Vystrihovačka nákladného vozňa radu Smmp Českých dráh v mierke 1:87 (H0) bola publikovaná v ABC číslo 4/2012, má rozsah 1 strany A4 a 78 dielov. Autorom jej konštrukcie je Luboslav Šléska.
Plošinový vozeň sa používa na prepravu dlhých nákladov, objemných kusových zásielok, kolesových či pásových vozidiel. Skutočný vozeň má nosnosť 56 ton a dĺžku 15 metrov. Prepraviť na ňom sa dá napríklad malý posunovací rušeň. Kamión MAN TGX na plošinovom vozni je len fikcia, náklad by totiž v skutočnosti presiahol najvyššiu dovolenú výšku počas prepravy. Preto sa tieto vozidlá prepravujú na špeciálnych vozňoch so zníženou podlahou.
Nevieš kam dať 2% dane?. A čo tak prispieť na chod našej najväčšej súťaže v Nitre?
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Plošinový vozeň radu Smmp /ABC/ 1:87
- tom59herder | 65
- Príspevky: 70
- Meno: Tomáš Herder
- Bydlisko: Liberec
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Plošinový vozeň radu Smmp /ABC/ 1:87
Nádherná čistá práce s jednoduchým modelem.
- toudi_sk | 53
- Krotiteľ textúr
- Príspevky: 12909
- Meno: Milan
- Bydlisko: u susedky
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Plošinový vozeň radu Smmp /ABC/ 1:87
mne sú síce vagóny podobné ako jeden, ale toto vyzerá ako podvozok na tarovací vozeň, čo mávame zaparkovaný za dielňou
(skúsim pozrieť presné označenie toho nášho), je tam nadstavba, v ktorej sú kalibrované závažia, komplet aj s vagónom váži
myslím presne 80t, dokonca nemá ani brzdové obloženia, aby sa váha nemenila pri stenšovaní obloženia, vo vnútri je okrem
toho ešte vysúvacia koľajnica pod stropom, na ktorej je zavesený elektrický kladkostroj, ktorým sa vykladá špeciálny vozík
a na neho potom potrebné závažie, aby kontrolovali presnosť koľajovej váhy na vagóny
(skúsim pozrieť presné označenie toho nášho), je tam nadstavba, v ktorej sú kalibrované závažia, komplet aj s vagónom váži
myslím presne 80t, dokonca nemá ani brzdové obloženia, aby sa váha nemenila pri stenšovaní obloženia, vo vnútri je okrem
toho ešte vysúvacia koľajnica pod stropom, na ktorej je zavesený elektrický kladkostroj, ktorým sa vykladá špeciálny vozík
a na neho potom potrebné závažie, aby kontrolovali presnosť koľajovej váhy na vagóny
žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku |
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní