modely zo série počítačových hier ELITE - Oolite/ toudi_sk a kolektív/ 1:300/ 1:1000/ 1:3000/ 1:6000

Moderátor: WanRayen

Užívateľov profilový obrázok
Fito | 49
Admin
Príspevky: 5503
Meno: Fito
Bydlisko: Na východ od Blavy
Kontaktovať užívateľa:

Re: modely zo série počítačových hier ELITE - Oolite/ toudi_sk a kolektív/ 1:300/ 1:1000/ 1:3000/ 1:6000

Príspevokod užívateľa Fito » 19 Aug 2016 14:42

Hento je fasa, to môžeš zlepiť hociako, a furt to bude dobré :P
...The one who finished the Kriegslok.....................|Blog||Gallery

Užívateľov profilový obrázok
toudi_sk | 53
Krotiteľ textúr
Príspevky: 12895
Meno: Milan
Bydlisko: u susedky
Kontaktovať užívateľa:

Re: modely zo série počítačových hier ELITE - Oolite/ toudi_sk a kolektív/ 1:300/ 1:1000/ 1:3000/ 1:6000

Príspevokod užívateľa toudi_sk » 20 Aug 2016 20:57

veď toto
---
ako druhú alfa stavbu som načal Rock Hermit, obývaný asteroid, ktorý má vletový otvor na rakety a bývajú v ňom lovci asteroidov, prípadne piráti,
rovno som na to capol "nejakú" textúru, uvidím, ako to bude vo finále vyzerať



zatiaľ zmastím asteroid, interiérom sa budem zaoberať neskôr



len je to dosť veľké a strácam sa v tom, takže to lepím, ako sa dá, keď to bude zlepené, snáď budem mať lepšiu predstavu, ako rozdeliť diely



jediná "výhoda" je, že na šedej textúre príliš nekričia lomové čiary :haha: síce kričí absencia retuše, ale je to alfa, takými prkotinami sa nebudem zdržovať
žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku

Užívateľov profilový obrázok
KamilZ | 49
Príspevky: 61

Re: modely zo série počítačových hier ELITE - Oolite/ toudi_sk a kolektív/ 1:300/ 1:1000/ 1:3000/ 1:6000

Príspevokod užívateľa KamilZ » 21 Aug 2016 10:16

Pěkné, jsem zvědav na vnitřní části.

PS: Nebylo na ten obal jednodušší vzít šedý papír a zmuchlat ho? :wink:

Užívateľov profilový obrázok
toudi_sk | 53
Krotiteľ textúr
Príspevky: 12895
Meno: Milan
Bydlisko: u susedky
Kontaktovať užívateľa:

Re: modely zo série počítačových hier ELITE - Oolite/ toudi_sk a kolektív/ 1:300/ 1:1000/ 1:3000/ 1:6000

Príspevokod užívateľa toudi_sk » 23 Aug 2016 00:24

na interiér som zvedavý aj ja, musím ho kompletne prerobiť, pretože 1.5mm hrubé skosenia nedám, aj keby som ruku nemal zlomenú :bad smile:

tak malý postup, preventívne som zosilnil otvor, do ktorého sa potom len vsunie celé vnútro, ale diely bude treba rozdeliť inak,
nemám tak dlhé prsty, ako som si myslel



tá textúra je fakt strašná, ale priebežne už pracujem na lepšej (malý náhľad 1024 vs 256 pixelov)

žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku

Užívateľov profilový obrázok
KamilZ | 49
Príspevky: 61

Re: modely zo série počítačových hier ELITE - Oolite/ toudi_sk a kolektív/ 1:300/ 1:1000/ 1:3000/ 1:6000

Príspevokod užívateľa KamilZ » 23 Aug 2016 05:14

Co používáš jako zdrojový obrázek pro texturu?

PS: Díky za tip na Metasequnia

Užívateľov profilový obrázok
toudi_sk | 53
Krotiteľ textúr
Príspevky: 12895
Meno: Milan
Bydlisko: u susedky
Kontaktovať užívateľa:

Re: modely zo série počítačových hier ELITE - Oolite/ toudi_sk a kolektív/ 1:300/ 1:1000/ 1:3000/ 1:6000

Príspevokod užívateľa toudi_sk » 23 Aug 2016 08:46

tak používam, čo mi na internete do oka padne, hento bol myslím obrázok povrchu Merkúra v rozlíšení 4100x2050, podklad som zmastil formou copypaste
fragmentov a do toho som zasadil krátery, nič moc, ale oveľa lepšie, ako to predtým, samozrejme to bolo treba na šírku zraziť na polovicu, lebo UV mapa,
aj som konkrétne henten kráter posúval a triafal minimálne na 10x, pretože to je na kraji textúry a potom to umiestniť na priľahlé kúsky bolo nad moje chabé sily

ešte musím zistiť, ako docieliť, aby som mohol spraviť v Metasequoi textúru na môj objekt, zmastil som cvične v sketchupe vletový otvor a nič, žiadnu UV mapu
nespravilo, mám sa rozhodne čo učiť (v Blenderi mi to zase spraví UV mapu, ale na každý kus otvoru zvlášť, spolu nie)

:beat plaster:
žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku

Užívateľov profilový obrázok
toudi_sk | 53
Krotiteľ textúr
Príspevky: 12895
Meno: Milan
Bydlisko: u susedky
Kontaktovať užívateľa:

Re: modely zo série počítačových hier ELITE - Oolite/ toudi_sk a kolektív/ 1:300/ 1:1000/ 1:3000/ 1:6000

Príspevokod užívateľa toudi_sk » 24 Aug 2016 22:07

tak vletový otvor zrejme ako .pdo súbor nespravím (jedine biely model), no dá sa to exportovať do obrázka ako rozložená šmikajda
a vyfarbím to po svojom, našiel som v adresári hry nejaké diffuse voľačo, ale snáď sa to bude dať použiť aspoň ako podklad na textúru



no a pomaly napredujem, musím celý model prekresliť, nikto ma nedonúti lepiť rúry ako5-uholníky so skosenými hranami



medzitým som dorobil obývaný asteroid nakomplet, pre predstavu animovaný

diely sú porozdeľované na menšie kúsky, aby sa lepšie lepili, ak sa budú diely lepiť podľa poradia, v pohode sa to aj uzavrie cez vletový otvor



oveľa viac času zabralo umiestňovanie dielov, ako samotné lepenie, ale diely sú dokonca aj očíslované a budú sa lepiť od č.1 po č.42, ako bonus
som ich umiestnil logicky po číslach vedľa seba, takže ich netreba hľadať po všetkých 5. papieroch

výhodou pepakury je, že sa dajú veľmi ľahko zameniť textúry, čo je samozrejme vyvážené ich ťažšou tvorbou,
ale našiel som v spomínanom adresári aj asi pôvodnú textúru toho asteroidu
žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku

Užívateľov profilový obrázok
toudi_sk | 53
Krotiteľ textúr
Príspevky: 12895
Meno: Milan
Bydlisko: u susedky
Kontaktovať užívateľa:

Re: modely zo série počítačových hier ELITE - Oolite/ toudi_sk a kolektív/ 1:300/ 1:1000/ 1:3000/ 1:6000

Príspevokod užívateľa toudi_sk » 26 Aug 2016 14:39

tak som začal pre zmenu robiť menší asteroid, je rozložený, otexturovaný, vytlačený a začal som ho lepiť, skúšam iné rozmiestnenie chlopní,
dávam ich na striedačku na jednu a druhú stranu, budú sa zakladať medzi seba ako prsty na rukách


žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku

Užívateľov profilový obrázok
toudi_sk | 53
Krotiteľ textúr
Príspevky: 12895
Meno: Milan
Bydlisko: u susedky
Kontaktovať užívateľa:

Re: modely zo série počítačových hier ELITE - Oolite/ toudi_sk a kolektív/ 1:300/ 1:1000/ 1:3000/ 1:6000

Príspevokod užívateľa toudi_sk » 27 Aug 2016 12:17

chlopne napreskáčku nie sú zlé, ale 2 polovice tým nezlepím, musel som ich odstrihnúť, nalepiť zvnútra a potom sa to dalo zlepiť, hrany dosadli pekne na seba



animovaný

KamilZ napísal:Pěkné, jsem zvědav na vnitřní části.

keď už si to načal, v hre sú objekty vo formáte .dat (3D model.obj + textúra.mtl), mám ich aj vyexportované (sproste stiahnuté, nedokázal som to vyexportovať s python scriptami), čiže mám súbor .obj a aj .mtl, ale do blendera viem importovať iba .obj, čiže samotný 3D model mám, ale neviem sa ani za svatého dopracovať k textúre, nevieš mi náhodou nejako poradiť, ako to získať prosím? tu mám napr. hangár.obj a hangár.mtl, ono tento model tunelu je rozdelený na viac samostatných častí
žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku

Užívateľov profilový obrázok
Beny | 50
Príspevky: 42
Meno: Vladislav

Re: modely zo série počítačových hier ELITE - Oolite/ toudi_sk a kolektív/ 1:300/ 1:1000/ 1:3000/ 1:6000

Príspevokod užívateľa Beny » 27 Aug 2016 21:20

toudi_sk napísal: nevieš mi náhodou nejako poradiť, ako to získať prosím? tu mám napr. hangár.obj a hangár.mtl, ono tento model tunelu je rozdelený na viac samostatných častí

Toudi soubor .mtl obsahuje pouze mapování a odkaz na texturu, otevři ho notepadu viz.

textury máš tady

Návrat na "Sci-Fi a fantazijné // Sci-Fi & Fantasy"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný