Tatra 148 valnik + hydr ruka HR-12 / ander74

Moderátor: Richibox

Užívateľov profilový obrázok
LuPa | 41
Príspevky: 13
Meno: Lubo
Bydlisko: Bratislava

Tatra 148 valnik + hydr ruka HR-12 / ander74

Príspevokod užívateľa LuPa » 07 Nov 2017 20:15

Prave som dokoncil podvozok tejto paradnej legendy. Nosna rura je spajdla ovinuta jednotlivymi dielmi, kvoli pevnosti a presnosti. Cele som si to davnejsie nacvicil na zltom valniku T815, tak som vedel do coho idem.Predna naprava je riaditelna a vykyvna-odpruzena. Lepilo sa mi to bez problemov akurat laserova tlac tradicne opadava, poradte, prosim nejaky ucinny 'liek'. Ďakujem.
Foto pridam neskor.

Užívateľov profilový obrázok
LuPa | 41
Príspevky: 13
Meno: Lubo
Bydlisko: Bratislava

Re: Tatra 148 valnik + hydr ruka HR-12 / ander74

Príspevokod užívateľa LuPa » 08 Nov 2017 07:25


Užívateľov profilový obrázok
iconmaster | 29
4K+
Príspevky: 4855
Meno: Peter Jankovič
Bydlisko: Želiezovce
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 148 valnik + hydr ruka HR-12 / ander74

Príspevokod užívateľa iconmaster » 08 Nov 2017 21:09

Skusal si napr. rozne laserove tlaciarne?

Užívateľov profilový obrázok
LuPa | 41
Príspevky: 13
Meno: Lubo
Bydlisko: Bratislava

Re: Tatra 148 valnik + hydr ruka HR-12 / ander74

Príspevokod užívateľa LuPa » 08 Nov 2017 21:40

Viac ci menej mi to opadava aj na kupovanych modeloch.Nejake prelakovanie alebo nieco podobne este pred strihanim nepomoze?

Užívateľov profilový obrázok
iconmaster | 29
4K+
Príspevky: 4855
Meno: Peter Jankovič
Bydlisko: Želiezovce
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 148 valnik + hydr ruka HR-12 / ander74

Príspevokod užívateľa iconmaster » 08 Nov 2017 21:55

Asi nie. Laserova tlac je len vrstva suchej farby na povrchu papiera, kym atrament aj offset su farby na tekutej baze a teda sa vpiju do nejakej hlbky.

Užívateľov profilový obrázok
toudi_sk | 47
.
Príspevky: 11496
Meno: Milan
Bydlisko: u susedky
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 148 valnik + hydr ruka HR-12 / ander74

Príspevokod užívateľa toudi_sk » 17 Nov 2017 11:04

LuPa napísal:... akurat laserova tlac tradicne opadava, poradte, prosim nejaky ucinny 'liek'. Ďakujem...

určite skús lak (prípadne môžeš na skúšobnom výtlačku jemne zospodu nasliniť), určite sa tlač nebude odierať napr. pri posúvaní oceľového pravítka po ploche papiera a niekto písal, že sa lak prepije tlačou do papiera a fixuje to spolu, ja som lakoval obyčajným akrylovým a tlač sa mi pôsobením laku nerozpila, ako niektorí strašili, možno použili zlý lak, alebo len počuli z počutia, ja som lakoval osobne a bez laku už nikdy, podobne ako atramentovú tlač

samozrejme veľa záleží na tlačiarni, len kvalitné sú drahé a v kupované laserové modely nemám veľkú dôveru, tá tlač býva obvykle za trest, ja, čo môžem (pre rypákov: mám laserový originál), oskenujem a tlačím atramentom, streknem lakom a aj olizovať sa to dá a nič sa pri retuši nerozpije

držím palce a potom daj vedieť, ako si dopadol, predsa len toto je malé, aj formulkáry vyplakávajú, keď stáčajú trubičky sania motora na formuliach

:big smile:

samozrejme stále tu je ešte možnosť natrieť to s BCG, ako to robia hlavne lietadielkári
žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku

Užívateľov profilový obrázok
LuPa | 41
Príspevky: 13
Meno: Lubo
Bydlisko: Bratislava

Re: Tatra 148 valnik + hydr ruka HR-12 / ander74

Príspevokod užívateľa LuPa » 19 Nov 2017 19:45

Na tomto som skusal obycajny lak na vlasy, neviem kto mi poradil, strekol som 3 vrstvy ale nie som si isty ci to pomohlo...Ale skusim akrylovy lak ako píšeš, dakujem za radu.Mas konkretny tip a odkial? Tiez treba asi 3 vrstvy?

Návrat na "Minibox // Minibox"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný