Nevieš kam dať 2% dane?. A čo tak prispieť na chod našej najväčšej súťaže v Nitre?
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
UDS 110p /RipperWorks/ 1:32
Moderátori: iconmaster, braintech
Re: UDS 110p /RipperWorks/ 1:32
Do Merkantilu chodím aj ja. naposledy som tam kupoval žltý, z ktorého teraz robím matice. Keď budem mať čas tak sa tam zbehnem pozrieť.
"Musíme to urobiť presne, preto to urobíme podľa oka"
Re: UDS 110p /RipperWorks/ 1:32
Keď už budete v tých končinách, jedno zaujímavé papiernictvo je aj v bývalom OD Dunaj na námestí SNP na 1.poschodí nad predajňou gorila. Je to samoobsluha, takže všetky veci si môžete chytiť do ruky a popozerať a, v súvislosti s predchádzajúcimi príspevkami, majú tam farebné papiere od iného výrobcu ako Canson (priznám sa nepamätám si od akého).
Re: UDS 110p /RipperWorks/ 1:32
pasy to ma ako tank z prvej svetovej. zaujimave ze sa tieto pasy vyrabaju uz 100 rokov
Re: UDS 110p /RipperWorks/ 1:32
Motor Zetor
Nasledovali úpravy priestoru uloženia motora. Na znázornenie protišmykového plechu som použil leptaný plech firmy Eduard. Má tú správnu farbu tak sa nemusí ani farbiť. Len dúfam že časom nezoxiduje. Kryt na druhej strane som urobil z farebného papiera a doplnil som naň matice.
Pokračoval som kabínou. Aby som do kabíny dostal vnútorné diely musel som ih rozrezať na jednotlivé steny a lepiť postupne. Najprv prednú a zadnú vnútornú stenu a potom obe bočné. Hotový skelet kabíny.
Zaprášená podlaha kabíny. Znázornil som aj šlápoty od blata a špiny. Na ich znázornenie som použil zvyšky nôh zo stavebnice sovietskych tankistov v mierke 1:35 čo sa mi povaľovali doma.
Kabínu aj s motorovým priestorom som prilepil na základňu. Posuvné dvere som nepoužil a asi ich tam ani nedám. Rozbili sa, a nové nie sú. Sieťky som nahradil leptanými od firmy Eduard.
Nasledovali úpravy priestoru uloženia motora. Na znázornenie protišmykového plechu som použil leptaný plech firmy Eduard. Má tú správnu farbu tak sa nemusí ani farbiť. Len dúfam že časom nezoxiduje. Kryt na druhej strane som urobil z farebného papiera a doplnil som naň matice.
Pokračoval som kabínou. Aby som do kabíny dostal vnútorné diely musel som ih rozrezať na jednotlivé steny a lepiť postupne. Najprv prednú a zadnú vnútornú stenu a potom obe bočné. Hotový skelet kabíny.
Zaprášená podlaha kabíny. Znázornil som aj šlápoty od blata a špiny. Na ich znázornenie som použil zvyšky nôh zo stavebnice sovietskych tankistov v mierke 1:35 čo sa mi povaľovali doma.
Kabínu aj s motorovým priestorom som prilepil na základňu. Posuvné dvere som nepoužil a asi ich tam ani nedám. Rozbili sa, a nové nie sú. Sieťky som nahradil leptanými od firmy Eduard.
"Musíme to urobiť presne, preto to urobíme podľa oka"
- martin1807 | 29
- 2K+
- Príspevky: 2543
- Meno: Martin Bilý
- Bydlisko: Medzilaborce/ Praha
Re: UDS 110p /RipperWorks/ 1:32
Pekne a celkom rýchlo ti to pribuda. Len tak dalej.. Plechy model urcite oživili, rovnako tak upgradované pásy.
Na stole: Tatra 815 Dakar 86, Tatra 148 AM-368
Naposledy dokončené: Praga S5T-2 3S + Praga S5T-3 3S, Tatra 815 Agro + Tatra 148 Agro, Praga V3S AD 080
Martin1807
Naposledy dokončené: Praga S5T-2 3S + Praga S5T-3 3S, Tatra 815 Agro + Tatra 148 Agro, Praga V3S AD 080
Martin1807
Re: UDS 110p /RipperWorks/ 1:32
Dnes len krátko. Pokračoval som v dokončení základne nadstavby. Na vylepšenie som zase použil leptané plechy. Rovnaké plechy som použil aj na vrchnú stranu stúpačiek. Základňa je až na madlá a pár detailov hotová .
Ďalej budem pokračovať stavbou ramena a piestov.
Ďalej budem pokračovať stavbou ramena a piestov.
"Musíme to urobiť presne, preto to urobíme podľa oka"
Re: UDS 110p /RipperWorks/ 1:32
Ako som sľúbil tak pokračujem ramenom.
Ako prvé som zhotovil upínacie kliešte na lopatu.
Ďalej som pokračoval vnútorným ramenom. Piestnicu som zhotovil z 1,5 mm oceľového drôtu, ktorý som trochu preleštil, nakoľko som si netrúfal motať takú dlhú chrómovú fóliu. Je to tenšie ako to má byť, ale vnútri ramena to aj tak nikto neuvidí.
Vonkajšie aj vnútorné rameno pred úpravami
Na vonkajšie rameno som nalepil vodiece kolieska vnútorného ramena, neviem ako sa to presne volá a ešte som znázornil zosilnenie konštrukcie, ktoré je v modely na značené len tieňovaním. Na jej znázornenie som použil žltý výkres, ktorý má trochu iný odtieň ako model a na prirodzenom svetle sa to trochu prejavuje. Škoda že autor nedal no vystrihovačky väčšiu náhradnú plochu. výsledný efekt na fotkách moc vidieť nie je.
Na vnútornom ramene som pomocou pásikov kancelárskeho papiera natretých oceľovou farbou naznačil opotrebenie rohov vznikajúce vysúvaním a zasúvaním ramena. Nie je to nalepené úplne presne, ale to zas až tak nevadí, ani opotrebenie nie je podľa pravítka. Menšie komplikácie nastali po zasunutí ramien do seba, vnútorné rameno nechcelo ísť von a musel som ho trochu presviedčať. Nabudúce použijem pauzovací papier.
Nasledovalo zostavenie oboch ramien dohromady. Detail uchytenia piestu vo vonkajšom ramene.
Nateraz všetko.
Ako prvé som zhotovil upínacie kliešte na lopatu.
Ďalej som pokračoval vnútorným ramenom. Piestnicu som zhotovil z 1,5 mm oceľového drôtu, ktorý som trochu preleštil, nakoľko som si netrúfal motať takú dlhú chrómovú fóliu. Je to tenšie ako to má byť, ale vnútri ramena to aj tak nikto neuvidí.
Vonkajšie aj vnútorné rameno pred úpravami
Na vonkajšie rameno som nalepil vodiece kolieska vnútorného ramena, neviem ako sa to presne volá a ešte som znázornil zosilnenie konštrukcie, ktoré je v modely na značené len tieňovaním. Na jej znázornenie som použil žltý výkres, ktorý má trochu iný odtieň ako model a na prirodzenom svetle sa to trochu prejavuje. Škoda že autor nedal no vystrihovačky väčšiu náhradnú plochu. výsledný efekt na fotkách moc vidieť nie je.
Na vnútornom ramene som pomocou pásikov kancelárskeho papiera natretých oceľovou farbou naznačil opotrebenie rohov vznikajúce vysúvaním a zasúvaním ramena. Nie je to nalepené úplne presne, ale to zas až tak nevadí, ani opotrebenie nie je podľa pravítka. Menšie komplikácie nastali po zasunutí ramien do seba, vnútorné rameno nechcelo ísť von a musel som ho trochu presviedčať. Nabudúce použijem pauzovací papier.
Nasledovalo zostavenie oboch ramien dohromady. Detail uchytenia piestu vo vonkajšom ramene.
Nateraz všetko.
"Musíme to urobiť presne, preto to urobíme podľa oka"
- toudi_sk | 53
- Krotiteľ textúr
- Príspevky: 12910
- Meno: Milan
- Bydlisko: u susedky
- Kontaktovať užívateľa:
Re: UDS 110p /RipperWorks/ 1:32
pekne ti to ide, vidieť, že ťa to baví
kto chce lepiť z kópie, dôvod si nájde
Luky815 napísal:Na vonkajšie rameno som nalepil vodiece kolieska vnútorného ramena, neviem ako sa to presne volá a ešte som znázornil zosilnenie konštrukcie, ktoré je v modely na značené len tieňovaním. Na jej znázornenie som použil žltý výkres, ktorý má trochu iný odtieň ako model a na prirodzenom svetle sa to trochu prejavuje. Škoda že autor nedal do vystrihovačky väčšiu náhradnú plochu. výsledný efekt na fotkách moc vidieť nie je.
kto chce lepiť z kópie, dôvod si nájde
žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku |
- iconmaster | 35
- Last man standing
- Príspevky: 7433
- Meno: Peter Jankovič
- Bydlisko: Želiezovce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: UDS 110p /RipperWorks/ 1:32
Pekne pokracujes a zasluzis si zvlast pochvalu za "tuning"
Skoro si dobre odhadol, su to vodiace kladky.
A obcas sa aj ja cudujem, ze kolko krat su u Rippera len graficky naznacene prelisy alebo rozne urovne ploch, pritom niektore by isli spravit fakt jednoducho, zlozenim z dvoch casti. Ale asi sa setri miestom a autora limituje rozsah stran
Luky815 napísal:Na vonkajšie rameno som nalepil vodiece kolieska vnútorného ramena, neviem ako sa to presne volá a ešte som znázornil zosilnenie konštrukcie, ktoré je v modely na značené len tieňovaním. Na jej znázornenie som použil žltý výkres, ktorý má trochu iný odtieň ako model a na prirodzenom svetle sa to trochu prejavuje.
Skoro si dobre odhadol, su to vodiace kladky.
A obcas sa aj ja cudujem, ze kolko krat su u Rippera len graficky naznacene prelisy alebo rozne urovne ploch, pritom niektore by isli spravit fakt jednoducho, zlozenim z dvoch casti. Ale asi sa setri miestom a autora limituje rozsah stran
Re: UDS 110p /RipperWorks/ 1:32
vau pekná práca tiež mám tento model v šuflíku ale asi tam ešte hodnú chvílu zostane...
TATRA nezná bratra
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní