Statek ze severozápadních Čech, Richard Vyškovský (ERKOtyp, m1:150) - HOTOVO

Užívateľov profilový obrázok
Saskardin | 46

Statek ze severozápadních Čech, Richard Vyškovský (ERKOtyp, m1:150) - HOTOVO

Príspevokod užívateľa Saskardin » 14 Máj 2020 20:43

Po dokončení svojho prvého cvičného modelového "setu" (snáď sa čoskoro objaví v galérii dokončených modelov, keď sa k tomu dokopem) som sa rozhodol pustiť do niečoho, čo bude pre mňa ako začiatočníka väčšia výzva. Výber padol na hrazdený statok z okolia Chebu, ktorý by som snáď mohol zvládnuť, hoci to bude asi pomalé tempo. Je to celkom známy model od legendy p.Vyškovského, ktorý sa objavil už svojho času v časopise ABC a potom bol samostatne vydaný ERKOtyp-om, ktorý mám aj ja.

Napriek tomu, že som v tomto úplný začiatočník, uvažoval som spočiatku, či niečo nepodniknúť s okienkami - urobiť ich plastické alebo/a zaskliť. Sú však po a) strašne mrňavé, a po b) na stavbe je ich niekoľko typov a nie so všetkými by sa dalo príslušne pracovať. Obávam sa, aby to nakoniec nevyzeralo čudne a aby som si nevzal príliš veľké sústo, tak som od toho nakoniec upustil a pôjdem podľa návodu. Veď ten čas snáď ešte príde :-)

Tak mi držte palce.

Naposledy upravil/-a Saskardin v 31 Máj 2020 13:36, upravené celkom 1 krát.
"Celý problém ľudstva je v tom, že hlupáci a fanatici sú si vždy istí sami sebou, a múdri ľudia plní pochybností." - Bertrand Russell

Na stole: London L.C.C. 106 (Occre), miniboxy

iconmaster | 32
4K+
Meno: Peter Jankovič
Kontaktovať užívateľa:

Re: Statek ze severozápadních Čech, Richard Vyškovský (ERKOtyp, m1:150)

Príspevokod užívateľa iconmaster » 14 Máj 2020 21:01

Tie okienka prípadne môžeš skúsiť, či nepôjdu iba na takom "demo" kúsku, ak prefotíš jednu stranu vystrihovačky - tak nemáš čo stratiť :wink:

Každopádne držím palce!

Saskardin | 46

Príspevokod užívateľa Saskardin » 16 Máj 2020 14:06