Fallout 3 - RobCo terminál /free/ 1:2

Moderátor: WanRayen

Užívateľov profilový obrázok
Tomáš | 44
Príspevky: 270
Meno: Tomáš
Bydlisko: V. Kapušany

Re: Fallout 3 - RobCo terminál /free/ 1:2

Príspevokod užívateľa Tomáš » 06 Sep 2013 09:25

Na konci minulého storočia som pracoval v jednom Copy centre a tam som občas kopíroval na samolepiacu fóliu. Keď vieš zohnať lesklú striebornú, skús vytlačiť na to písmena na laserovke. Niektoré fólie sa zvyknú prilepiť na fixačný valec, takže vrch radšej prelep páskou.

Užívateľov profilový obrázok
toudi_sk | 47
.
Príspevky: 11493
Meno: Milan
Bydlisko: u susedky
Kontaktovať užívateľa:

Re: Fallout 3 - RobCo terminál /free/ 1:2

Príspevokod užívateľa toudi_sk » 08 Sep 2013 21:35

ďakujem za tip, možno sa to niekomu zíde, v mojom prípade z toho asi nič nebude, pretože ja nemám laserovku a riskovať, že ju
zaseriem niekomu inému sa mi veru nechce, ale to má čas, stále bojujem virtuálne v sketchupe, víkend rozlietaný, tak aspoň malý
pokrok, dorobené prepážky dovnútra a začiatok "puzzlovania"

žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku

Užívateľov profilový obrázok
serpens | 34
Admin
Príspevky: 8744
Meno: Miro
Bydlisko: Žilina
Kontaktovať užívateľa:

Re: Fallout 3 - RobCo terminál /free/ 1:2

Príspevokod užívateľa serpens » 09 Sep 2013 07:10

Riadne puzzle. Ja som si v poslednej dobe zvykol robit jednoduchsie a klucovat velkostou zubov.
"Art without engineering is dreaming. Engineering without art is calculating." Steven K. Roberts

Užívateľov profilový obrázok
toudi_sk | 47
.
Príspevky: 11493
Meno: Milan
Bydlisko: u susedky
Kontaktovať užívateľa:

Re: Fallout 3 - RobCo terminál /free/ 1:2

Príspevokod užívateľa toudi_sk » 09 Sep 2013 18:47

dnes som zmastil vrch a švédska bedňa hotová



ale, už je tu problém, neviem prečo sa mi v Pepakure Designeri objavuju čiary, ktoré sa nedajú zmazať, má to byť zubatý
diel, ale on to spraví takto, skúšal som aj origo diel obkresliť ceruzkou dokolečka, pôvodný zmazať a exportovať nový, ale
s rovnakým výsledkom

žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku


Užívateľov profilový obrázok
serpens | 34
Admin
Príspevky: 8744
Meno: Miro
Bydlisko: Žilina
Kontaktovať užívateľa:

Re: Fallout 3 - RobCo terminál /free/ 1:2

Príspevokod užívateľa serpens » 09 Sep 2013 20:12

pride mi to ako by si mal niekde nastavene, ze vnutorne otvory musia mat daku "pristupovu cestu" pre rezaci nastroj. Ako keby nevedel vykreslovat (aspon pri tomto nastaveni) nespojite diely, proste ako by ten diel musel byt nakresleny jednym tahom.
"Art without engineering is dreaming. Engineering without art is calculating." Steven K. Roberts

Užívateľov profilový obrázok
toudi_sk | 47
.
Príspevky: 11493
Meno: Milan
Bydlisko: u susedky
Kontaktovať užívateľa:

Re: Fallout 3 - RobCo terminál /free/ 1:2

Príspevokod užívateľa toudi_sk » 09 Sep 2013 21:08

neviem, robilo mi to aj pri iných modeloch (pomerová kocka) a tu to napr. rozdelilo aj dno na 3 diely, hoci v strede žiadna diera nieje,
iba tie zuby na krajoch, teraz som skúšal Flattery, dokonca som to aj vyexportoval ako SVG, ale inkscape mi to neotvorí, respektíve
otvorí iba ako prázdnu stranu, druhá vec je, že netuším, ako to SVG funguje, možno treba mať na ploche iba jeden diel, ostatné
zmazať a ukložiť to tak, ale tých možností môže byť strašne veľa a väčšina ma ani nemusí nenapadnúť

tu mám aj nejaké súbory, či sa vám to nepodarí v niečom otvoriť

http://uloz.to/xAztqDNf/fission-battery-dxf-01-skp
http://uloz.to/xmsFuR2b/fission-battery-dxf-diel-2-2-mm-dxf
http://uloz.to/xsamw82G/fission-battery-dxf-03-svg
http://uloz.to/xSTYRgPD/fission-battery-dxf-dae
žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku

Užívateľov profilový obrázok
serpens | 34
Admin
Príspevky: 8744
Meno: Miro
Bydlisko: Žilina
Kontaktovať užívateľa:

Re: Fallout 3 - RobCo terminál /free/ 1:2

Príspevokod užívateľa serpens » 10 Sep 2013 09:55

Pozeral som DXFko a tam mas tiez tie ciary.
"Art without engineering is dreaming. Engineering without art is calculating." Steven K. Roberts

Užívateľov profilový obrázok
toudi_sk | 47
.
Príspevky: 11493
Meno: Milan
Bydlisko: u susedky
Kontaktovať užívateľa:

Re: Fallout 3 - RobCo terminál /free/ 1:2

Príspevokod užívateľa toudi_sk » 10 Sep 2013 10:00

veď áno, pretože sketchup exportuje vo formáte DAE, ten otvára Pepakura Designer a z neho sa to po rozbalení (unfold)
dá exportovať ako DXF (tá 2D záležitosť), problém je v tom, že Designer to už skonvertuje do 3D modelu s tými čiarami, ktoré
tam nemajú čo robiť a proste v ňom s nimi nepohnem, existuje nejaký free program, ktorý dokáže upravovať (a aj ukladať) DXF?
žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku

Užívateľov profilový obrázok
iconmaster | 29
4K+
Príspevky: 4854
Meno: Peter Jankovič
Bydlisko: Želiezovce
Kontaktovať užívateľa:

Re: Fallout 3 - RobCo terminál /free/ 1:2

Príspevokod užívateľa iconmaster » 10 Sep 2013 11:40

Nejaky free CAD by to mohol otvorit, *.dwg/*.dxf otvaraju skoro vsetky CADy :wink:

Návrat na "Bez kategórie // No Class - Others"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný