dať 2% dane?. A čo tak prispieť na chod našej najväčšej súťaže v Nitre?
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Lokomotiva 555.0 /Angraf + scratch/ 1:25
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Vitaj medzi vláčikármi.Verím, že v tvojom podaní to bude ďalšia pekná mašinka a obdivujem ťa, že to ideš stavať spolu aj s tatrovkou, lebo tú stavbu tiež sledujem. Máš k tomu aj nejaké lasery alebo to ideš robiť len z čistého zošitu? Predpokladám,že to bude tá istá mašinka,ktorú robil aj balu. Držím palec a budem sledovať a učiť sa
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
No konečne! Tak to som zvedavý ako sa ty s tým popasuješ.
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
halo
ou, po obede som si objednal pt 31.... vediet toto, tak si objednam toto ... kazdopadne ta sledujem
ou, po obede som si objednal pt 31.... vediet toto, tak si objednam toto ... kazdopadne ta sledujem
T.E.R.E.N.K.O.Z.A. : Těžkotonážní Efektivní Rychlý Elektronický Náhodně Kráčející Obrovský Zabíjecí Automat
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Tak na tuto stavbu som este zvedavejsi, ako na T147 Ked bude treba, tak Ti skusim poradit, ale myslim, ze to zvladnes, ako obvykle
Lepim preto, ze ma to bavi, tak ako ma to bavi a to, co sa mi paci.
Normálne je vlastnit (viac) originál(ov).
Normálne je vlastnit (viac) originál(ov).
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Ahoj
Moc díky za podporu pánové. Paralelka byla vyhlášena snad před 4 roky, trvalo to ale jsem tu.
Jene ... No Tatrovce chybí už jen ta kabina, jinak vše mám slepeno a nachytáno na osazení, předpokládám že bych mohl mít model hotoví někdy příští týden. Pokud tu kabinu dokážu slepit.
Pokud jde o doplňky k mašince tak něco mám, jmenovitě laserová kola od GPM (měl jsem je koupené dřív než model) , laserem pálené brzdy a kohoutky od Lubose, koleje od Ivanta a mám udělanou i dřevěnou podložku pod model. Ještě se musím zeptat Balua na obtisky jestli by mi je byl schopný sehnat a poslat, ale to má ještě čas.
terenkoza ... no to je dobře, ty by jsi to měl za měsíc hotové a já se tu s tím budu mořit rok.
Jožkin ... Jasně kdyby něco optám se, díky za ochotu.
Moc díky za podporu pánové. Paralelka byla vyhlášena snad před 4 roky, trvalo to ale jsem tu.
Jene ... No Tatrovce chybí už jen ta kabina, jinak vše mám slepeno a nachytáno na osazení, předpokládám že bych mohl mít model hotoví někdy příští týden. Pokud tu kabinu dokážu slepit.
Pokud jde o doplňky k mašince tak něco mám, jmenovitě laserová kola od GPM (měl jsem je koupené dřív než model) , laserem pálené brzdy a kohoutky od Lubose, koleje od Ivanta a mám udělanou i dřevěnou podložku pod model. Ještě se musím zeptat Balua na obtisky jestli by mi je byl schopný sehnat a poslat, ale to má ještě čas.
terenkoza ... no to je dobře, ty by jsi to měl za měsíc hotové a já se tu s tím budu mořit rok.
Jožkin ... Jasně kdyby něco optám se, díky za ochotu.
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
- Ondřej Nadrchal | --
- Príspevky: 55
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Začíná se to pěkně rýsovat Ještě pár detailů a je to hotovo
Dovolím si odpovědět za Jožkina. Ty krabičky jsou maznice. Zásobníky oleje. Od nich vedou trubičky k třecím plochám, tady konkrétně, k čepům a pružině spojovacího ústrojí mezi lokomotivou a tendrem. U němky není tendr jen volně přivěšen, ale je tam velká listová pružina, která spojení trvale napíná silou cca 100kN (tady si nejsem úplně jist, kdyžtak mně opravte). Tím je zajištěno, že lokomotiva může jet plnou rychlostí nejen dopředu, ale i dozadu (uhlím napřed). Pokud je tendr jen volně přivěšený, tak je rychlost pozpátku podstatně omezena. Např. u československých 475.1 je max. rychlost vpřed 100km/h a vzad jen 40km/hod. U němky je to 80km/h v obou směrech. To má význam, když třeba nelze lokomotivu v koncové stanici otočit na točně.
Dovolím si odpovědět za Jožkina. Ty krabičky jsou maznice. Zásobníky oleje. Od nich vedou trubičky k třecím plochám, tady konkrétně, k čepům a pružině spojovacího ústrojí mezi lokomotivou a tendrem. U němky není tendr jen volně přivěšen, ale je tam velká listová pružina, která spojení trvale napíná silou cca 100kN (tady si nejsem úplně jist, kdyžtak mně opravte). Tím je zajištěno, že lokomotiva může jet plnou rychlostí nejen dopředu, ale i dozadu (uhlím napřed). Pokud je tendr jen volně přivěšený, tak je rychlost pozpátku podstatně omezena. Např. u československých 475.1 je max. rychlost vpřed 100km/h a vzad jen 40km/hod. U němky je to 80km/h v obou směrech. To má význam, když třeba nelze lokomotivu v koncové stanici otočit na točně.
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Díky moc za vysvětlení Ondro.
A ještě bych se zeptal na jednu věc. Na pravé straně (čelní pohled) před maznicí je další zařízení které je propojeno přes tyč až k zásobníku uhlí. Taky nemám tušení co to je a kam to pod rám vede.
A ještě bych se zeptal na jednu věc. Na pravé straně (čelní pohled) před maznicí je další zařízení které je propojeno přes tyč až k zásobníku uhlí. Taky nemám tušení co to je a kam to pod rám vede.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných