Pilotom bol Saveliy.V.Nosov (mal 17 víťazstiev) Asi bez maskáču bolo bolo koncom 1944 a potom na jar 1945 dali maskáč. Lietal v 150-tom leteckom stíhacom pluku 13-tej divízií bojového letectva (dúfam že to som to správne napísal ) a čo som sa dočítal tak by to mal byť východný front. Zase ak sa mýlim a niekto vie viac kľudne ma opravte
Ten znak na čumáku bol použití na viacerých strojoch, čo som videl bokorysy. Ten čo si sem dal ty je tak ako píšeš z východného frontu jeseň 1944.
Nevieš kam dať 2% dane?. A čo tak prispieť na chod našej najväčšej súťaže v Nitre?
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Jak-3 /Orlik/ 1:33
Re: Jak-3 /Orlik/ 1:33
Na stole: Kamov Ka-29 /Orlik/ 1:33; KV-2 /free/ 1:25
Hotovo: Jak-3; LaGG-3; IL-2M3 Šturmovik; HH-53C Stallion; Tatra 815 NTH 6x6 + SYKO-5M + radlica; 3x Polikarpov I-16 Išak; T-80
"An architect's dream is an engineer's nightmare."
Hotovo: Jak-3; LaGG-3; IL-2M3 Šturmovik; HH-53C Stallion; Tatra 815 NTH 6x6 + SYKO-5M + radlica; 3x Polikarpov I-16 Išak; T-80
"An architect's dream is an engineer's nightmare."
- Štefan Húska | 42
- 2K+
- Príspevky: 2624
- Meno: Štefan Húska
- Bydlisko: Saalbach Österreich
Re: Jak-3 /Orlik/ 1:33
Len malú otázku. Pre nás východný alebo pre nich východný? Lebo pre nás to môže byť Moskva, Leningrad, Stalingrad, no pre nich vojna s Japonskom pri pobreží Tichého oceánu
Keď je model hotový, môžete ho postúpať :#)
Musím lepiť kým mám slinu
Musím lepiť kým mám slinu
Re: Jak-3 /Orlik/ 1:33
Z nášho pohľadu východný. Na tej stránke kde som pozeral kde operovali tie pluky tak boli písané rovno mestá. A keďže toto už bolo na konci vojny tak východný front sa posunul Moskvy do Nemecka. Tá 12tka mala základňu v Rakúsku tá 100ka v Nemecku podľa tej stránky, ale či je to pravda netuším
Na stole: Kamov Ka-29 /Orlik/ 1:33; KV-2 /free/ 1:25
Hotovo: Jak-3; LaGG-3; IL-2M3 Šturmovik; HH-53C Stallion; Tatra 815 NTH 6x6 + SYKO-5M + radlica; 3x Polikarpov I-16 Išak; T-80
"An architect's dream is an engineer's nightmare."
Hotovo: Jak-3; LaGG-3; IL-2M3 Šturmovik; HH-53C Stallion; Tatra 815 NTH 6x6 + SYKO-5M + radlica; 3x Polikarpov I-16 Išak; T-80
"An architect's dream is an engineer's nightmare."
Re: Jak-3 /Orlik/ 1:33
Nazdar.
Toto mi niečo pripomína
Som rád že lepíš ďalšie lietadlo, akurát by si konečne mohol dať nejakého Halinského Zatiaľ to máš super a teším sa na ďalší postup
Toto mi niečo pripomína
Som rád že lepíš ďalšie lietadlo, akurát by si konečne mohol dať nejakého Halinského Zatiaľ to máš super a teším sa na ďalší postup
Pracujem tak dokonale,že každé jedno zlepšenie by znamenalo krok späť.
- Martinicky Vladimir | --
- Príspevky: 253
Re: Jak-3 /Orlik/ 1:33
to Jolaus:Veď aj používam tvoj report keď potrebujem niečo pozrieť A už som ti veľa krát hovoril že Halisnký nemá pre mňa modeli, ktoré by som chcel lepiť Možno okrem Jak-1
to Martinicky Vladimir: Tak keď je to od neho náčrt budem tomu veriť Možno autor tohto modelu sa už inšpiroval "novými" mašinami, ktoré sú vidieť aj v mojom prvom príspevku na fotkách. Dočítal som sa, že ich vyrábajú ešte pre bohatých zberateľov ale s americkými motormi.
to Martinicky Vladimir: Tak keď je to od neho náčrt budem tomu veriť Možno autor tohto modelu sa už inšpiroval "novými" mašinami, ktoré sú vidieť aj v mojom prvom príspevku na fotkách. Dočítal som sa, že ich vyrábajú ešte pre bohatých zberateľov ale s americkými motormi.
Na stole: Kamov Ka-29 /Orlik/ 1:33; KV-2 /free/ 1:25
Hotovo: Jak-3; LaGG-3; IL-2M3 Šturmovik; HH-53C Stallion; Tatra 815 NTH 6x6 + SYKO-5M + radlica; 3x Polikarpov I-16 Išak; T-80
"An architect's dream is an engineer's nightmare."
Hotovo: Jak-3; LaGG-3; IL-2M3 Šturmovik; HH-53C Stallion; Tatra 815 NTH 6x6 + SYKO-5M + radlica; 3x Polikarpov I-16 Išak; T-80
"An architect's dream is an engineer's nightmare."
Re: Jak-3 /Orlik/ 1:33
-moderne motory tam idu pretoze sovietsky motor bol stavany len na niekolko hodin prevadzky. aj najnovsi il 2 zrenovovany v rusku taha motor alison z usa. fw 190 zas maju cinsky motor.
-ked mas vhodnu kopu penazi tak ti vyrobci spravia kopie roznych lietadiel z 1,a 2 vojny. dnes uz nieje problem napr fw190 alebo me 262.
-ked mas vhodnu kopu penazi tak ti vyrobci spravia kopie roznych lietadiel z 1,a 2 vojny. dnes uz nieje problem napr fw190 alebo me 262.
Re: Jak-3 /Orlik/ 1:33
Tak som tu opäť s postupom na Jaku. Stavba nejde moc podľa mojich predstáv. Po úspešnom dokončení skúšok som zabodol model na internáte keď som ho doniesol ukázať na stretko. Takže postup na kokpite som musel odložiť. No a keď že som chodil aj na brigádu a ešte dorábal časť diplomovky tak času na lepenie nebolo moc. A ani neviem ako ten čas ušiel a už začína zas letný semester
Po tom ako som spomenul vyššie som začal lepiť chvostovú časť. V poslednej časti, kde sa nachádza zadné ostrohové koliečko som vyrezal dvierka. Časť draku viditeľnú v tejto časti som papierovú verziu nahradil mojou "pozváranou" z kruhových profilov. Spravil som chybu, že som dve časti obšívky dopredu zlepil skôr ako tú poslednú tak teraz budem mať trochu zložitejšie to dať dokopy. Ďalej som zlepil pevné časti smerovky a výškovky zatiaľ bez vlepených vnútorných rebier. Do smerovky som už teraz popredu zalepil "nitku modelarsku elastycznu"
Kokpit:
Po dokončení jednej časti diplomovky a jej odovzdaní do školy, som už nezabudol kokpit na intráku a nasledoval som na tejto časti modelu. Zatiaľ pribudol vytunnigovaný knipel a časť rozpracovaných dielov som už napevno vlepil do kostry.
Z progresu zatiaľ len takto. Pokračovať budem zlepením sedačky a hádam už aj dokončením celého kokpitu podľa toho ako bude čas počas semestra.
Report
Chvost: Po tom ako som spomenul vyššie som začal lepiť chvostovú časť. V poslednej časti, kde sa nachádza zadné ostrohové koliečko som vyrezal dvierka. Časť draku viditeľnú v tejto časti som papierovú verziu nahradil mojou "pozváranou" z kruhových profilov. Spravil som chybu, že som dve časti obšívky dopredu zlepil skôr ako tú poslednú tak teraz budem mať trochu zložitejšie to dať dokopy. Ďalej som zlepil pevné časti smerovky a výškovky zatiaľ bez vlepených vnútorných rebier. Do smerovky som už teraz popredu zalepil "nitku modelarsku elastycznu"
Kokpit:
Po dokončení jednej časti diplomovky a jej odovzdaní do školy, som už nezabudol kokpit na intráku a nasledoval som na tejto časti modelu. Zatiaľ pribudol vytunnigovaný knipel a časť rozpracovaných dielov som už napevno vlepil do kostry.
Z progresu zatiaľ len takto. Pokračovať budem zlepením sedačky a hádam už aj dokončením celého kokpitu podľa toho ako bude čas počas semestra.
Na stole: Kamov Ka-29 /Orlik/ 1:33; KV-2 /free/ 1:25
Hotovo: Jak-3; LaGG-3; IL-2M3 Šturmovik; HH-53C Stallion; Tatra 815 NTH 6x6 + SYKO-5M + radlica; 3x Polikarpov I-16 Išak; T-80
"An architect's dream is an engineer's nightmare."
Hotovo: Jak-3; LaGG-3; IL-2M3 Šturmovik; HH-53C Stallion; Tatra 815 NTH 6x6 + SYKO-5M + radlica; 3x Polikarpov I-16 Išak; T-80
"An architect's dream is an engineer's nightmare."
Re: Jak-3 /Orlik/ 1:33
Máš to parádne. Hlavne ten interiér sa mi páči...
Až som dostal chuť niečo zlepiť.
Počkám do rána, či to neprejde...
Až som dostal chuť niečo zlepiť.
Počkám do rána, či to neprejde...
Re: Jak-3 /Orlik/ 1:33
Na toto sa veru veľmi dobre pozerá.
Oliver
Na stole: STURMTIGER
Naposledy dokončené: Kawasaki Ninja ZX-RR (PLAST)
GALLERY
"The master derives from his art."
https://www.youtube.com/channel/UC_SxcjiHlDsTQJ1yC951EKA
Na stole: STURMTIGER
Naposledy dokončené: Kawasaki Ninja ZX-RR (PLAST)
GALLERY
"The master derives from his art."
https://www.youtube.com/channel/UC_SxcjiHlDsTQJ1yC951EKA
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných