Nevieš kam dať 2% dane?. A čo tak prispieť na chod našej najväčšej súťaže v Nitre?
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Sd.Kfz. 251/1 Ausf. C /GPM/ 1:25
Moderátor: Oliver
Re: Sd.Kfz. 251/1 Ausf. C /GPM/ 1:25
Roman napísal:ahoj
ta suciastka na poslednej fotke co vyzera ako otocene V to je trubka,isiel tadial horuci vzduch z motora do kabiny / take primitivne kurenie/. nespravis to z drotu?
Môžem sa o to pokúsiť, ale keďže tam mám už nalepené ostatné časti interiéru asi to bude dosť tesná práca a nechcem si privodiť touto úpravou viac škody ako úžitku. Navyše sa pohrávam stále s myšlienkou zakrytia interiéru plachtou. Uvidíme..
Brzdič napísal:Krásně čistá práce.
Ďakujem, od majstra vždy poteší!
Oliver
Na stole: STURMTIGER
Naposledy dokončené: Kawasaki Ninja ZX-RR (PLAST)
GALLERY
"The master derives from his art."
https://www.youtube.com/channel/UC_SxcjiHlDsTQJ1yC951EKA
Na stole: STURMTIGER
Naposledy dokončené: Kawasaki Ninja ZX-RR (PLAST)
GALLERY
"The master derives from his art."
https://www.youtube.com/channel/UC_SxcjiHlDsTQJ1yC951EKA
Re: Sd.Kfz. 251/1 Ausf. C /GPM/ 1:25
Oliver
Na stole: STURMTIGER
Naposledy dokončené: Kawasaki Ninja ZX-RR (PLAST)
GALLERY
"The master derives from his art."
https://www.youtube.com/channel/UC_SxcjiHlDsTQJ1yC951EKA
Na stole: STURMTIGER
Naposledy dokončené: Kawasaki Ninja ZX-RR (PLAST)
GALLERY
"The master derives from his art."
https://www.youtube.com/channel/UC_SxcjiHlDsTQJ1yC951EKA
Re: Sd.Kfz. 251/1 Ausf. C /GPM/ 1:25
Ahojte.
.. a na sedačky. Tie mi zabrali najviac času. Už pred začiatkom stavby som vedel, že ju celú spravím z drôtu a vyhnem sa tak v konečnom dôsledku do očí veľmi bijúcim 2D drôtom. Postup som zachytil len mobil fotkami:
Najprv som si vyrezal originálny diel z vystrihovačky, ktorý som presne umiestnenými špendlíkmi prichytil ku krabici. Následne som ich zatlačil, aby trčali len asi 0,5cm a začal som ich s 0,2mm medeným drôtom obtáčať podľa prichytenej šablóny. Na jednom originále som spravil 2, na ďalšom ďalšie dve. Potom som ich opatrne vybral, odrezal prebytočný drôt a odložil. Celý postup som znovu zopakoval. Ostávalo mi ich už len nalepiť na predom pripravený základ sedačky. Drôt sedadla i operadla som k sebe zlepil a nafarbil. Farbil som pieskovou farbou Revell č. 16, ktorá nie je úplne najlepšia, ale následne som celky z drôtu prešiel s troškou suchého pastelu, ktorý vzhľad malinko zlepšil a farba tak nevyčnieva. Prilepiť papierové časti už bola posledná vec, tá najjednoduchšia.
Nasledovať by malo zakrytie interiéru a potom sa uvidí čo bude ďalej ..
Report
Toto je pravdepodobne posledný príspevok pred začiatkom školy. Za posledné dni som sa po troške hral s malými dielikmi. Ako prvé prišli na radu drobnosti ako diel s anténou potom zadné svetlá. Neskôr som si v oddychovom tempe zlepil štít guľometu MG-34 a prišlo aj na bočné priezory. .. a na sedačky. Tie mi zabrali najviac času. Už pred začiatkom stavby som vedel, že ju celú spravím z drôtu a vyhnem sa tak v konečnom dôsledku do očí veľmi bijúcim 2D drôtom. Postup som zachytil len mobil fotkami:
Najprv som si vyrezal originálny diel z vystrihovačky, ktorý som presne umiestnenými špendlíkmi prichytil ku krabici. Následne som ich zatlačil, aby trčali len asi 0,5cm a začal som ich s 0,2mm medeným drôtom obtáčať podľa prichytenej šablóny. Na jednom originále som spravil 2, na ďalšom ďalšie dve. Potom som ich opatrne vybral, odrezal prebytočný drôt a odložil. Celý postup som znovu zopakoval. Ostávalo mi ich už len nalepiť na predom pripravený základ sedačky. Drôt sedadla i operadla som k sebe zlepil a nafarbil. Farbil som pieskovou farbou Revell č. 16, ktorá nie je úplne najlepšia, ale následne som celky z drôtu prešiel s troškou suchého pastelu, ktorý vzhľad malinko zlepšil a farba tak nevyčnieva. Prilepiť papierové časti už bola posledná vec, tá najjednoduchšia.
Nasledovať by malo zakrytie interiéru a potom sa uvidí čo bude ďalej ..
Naposledy upravil/-a Oliver v 13 Sep 2017 07:52, upravené celkom 1 krát.
Oliver
Na stole: STURMTIGER
Naposledy dokončené: Kawasaki Ninja ZX-RR (PLAST)
GALLERY
"The master derives from his art."
https://www.youtube.com/channel/UC_SxcjiHlDsTQJ1yC951EKA
Na stole: STURMTIGER
Naposledy dokončené: Kawasaki Ninja ZX-RR (PLAST)
GALLERY
"The master derives from his art."
https://www.youtube.com/channel/UC_SxcjiHlDsTQJ1yC951EKA
Re: Sd.Kfz. 251/1 Ausf. C /GPM/ 1:25
krása len tak ďalej
Jeden musí robiť vždy,to čo sa páči ostatným .. V suchom doku -> SCHARNHORST 1/150 ..... áno, mám doma laser
Re: Sd.Kfz. 251/1 Ausf. C /GPM/ 1:25
Tou sedačkou si to posunul o niekoľko levelov vyššie Toto sa mi páči
Na stole: Kamov Ka-29 /Orlik/ 1:33; KV-2 /free/ 1:25
Hotovo: Jak-3; LaGG-3; IL-2M3 Šturmovik; HH-53C Stallion; Tatra 815 NTH 6x6 + SYKO-5M + radlica; 3x Polikarpov I-16 Išak; T-80
"An architect's dream is an engineer's nightmare."
Hotovo: Jak-3; LaGG-3; IL-2M3 Šturmovik; HH-53C Stallion; Tatra 815 NTH 6x6 + SYKO-5M + radlica; 3x Polikarpov I-16 Išak; T-80
"An architect's dream is an engineer's nightmare."
Re: Sd.Kfz. 251/1 Ausf. C /GPM/ 1:25
Vďaka chalani!
Oliver
Na stole: STURMTIGER
Naposledy dokončené: Kawasaki Ninja ZX-RR (PLAST)
GALLERY
"The master derives from his art."
https://www.youtube.com/channel/UC_SxcjiHlDsTQJ1yC951EKA
Na stole: STURMTIGER
Naposledy dokončené: Kawasaki Ninja ZX-RR (PLAST)
GALLERY
"The master derives from his art."
https://www.youtube.com/channel/UC_SxcjiHlDsTQJ1yC951EKA
Re: Sd.Kfz. 251/1 Ausf. C /GPM/ 1:25
Wow, tie sedačky nemajú chybu, len tak ďalej nech sa je na čo pozerať.
- iconmaster | 35
- Last man standing
- Príspevky: 7433
- Meno: Peter Jankovič
- Bydlisko: Želiezovce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Sd.Kfz. 251/1 Ausf. C /GPM/ 1:25
Tomuto sa vravi zmysel pre detail - ten vyplet sedacky je proste super, len davaj taketo "tuningy" aj dalej
P.S.: pridal som odkaz na tvoj postup do prehladu clankov Tipy a triky.
P.S.: pridal som odkaz na tvoj postup do prehladu clankov Tipy a triky.
Re: Sd.Kfz. 251/1 Ausf. C /GPM/ 1:25
Ďakujem chalani.
Ale späť k veci .. tento akože Maybach som si zlepil už tretíkrát a stále musím trochu pohnúť rozumom, keď pozerám na obšívku v 2D stave. Kto lepil, tak vie ..
Zobral som si minimálne množstvo potrebných nástrojov na modelovanie do BB a počas voľných chvíľ som za 3 dni vychádzkovým tempom zlepil celý motor (okrem chladiča).
Myslím, že tu nie je potrebné nič extra spomínať, až na jeden malý neoznačený diel. Viac za mňa povie obrázok:
Veľa ľudí píše, že s realitou takýto motor nemá nič spoločné, ale mne k tomuto modelu proste pasuje aj taký ako je. Týmto spôsobom som pristupoval k drobným vylepšeniam, ako hovorí Ico, k tuningu. Žiadna kompletná rekonštrukcia s prefarbovačkou, len jednoduché tvary, hadice a káble. Základ som odkukal od iných borcov tu na fóre, ktorých vlákná mi v záložkách ležia už nejaký ten rok (od kedy som sa k poľským modelom dostal). Všetko som natieral syntetikou od Revellu #57, po uschnutí mierne zašpinil tmavými odtieňmi suchých pastelov. S výsledkom som spokojný, najmä keď si človek uvedomí, že z celého motorového priestoru bude vidieť veľmi málo. Podľa mňa tento mini-tuning svoj účel splnil a je veľmi efektívny.
Fotky iba z mobilu. Vrchný pancier ešte nie je nalepený, ale ako som skúšal nasucho, budem musieť trošku zabojovať, najmä čo sa týka spoju s čelným pancierom. Ale to je už na inú stavebnú seansu ..
Pozorné oko si všimne, že aj lavice už sú hotové. To nafotím snáď pri najbližšom reporte, ale už teraz prezradím, že z originálu som ich nedal. Pomohol som si špajdlami, pričom odtieň mám v úmysle ešte doladiť.
Report
Pustil som sa do ďalšej časti - motoru. Jak som plánoval mať do začiatku školy hotový podvozok (najmä pásy), tak zatiaľ to vypadá tak, že tie budem robiť úplne na záver. Ale späť k veci .. tento akože Maybach som si zlepil už tretíkrát a stále musím trochu pohnúť rozumom, keď pozerám na obšívku v 2D stave. Kto lepil, tak vie ..
Zobral som si minimálne množstvo potrebných nástrojov na modelovanie do BB a počas voľných chvíľ som za 3 dni vychádzkovým tempom zlepil celý motor (okrem chladiča).
Myslím, že tu nie je potrebné nič extra spomínať, až na jeden malý neoznačený diel. Viac za mňa povie obrázok:
Veľa ľudí píše, že s realitou takýto motor nemá nič spoločné, ale mne k tomuto modelu proste pasuje aj taký ako je. Týmto spôsobom som pristupoval k drobným vylepšeniam, ako hovorí Ico, k tuningu. Žiadna kompletná rekonštrukcia s prefarbovačkou, len jednoduché tvary, hadice a káble. Základ som odkukal od iných borcov tu na fóre, ktorých vlákná mi v záložkách ležia už nejaký ten rok (od kedy som sa k poľským modelom dostal). Všetko som natieral syntetikou od Revellu #57, po uschnutí mierne zašpinil tmavými odtieňmi suchých pastelov. S výsledkom som spokojný, najmä keď si človek uvedomí, že z celého motorového priestoru bude vidieť veľmi málo. Podľa mňa tento mini-tuning svoj účel splnil a je veľmi efektívny.
Fotky iba z mobilu. Vrchný pancier ešte nie je nalepený, ale ako som skúšal nasucho, budem musieť trošku zabojovať, najmä čo sa týka spoju s čelným pancierom. Ale to je už na inú stavebnú seansu ..
Pozorné oko si všimne, že aj lavice už sú hotové. To nafotím snáď pri najbližšom reporte, ale už teraz prezradím, že z originálu som ich nedal. Pomohol som si špajdlami, pričom odtieň mám v úmysle ešte doladiť.
Edit: Dodatočne som nahral ešte 3 fotky spravené za denného svetla.
Oliver
Na stole: STURMTIGER
Naposledy dokončené: Kawasaki Ninja ZX-RR (PLAST)
GALLERY
"The master derives from his art."
https://www.youtube.com/channel/UC_SxcjiHlDsTQJ1yC951EKA
Na stole: STURMTIGER
Naposledy dokončené: Kawasaki Ninja ZX-RR (PLAST)
GALLERY
"The master derives from his art."
https://www.youtube.com/channel/UC_SxcjiHlDsTQJ1yC951EKA
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných