Tatra 815 S1 26 208 6x6.2 / Ripper Works / 1:32

Moderátori: jozkin, iconmaster

Užívateľov profilový obrázok
ApeX | --
Príspevky: 192
Meno: Honza

Tatra 815 S1 26 208 6x6.2 / Ripper Works / 1:32

Príspevokod užívateľa ApeX » 26 Sep 2017 17:34

Zdravím všechny

Poměrně dlouho sem nic nelepil protože mi došel čas a taky zásoba modelů, které se dají lepit a bavily by mě, ted ale nastává změna v situaci a začal sem zas něco lepit tentokráte další ripper - klasiku T815 a verzi S1, model nabízí i verzi Arktik ale pro mě je Arktik T148 takže byla volba jasná

Takhle vypadá můj výchozí originál - trochu sem ušmudlal obálku během retušování ale to nevadí ničemu
Obrázok

A jako většina začátek nárazníkem - úprava paraboly vylepené chromovou pásku, na nárazníku zatím nejsou díly jako stupačka nebo přední zástěrky - nedávám je tam dokud nebude mít model nápravy s rourou aby se to lépe lepilo až nastane spojování s rámem
Obrázok

Pak začala stavba dále - rám - no měl sme obyvy ze zkroucení a na pravím nosníku se to potvrdilo, není to až tak zas hrozné a počítám že to ještě se srovná po nalepení roury, po zkušenostech z T148 a při ohledávání modelů sem provedl nějaké úpravy slepitelnosti - rozřezávání dílů, které se slepují k sobě a jsou stejně z obou stran - lemování nosníků apod.

Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok
Rozděláno: TATRA 148 S1

Užívateľov profilový obrázok
ApeX | --
Príspevky: 192
Meno: Honza

Re: Tatra 815 S1 26 208 6x6.2 / Ripper Works / 1:32

Príspevokod užívateľa ApeX » 28 Sep 2017 11:59

Zdravím

Práce na Tatřici pokračují,někdy malými krůčky,někdy většími - od posledka sem dělal na nosnících roury - každý lem sem pečlivě rozřezal a oblepil dokola, myslím, že to vypadá líp

Pak přišly na řadu diferenciály - tam se mi tolik nevedlo - hlavně se mi nedaří čistě prostrčit přičný díl diferenciálu - mám pocit že ten otvor je o něco menší a potvrdil sem to při druhém diferenciálu kdy sem schválně řezal otvor po vnější straně obvodu takže sem nabíral i části okrajů dílů a stejně to šlo na sílu,manžety v pohodě,tačilo jen vymyslet nějaký hromadný postup a šlo to,bubny kol se překvapivě lepily dobře tam nemám problém jako ostatní že to nevešlo ale provedl sem konstrukční úpravu - ve vnitř je 1 mm kartónové kolečko pro podepření osky z měděného drátu ale nezdá se mi to idelní ka kolmost kaž možná nechtíc vytvořím podseknuté nápravy :D



U předního diferenciálu zvažuju udělat nárpavy na pevno kvůli zkušenostem z T148 kde je pravé předí kolo zalomené - důvodem je nešťastně řešený kloub, který nemá ppotřebnou pevnost a proto se podlomí

Nějaké obrázky postupu

Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok
Rozděláno: TATRA 148 S1

Návrat na "Nákladné automobily a ťahače // Lorries & Trucks"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní