Nevieš kam dať 2% dane?. A čo tak prispieť na chod našej najväčšej súťaže v Nitre?
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.

Fallout 3 - RobCo terminál /free/ 1:2

Moderátor: WanRayen

Užívateľov profilový obrázok
toudi_sk | 53
Krotiteľ textúr
Príspevky: 12910
Meno: Milan
Bydlisko: u susedky
Kontaktovať užívateľa:

Re: Fallout 3 - RobCo terminál /free/ 1:1.5

Príspevokod užívateľa toudi_sk » 17 Jún 2013 18:28

konečne dorobený kruhový stabilizátor na mini-nuke, nemal som vhodný priemer (44mm), tak som to navinul na menší (38mm)
a vyzeralo to po uschnutí celkom dobre, ešte som sa trošku ojebabral s krídelkami, nalepil som ho opačne, ale vzhľadom
na nalakovaný povrch to išlo urvať celkom bezbolestne a dokonca to má aj akútakú geometriu



po zlepení to nevyzerá až tak zle a dosť tomu pomáha ten pololesk, vyzerá naozaj skoro ako kovová

Naposledy upravil/-a toudi_sk v 18 Jún 2013 22:52, upravené celkom 1 krát.
žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku

Užívateľov profilový obrázok
Trak-Tor | 51
2K+
Príspevky: 3659
Meno: Juraj
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Fallout 3 - RobCo terminál /free/ 1:1.5

Príspevokod užívateľa Trak-Tor » 17 Jún 2013 21:35

Celkom pekné... :wink:
-- Ani budúcnosť už nie je to, čo bývala... --
Moja galéria

Užívateľov profilový obrázok
toudi_sk | 53
Krotiteľ textúr
Príspevky: 12910
Meno: Milan
Bydlisko: u susedky
Kontaktovať užívateľa:

Re: Fallout 3 - RobCo terminál /free/ 1:1.5

Príspevokod užívateľa toudi_sk » 18 Jún 2013 22:59

tak prvý model obrazovky pokusne rozložený a nič moc, dlho som špekuloval, že prečo to rozdelilo na toľko dielov, ktoré sa
nedali spojiť a prerozdeliť, až ma napadlo, že niekde som čítal o tých modrých plochách na 3D modeloch, treba dať reverse faces,
aby to bolo biele a už to išlo cez Pepakura Designer dobre rozložiť a aj celkom pekne prerozdeliť

žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku

Užívateľov profilový obrázok
toudi_sk | 53
Krotiteľ textúr
Príspevky: 12910
Meno: Milan
Bydlisko: u susedky
Kontaktovať užívateľa:

Re: Fallout 3 - RobCo terminál /free/ 1:1.5

Príspevokod užívateľa toudi_sk » 19 Jún 2013 20:14

tak popojedem s obrazovkou, zase sa mi nedarilo, teraz pre zmenu tlačiť model, vytlačilo mi čísla, ale samotné čiary ani za svet,
až na 4. pokus keď som zmenil automatickú sýtosť farby na ručnú a dal o 1/4 sýtejšiu, tak to išlo, ale celkom to sedí
:P

žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku

Užívateľov profilový obrázok
toudi_sk | 53
Krotiteľ textúr
Príspevky: 12910
Meno: Milan
Bydlisko: u susedky
Kontaktovať užívateľa:

Re: Fallout 3 - RobCo terminál /free/ 1:1.5

Príspevokod užívateľa toudi_sk » 20 Jún 2013 20:29

s pepakura designerom som sa trošku skamarátil a je to dosť dobrý program na úpravu .pdo súborov, dá sa tam meniť mierka
(ideálne napr. pri výrobe brnenia 1:1, ak je to vo viacerích súboroch, stačí zadať pomerové číslo a budú všetky časti v správnom pomere),
rozloženie dielov na papiery presúvaním (Ctrl+M) a pootáčaním (Ctrl+R), no najviac sa mi páči možnosť ľubovoľného rozdelenia/spojenia
(Ctrl+N zelená čiara/dvojklik na červenú čiaru) dielov na hociktorom mieste, kľudne by sa dala celá šmikajda rozdeliť na jednotlivé polygóny, akurá to má jednu nevýhodu, že keď ho nemáte kúpený, nedá sa šmikajda ukladať
:bad smile:
---
obrazovka nasucho vložená do terminálu, vzhľadom na to, že cez vetracie mriežky toho veľa nevidieť, to je dobré až až



v sketchupe som sa naučil používať podľa návodov na youtube umiestnenie textúr na zakrivené plochy, aby som nakoniec zistil,
že je mi to na dve veci, lebo to zo sketchupu exportujem bez nich iba ako biely model ...



nabudúce popis, ako toudi z pepakura designeru importoval vektorový model do sketchupu a prečo mu to nepomohlo :haha: :beat plaster:
žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku

Užívateľov profilový obrázok
Fito | 49
Admin
Príspevky: 5506
Meno: Fito
Bydlisko: Na východ od Blavy
Kontaktovať užívateľa:

Re: Fallout 3 - RobCo terminál /free/ 1:1.5

Príspevokod užívateľa Fito » 21 Jún 2013 08:32

Mna vzdy prekvapí to, že napriek tomu, že máš doma naškrečkovaných 76kg kadejakých vystrihovačiek, tak vždy začneš lepiť nejakú takúto chuj.., spros.., blb.. zaujimavu neokukanú vec :victory:
Ide ti to pekne.
...The one who finished the Kriegslok.....................|Blog||Gallery

Užívateľov profilový obrázok
Paly | 36
Príspevky: 1791
Meno: Paľo

Re: Fallout 3 - RobCo terminál /free/ 1:1.5

Príspevokod užívateľa Paly » 21 Jún 2013 13:17

Podľa mňa tam treba pridať voľajaké číslo ešte, aspoň takú dvojku, teda 276 kg :P
A keďže rád vymýšľam blbosti, tak..... podľa mňa by bolo totálne super, keby si na nejakú fóliu vytlačil niečo z tých oných, čo sa na tom termináli v hre zobrazovalo (ja neviem, nehral som to) a dovnútra by si dal malú žiarovku, ktorá by to podsvietila, bola by to peckaaaaa a pritom úplne jednoduché.

Off topic: na to by som sa mocno rád pozrel :still dreaming:
Live hard, ride easy.

Užívateľov profilový obrázok
pisho66 | 39
Príspevky: 1421
Meno: Martin
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Fallout 3 - RobCo terminál /free/ 1:1.5

Príspevokod užívateľa pisho66 » 21 Jún 2013 17:20

Zaujímavá stavba. Tú obrazovku bude potom aj nejako vidieť, či len náznak cez vetranie z vrchu?

Off topic: Paly, to by som dal ako nápad dňa :big smile:
Nie je dôležitý cieľ, ale cesta.

Užívateľov profilový obrázok
serpens | 40
a.k.a. hado
Príspevky: 8850
Meno: Miro
Bydlisko: Žilina
Kontaktovať užívateľa:

Re: Fallout 3 - RobCo terminál /free/ 1:1.5

Príspevokod užívateľa serpens » 22 Jún 2013 00:10

paly - napad dobry, ale realizacia by bola tazsia, ale slo by to. Chcelo by to potlacenu foliu, alebo papier, za to rozptilvou foliu, lebo by ti to svietilo len bodovo, potom by to chcelo poraidne, ale ze poraidne zatenmint vnutro, inak by to presvecovalo cez kazdu sparu a potom uz len to svetlo vyriesit, tak aby sa to neukurilo, kedze to bude uzavrete a teplo sa tam bude kumulovat.
"Art without engineering is dreaming. Engineering without art is calculating." Steven K. Roberts

Užívateľov profilový obrázok
Lopo | 45
Príspevky: 225
Meno: Palo
Bydlisko: Myjava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Fallout 3 - RobCo terminál /free/ 1:1.5

Príspevokod užívateľa Lopo » 22 Jún 2013 07:21

aby to nemalo problem s teplom tak by sa dala pouzit LED ... rozptyl by sa dal ciastocne poriesit je prebrusenim a dalej par vrstvami prebruseneho (zdrsneneho) plexi ...
mno a zatemnenie uz je myslim jasne - hrubsi papier, poctivo pozlepovane a pripadne zvnutra polepit napr alobalom (ktory by este vylepsil svetelne vlastnosti rozptylom zbytkoveho svetla zvnutra dopredu do plexi ...
pripadne sa daju pouzit na osvetlenie aj ElStrip pasiky (podobny princip jako byva na podsvietenie digitaliek - napr. http://www.glowhut.com/holiday--party-decor.html) - ja som kedysi pomocou nich menil podsvietenie LCD displeja zo zelenej na modru - miesto 'vanicky' so zaliatymi SMD LED som tam nacpal povedla seba 3 kusy ElStrip pasky (nasekane a znovu spojene pomocou tenkych dratkov a el. vodiveho strieborneho laku) a prekryl ich zdrsnenym plexi kvoli rozptylu aby nebolo poznat pruzky kde sa tie pasky navzajom krajmi prekryli
meram bulharskym metrom !
zacata prerabka R2D2
hotovo: Spiderman pos2
rozsmikane: lowQ free R2D2, Jaeger Strike (Pacific Rim)
asi kos: IronMan mk7
plan: USS Patna, BumbleBee, Optimus Prime, Aliens P-5000, rozne SW ...

Návrat na "Bez kategórie // No Class - Others"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní