Report
Ďalej som svoje kroky smeroval k dokončeniu prednej časti vozidla. Rozhodol som sa zabojovať s krytom motora. Nakoniec sa po troške sekundového lepidla kryt nechal presvedčiť a držal. Objavil sa ale ďalší problém - medzi ním a predným pancierom ostala asi 1mm široká medzera. Dlho som dúmal ako ju vyplniť. Skúšal som tam vlepiť pásik z nepotrebného dielu, ale strašne to bilo do očí. Tak som sa rozhodol pre radikálne riešenie - odtrhnúť (odrezať) predný pancier a nanovo ho prilepiť. Keďže dovtedy bol lepený len herkulesom, išlo to veľmi ľahko a nenarobil som si žiadne škody. Nalepil som ho na nové miesto s tým, že spodok som musel ohnúť asi o 1mm nižšie ako je nakreslená čiara. Ale to je podľa mňa prijateľná cena ..
Nasledovalo prilepenie ostatných častí na tento diel a došlo aj na pánty. Tie som pri Wurfrahmenovi nedokázal spraviť funkčné, teraz som si dal záväzok, že sa mi to podarí. Postupoval som nasledovne:
Vedel som, že originál diely je treba malinko upraviť. Tak som z dielu 1h2 zrezal z každej "nožičky" asi polovicu (myslím z jej šírky). Druhú časť pántu (s jednou nožičkou) som neupravoval. Obe nožičky som ohol na 0,2mm drôt a zalepil. Lepil som sekundovým lepidlom a nebál som sa drôt prilepiť napevno. Následne som oba dieliky zretušoval a zo správnej strany som ten druhý vložil na správne miesto a opatrne ohol a prilepil. Tu už je potrebné dávať pozor na to, aby sa nenalepil o drôt. Potom by sa stratila funkčnosť pántu. Posledným krokom bolo odrezať prebytočný drôt a zafarbiť jeho konce. Prilepiť pánt na miesto už nebol žiadny problém.
A takto model teraz vypadá v celku:
Ospravedlňte kvalitu fotiek, ale zobral som si model do BB, aby som tu cez voľný deň mohol lepiť. Foťák ostal doma..