Takovej roztomilej kříženec pramice a náklaďáku. Americký obojživelník, vyráběný od roku 1942, vyrobeno přes 21 000 kusů, kromě USA používaný taky ve Velké Británii a přes Lend & Lease i v Rusku (tam ho po válce okopírovali a vyráběli jako ZiL-485). Bojové nasazení v Pacifiku, při invazi na Sicílii i při operaci Overlord, po WW2 byly používány ještě v Korejské válce.
A vůbec, víc třeba na valka.cz - https://forum.valka.cz/topic/view/12715/DUKW
To byl nějakej naprosto impulzivní nákup z nějaký sběrky, vůbec nevim, co to bylo za nápad, jsem si myslel, že velkou zeleninu nelepím Nicméně sešit je pěkně tlustej a jsou k němu podobně tlustý lasery, tak jsem na to chvíli koukal a pak si řek, proč ne.
Takže mám zatím vyloupané a sestavené lasery, to je taková radost, že to bylo pohromadě za jeden večer a kousek dopoledne. A bude to hezky velký, celá ta pramice má 37 na 10 cm. Jsem zvědavej, jak se to bude obšívat (narazil jsem na jednu stavbu, kde s tím měl kapku problém), ale zatím to sedí. A nakonec, když odhlédneme od spodku, kde je takový tunel na šroub, tak je to všechno rovný jako když střelí, žádnej složitej tvar...
DUKW / Draf Model / 1:25
Moderátor: Oliver
Re: DUKW / Draf Model / 1:25
nazivo je toto vozidlo velmi velke,o dost vyssie ako ja,necakal som ze je to take velke
vozidlo som videl a pofotil nazivo ,raz doslo do vojenskeho muzea v piestanoch.ma ho ten ujo co renovuje vojenske usa vozilda, z noveho mesta nad vahom
vozidlo som videl a pofotil nazivo ,raz doslo do vojenskeho muzea v piestanoch.ma ho ten ujo co renovuje vojenske usa vozilda, z noveho mesta nad vahom
Re: DUKW / Draf Model / 1:25
Hurá, skoro poobšíváno
Tak v zásadě to nedopadlo úplně špatně. Divokej tvar na zádi se celkem nechal přesvědčit:
Malinkou úpravu potřeboval tunel v přední části, kde to bylo zároveň "přes" a "pod". Špatně se to vysvětluje, ale nasílené čelo mělo přijít pod podlahu, ale boky se měly lepit na hranu. Vyřešilo to vyříznutí dvou zoubků, jednoduchoučký. Nicméně líp by se to dělalo _před_ sesazením laserové kostry. Příště. Nebo až to bude dělat někdo jinej.
Spodek komplet, v zásadě v cajku, nic co by se nedalo doretušovat...
Zvrchu taky asi dobrý. Překvapil mě čistě bílý vnitřek motorového prostoru, ale fakt to tak bylo. http://i1061.photobucket.com/albums/t46 ... 5e777e.jpg že nekecám. Akorát tady je zrcadlově obrácený vnitřek proti tomu, co je na modelu. Bojovat s tím nebudu, dělaly se údajně i pro Anglii a ty měly v motoru leccos obráceně, tak je to možná tím... Taky bude potřeba lehce zaretušovat retušování rubu, no...
Bočnice jsem ještě nenasazoval, protože není úplně jasný jak. Teď mě čeká žebrování stran a spodku, což je tahle hromada dílů (pámbu zaplať za ty lasery, protože řezat tyhle tenký věci z kartonu by se mi fakt nechtělo). A k těm žebrům se dopasovávají ty bočnice. Takže napřed žebra a k nim pasovat bočnice.
Příště
Tak v zásadě to nedopadlo úplně špatně. Divokej tvar na zádi se celkem nechal přesvědčit:
Malinkou úpravu potřeboval tunel v přední části, kde to bylo zároveň "přes" a "pod". Špatně se to vysvětluje, ale nasílené čelo mělo přijít pod podlahu, ale boky se měly lepit na hranu. Vyřešilo to vyříznutí dvou zoubků, jednoduchoučký. Nicméně líp by se to dělalo _před_ sesazením laserové kostry. Příště. Nebo až to bude dělat někdo jinej.
Spodek komplet, v zásadě v cajku, nic co by se nedalo doretušovat...
Zvrchu taky asi dobrý. Překvapil mě čistě bílý vnitřek motorového prostoru, ale fakt to tak bylo. http://i1061.photobucket.com/albums/t46 ... 5e777e.jpg že nekecám. Akorát tady je zrcadlově obrácený vnitřek proti tomu, co je na modelu. Bojovat s tím nebudu, dělaly se údajně i pro Anglii a ty měly v motoru leccos obráceně, tak je to možná tím... Taky bude potřeba lehce zaretušovat retušování rubu, no...
Bočnice jsem ještě nenasazoval, protože není úplně jasný jak. Teď mě čeká žebrování stran a spodku, což je tahle hromada dílů (pámbu zaplať za ty lasery, protože řezat tyhle tenký věci z kartonu by se mi fakt nechtělo). A k těm žebrům se dopasovávají ty bočnice. Takže napřed žebra a k nim pasovat bočnice.
Příště
Re: DUKW / Draf Model / 1:25
Zvolna vpřed, vypadá to jako ožebrovaný spodek
Je to peklo, udržet ty hrany nějak zaretušovaný a rovný, ale zatím to nevypadá zle. Už mám teda místa a úhly, ze kterých to detailně fotit nebudu
Jak to provedu s těmi vnitřky blatníků se taky uvidí...
A finální retuš taky bude, teď jak se na to furt hrabe, tak se to maže...
Je to peklo, udržet ty hrany nějak zaretušovaný a rovný, ale zatím to nevypadá zle. Už mám teda místa a úhly, ze kterých to detailně fotit nebudu
Jak to provedu s těmi vnitřky blatníků se taky uvidí...
A finální retuš taky bude, teď jak se na to furt hrabe, tak se to maže...
Re: DUKW / Draf Model / 1:25
Další postupné zprávy z boje. Borty dokončeny, na řidiče už nefouká. V pořadí jsou vnitřky (řešený je tady jenom prostor řidiče a motor, korba podle modelu zeje prázdnotou. To bude chtít nějak kreativně pojednat.)
Kdybych měl vlhké dioramatické sny, tak třeba...
(via http://www.armorama.co.uk)
Bane, podruhý už bych to stavět nechtěl A zvětšovat si Lightninga o třetinu, na to se můžu taky...
Kdybych měl vlhké dioramatické sny, tak třeba...
(via http://www.armorama.co.uk)
Bane, podruhý už bych to stavět nechtěl A zvětšovat si Lightninga o třetinu, na to se můžu taky...
- Štefan Húska | 42
- 2K+
- Príspevky: 2624
- Meno: Štefan Húska
- Bydlisko: Saalbach Österreich
Re: DUKW / Draf Model / 1:25
Tak to je zaujímavá fotka, ono by sa dalo ich spraviť aj na súši, než vlezú do vody a namiesto lietadla vojenské auto alebo čo.
Keď je model hotový, môžete ho postúpať :#)
Musím lepiť kým mám slinu
Musím lepiť kým mám slinu
- Štefan Húska | 42
- 2K+
- Príspevky: 2624
- Meno: Štefan Húska
- Bydlisko: Saalbach Österreich
Re: DUKW / Draf Model / 1:25
Dobre ty
Keď je model hotový, môžete ho postúpať :#)
Musím lepiť kým mám slinu
Musím lepiť kým mám slinu
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní