Picchio DP2 / ABC / 1:24
Napísané: 25 Jún 2018 22:04
Zdravím všetkých.
Po menšej odmlke sa vraciam z novou stavbou. No menšej, vďaka fóru som zistil, že posledný model som staval koncom januára. Ten čas ale rýchlo letí a takmer po polroku nečinnosti som začal po kúskoch stavať nové auto. Pre zmenu to nebude F1tka, ale kapotovaný špeciál.
Niečo o predlohe.
Picchio je menšia talianska fabrika špecializujúca sa na pretekárske automobily. V roku 2003 vypustila do sveta model DP2, ktorý sa používal v americkom seriáli Grand Am v tom istom ročníku, ide o špeciál kategórie Daytona Prototypes (ktoré jazdia napríklad na 24 hodinovke v Daytone). Pod oceľovo-hliníkovým trubkovým rámom sa skrýva 5 litrový V8 motor BMW (alebo Maserati či Porsche). Perlička na záver, tímom sa auto predávalo za 375 000 $.
Ako by to malo vyzerať keď to dostaviam.
Ako vždy som začal kolesami.
A už som rozbehol prácu aj na karosérii. Musím povedať, že na to, aké sú to krivky, sedí všetko úplne presne. A mimochodom, fotím novím náčiním, tak snáď je to lepšie ako doteraz.
Po menšej odmlke sa vraciam z novou stavbou. No menšej, vďaka fóru som zistil, že posledný model som staval koncom januára. Ten čas ale rýchlo letí a takmer po polroku nečinnosti som začal po kúskoch stavať nové auto. Pre zmenu to nebude F1tka, ale kapotovaný špeciál.
Niečo o predlohe.
Picchio je menšia talianska fabrika špecializujúca sa na pretekárske automobily. V roku 2003 vypustila do sveta model DP2, ktorý sa používal v americkom seriáli Grand Am v tom istom ročníku, ide o špeciál kategórie Daytona Prototypes (ktoré jazdia napríklad na 24 hodinovke v Daytone). Pod oceľovo-hliníkovým trubkovým rámom sa skrýva 5 litrový V8 motor BMW (alebo Maserati či Porsche). Perlička na záver, tímom sa auto predávalo za 375 000 $.
Ako by to malo vyzerať keď to dostaviam.
Ako vždy som začal kolesami.
A už som rozbehol prácu aj na karosérii. Musím povedať, že na to, aké sú to krivky, sedí všetko úplne presne. A mimochodom, fotím novím náčiním, tak snáď je to lepšie ako doteraz.