Nevieš kam dať 2% dane?. A čo tak prispieť na chod našej najväčšej súťaže v Nitre?
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Lokomotíva 498.104 - Albatros /Braintech/ 1:25
Re: Lokomotíva 498.104 - Albatros /Braintech/ 1:25
Caute,
Ondro vdaka za prispevky, dufam ze sa bude na co pozerat.
Ponukane fotky od Ondra som prevzal, za ktore este raz dakujem Viac dokumentacie pokope uz asi byt nemoze.
Chvilku som sa zasekol, ale uz do toho zarezavam poriadnejsie.
Pretrenoval som kreslenie stacanych dielov - praca so spiralou tak aby vysledna dlzka bola v poriadku, ak sa papier navija na nejaky pevny stred - drot/sparadlo.
Miro
Ondro vdaka za prispevky, dufam ze sa bude na co pozerat.
Ponukane fotky od Ondra som prevzal, za ktore este raz dakujem Viac dokumentacie pokope uz asi byt nemoze.
Chvilku som sa zasekol, ale uz do toho zarezavam poriadnejsie.
Pretrenoval som kreslenie stacanych dielov - praca so spiralou tak aby vysledna dlzka bola v poriadku, ak sa papier navija na nejaky pevny stred - drot/sparadlo.
Miro
Re: Lokomotíva 498.104 - Albatros /Braintech/ 1:25
Caute,
trochu som toho polepil, ako vidiet hlavne brzdovy system. Trochu sa podarilo aj pofarbit, tie kombinacie si nevsimajte - pocas striekania som zistil, ze mam uvolnenu spojku hadicky na kompresore, tym padom tlak nic moc a prskalo to.
Spojka je utiahnuta, poskladane je to nasucho, samozrejme krehke je to ako popol z krbu, musim to zacat fixovat.
Uvidime co zajtra.
Do lepenia
Miro
trochu som toho polepil, ako vidiet hlavne brzdovy system. Trochu sa podarilo aj pofarbit, tie kombinacie si nevsimajte - pocas striekania som zistil, ze mam uvolnenu spojku hadicky na kompresore, tym padom tlak nic moc a prskalo to.
Spojka je utiahnuta, poskladane je to nasucho, samozrejme krehke je to ako popol z krbu, musim to zacat fixovat.
Uvidime co zajtra.
Do lepenia
Miro
- Štefan Húska | 42
- 2K+
- Príspevky: 2624
- Meno: Štefan Húska
- Bydlisko: Saalbach Österreich
Re: Lokomotíva 498.104 - Albatros /Braintech/ 1:25
Kokso, sanka na podlahe, aj ja chcem velmi dobra zabavecka
Keď je model hotový, môžete ho postúpať :#)
Musím lepiť kým mám slinu
Musím lepiť kým mám slinu
Re: Lokomotíva 498.104 - Albatros /Braintech/ 1:25
Pekne ti to pribúda a vyzerá to moooc fajn...
- Ondřej Nadrchal | --
- Príspevky: 55
Re: Lokomotíva 498.104 - Albatros /Braintech/ 1:25
Moc pěkná práce Když to vidím zase znovu, tak mě stále fascinuje ta krásná konstrukce toho podvozku. Čistá, elegantní a funkční, klobouk dolů. A to be z kompů, vše na logáru a rýsovacím prkně Někde jsem četl, že výpočet vnitřní kliky se setrvačníkem na Albíkovi, je asi stostránková kniha. Dnes se tomu ani nechce věřit.
Re: Lokomotíva 498.104 - Albatros /Braintech/ 1:25
No piękna robota. Podziwiałem ten parowóz na żywca w Wolsztynie na paradzie.
Planujesz wydać ten model ??
Planujesz wydać ten model ??
Re: Lokomotíva 498.104 - Albatros /Braintech/ 1:25
Vykres 0.3mm? Neviem aky je tvoj zamer s tymto modelom (co sa tyka vydania, free uvolnenia), ale ako to bude riesene? Laser diely su naratane bez 80ky = nemozes si to vyrezat len vypalit? Obsivku "musis" tlacit na vykres?
Edit: Takto mi to vychadza, ze ked to bude chciet niekto robit doma rucne tak 1.0+0.1+1.0+0.1+1.0+0.1+0.3+0.3 = 3.9mm
"Art without engineering is dreaming. Engineering without art is calculating." Steven K. Roberts
Re: Lokomotíva 498.104 - Albatros /Braintech/ 1:25
Cau Miro,
vykres 0.2mm - mam a projektujem modely vzdy na hrubku vykresu 0.2mm, preto sa vyhybam aj spominaniu gramaze (mam 0.2mm hruby papier gramaze od 135g/m do 190g/m), v tomto pripade je to zatial ratane na laser verziu, pri preratavani na normalny podlep z vystrihovacky (bez laserovania) je viac moznosti:
1. tak ako to teraz robia polske vydavatelstva - mas vytlaceny bok postranice a k nemu znacku 'podlep na 1.5mm' , to iste pre druhu (vnutornu stanu) - cize vo vysledku dostanes v tomto pripade 0.2 + 0.05 + 1.5 + 0.05 + 1.5 + 0.05 + 0.2 = 3.55mm
Ja pocitam na lepidlo 0.05mm
2. dodat sablony na tenkom papieri ako byvaju bezne napr rebra/kostra na podlep - a tam sa zohladni ta 0.1mm hrubka papiera tzn - mam sablonu, nalepim na 'leskokarton' = mam hrubku 1mm
S tym leskokartonom to je priklad.
Ram - postranice beriem ako specificky pripad pre podlep na tomto modeli, cize ked tam napr bude treba podlepit jednu stranu na 1.58mm, aby sa dosiahla spravna hrubka, tak to urcite spomeniem vramci navodoviek/nejakeho textu.
Ked sa dostanem k doplnaniu detailov na ram tak tak ako vsetky casti lokomotivy, pojde aj ram na test, cize testovaci sa vyjadria co bude lepsie.
Buducnost modelu je jednoducha - treba ho dotiahnut do konca, free urcite nie - mozno predny podvozok. Cas ukaze.
Miro
vykres 0.2mm - mam a projektujem modely vzdy na hrubku vykresu 0.2mm, preto sa vyhybam aj spominaniu gramaze (mam 0.2mm hruby papier gramaze od 135g/m do 190g/m), v tomto pripade je to zatial ratane na laser verziu, pri preratavani na normalny podlep z vystrihovacky (bez laserovania) je viac moznosti:
1. tak ako to teraz robia polske vydavatelstva - mas vytlaceny bok postranice a k nemu znacku 'podlep na 1.5mm' , to iste pre druhu (vnutornu stanu) - cize vo vysledku dostanes v tomto pripade 0.2 + 0.05 + 1.5 + 0.05 + 1.5 + 0.05 + 0.2 = 3.55mm
Ja pocitam na lepidlo 0.05mm
2. dodat sablony na tenkom papieri ako byvaju bezne napr rebra/kostra na podlep - a tam sa zohladni ta 0.1mm hrubka papiera tzn - mam sablonu, nalepim na 'leskokarton' = mam hrubku 1mm
S tym leskokartonom to je priklad.
Ram - postranice beriem ako specificky pripad pre podlep na tomto modeli, cize ked tam napr bude treba podlepit jednu stranu na 1.58mm, aby sa dosiahla spravna hrubka, tak to urcite spomeniem vramci navodoviek/nejakeho textu.
Ked sa dostanem k doplnaniu detailov na ram tak tak ako vsetky casti lokomotivy, pojde aj ram na test, cize testovaci sa vyjadria co bude lepsie.
Buducnost modelu je jednoducha - treba ho dotiahnut do konca, free urcite nie - mozno predny podvozok. Cas ukaze.
Miro
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní