Počas letných horúčav sa mi do lepenia moc nechcelo, ale čas od času sa mi podarilo ku tomu sadnúť a niečo pohnúť ďalej. Dosť dlho mi to tu ležalo bokom, ale Fito ma dnes dokopal ku tomu, aby som sa zas trochu pohol. Netuším, kedy sa ku tomu dostanem znovu, ale kým sa tak stane priávam niekoľko fotiek súčastného stavu.
Motor (čerpadlo+filtre)Oddýchnutý som sa vrátil ku motoru a snažil som sa na ňom dorobiť čo najviac vecí, ktoré sú umiestnené na pravje strane. Dokončil som vstrekovacie čerpadlo a nejaké drobnosti okolo neho (ešte mu chýbajú tlakové vedenia, ale to neskôr) a pridal som filtre - netuším, či sú to palivové alebo olejové (typujem, že olejové) alebo či je jeden taký a druhý onaký. Všetko sú to malé dieliky, ale celkom sa to dalo zlepiť. Návod miestamy pokrivkával, tak som musel pri niektorých detailoch trochu improvizovať, ale snažil som sa pri tom držať fotografií reálnehjo stroja. Ľavá strana motora je takmer hotová aj keď stále tam čo to chýba. Pribudlo aj pár drobnosti z prednej strany motora, ale tam toho pôjde ešte viac.
Pravá strana je o čosi horšia, je na nej totiž druhý motor (štartovací benzínový). Takže som sa pomaly pustil aj do neho, ale o tom inokedy.
Prevodovka (základ)Keď už som mal motoru zasa plné zuby, pustil som sa do ďaľšieho veľkého celku, ktorým je prevodovka. Ono je to viac menej prevodovka, diferenciál a aj systém riadenia v jednom. Netuším ako sa to presne volá. Lepilo sa to ceľkom dobre, aj keď čo to by sa dalo konštrukčne riešiť aj trochu lepšie. Narazil som na pár nepresností v obšívke, ale to može byť aj tým, že to režiem z inej hrúbky papiera ako zamýšľal autor. Zatiaľ je to len taká hrubá stavba, na ktorú príde ešte monožstvo drobností (už teraz sa mi nechce). Geometria sa mi myslím podarila dodržať, ale lepšie to bude vidno, keď sa ku tomu pripojí rám. Rozrobil som aj základ hancích kolies, ale to zatiaľ nie je hodne fotenia. Najbližšie by som chcel pokračovať s touto časťou, je na tom ešte celkom veľa roboty. Rozmýšľal som, či to vôbec fotiť, keď je to zatiaľ len taký balvan, ale tak aspoň pár foto pre predstavu.
Chladič (základ)Rád by som sa ešte vrátil ku chladiču, hlavne ku laserovým nápisom. Atlon mi spravil nové nápisi, tak som staré otrhal dolu, čo to som zabrúsil (keďže som to predtým fixoval sekundovým lepidlom) a nalepil som nové nadpisy. Rozdiel je badateľný hneď na prvý pohľad. Takto sa mi to pozdávo omnoho viac. Týmto by som chcel Atlonovi poďakovať za prejavenú ochotu upraviť tie diely a poslať ich na novo. Pre porovnanie starej a novej verzie písmen som sa pokúsil odfotiť ten chladič pod podobným uhlom ako pred tým a spravil som jednu porovnávaciu foto. Myslím, že po nastriekaní to bude tak akurát a písmena sa budú pekne smerom von zužovať.