UDS 110p /RipperWorks/ 1:32
Moderátori: iconmaster, braintech
Re: UDS 110p /RipperWorks/ 1:32
Zdravím,
ďakujem za pochvaly a pokračujeme. pomaly ale isto sa už blížim do finále.
Nasledovala práca na zdvíhacích piestoch ramena. Vonkajší plášť som musel urobiť nanovo lebo keď som na piestnicu navinul vodiace pásiky tak som ten pôvodný vonkajší diel nevedel navinúť. Asi som spravil piestnicu moc hrubú a potom sa to celé nabalilo.
Taktiež som sa rozhodol, že znázorním aspoň niektoré hydraulické rozvody, konkrétne k zdvíhacím piestom a do ramena.
Po skúšobnom zostavení som zistil, že hydraulika ramena by v tomto prevedení vadila jeho dvíhaniu a tak som to prerobil.
Pokračoval som lopatami. Keďže sú tri, rozhodol som sa, že na každej znázorním iný druh prevádzky. Urovnávania lopata je nová bez známok používania. Lopata bez zubov je čiastočne opotrebovaná, na niektorých miestach už sa stihol ošúchať aj náter, ale ešte nestačila chytiť koróziu. Zubatá lopata je najpoužívanejšia. Urobil som na ňu nové zuby, tie vo vystrihovačke sú až moc jednoduché. Jeden zub som odstránil - opotrebenie.
Nasledovali dokončovacie práce na podvozku. Do stredu rozvodov som znázornil hadice. To znamená, že som musel v pôvodných rozvodoch vystrihať diery a nahradil som ich bužírkami. Celý podvozuk som následne trochu poprášil pieskovou farbou a zablatil suchým blatom zhotovených s pigmentov Agama odtiene piesková, blato, hlina prach namiešané od oka čiže pomer neviem. do toho som pridal trochu vody, pieskovej farby vallejo a disperzného lepidla a rozmiešal do pasty. Nanášal som ich do drapákov pásov, na reťaz pásu, pojazdové kladky a tak podobne.
Taktiež som mierne poprášil aj bagrovú nadstavbu. Na fotkách to moc nevidieť, nechcel som to totiž prehnať a mať z UDS-ky špinavý vrak.
Už zostáva len to všetko dať do hromady a doplniť madlá. V najbližších dňoch by mi mal prísť vhodný štvorcový profil.
ďakujem za pochvaly a pokračujeme. pomaly ale isto sa už blížim do finále.
Nasledovala práca na zdvíhacích piestoch ramena. Vonkajší plášť som musel urobiť nanovo lebo keď som na piestnicu navinul vodiace pásiky tak som ten pôvodný vonkajší diel nevedel navinúť. Asi som spravil piestnicu moc hrubú a potom sa to celé nabalilo.
Taktiež som sa rozhodol, že znázorním aspoň niektoré hydraulické rozvody, konkrétne k zdvíhacím piestom a do ramena.
Po skúšobnom zostavení som zistil, že hydraulika ramena by v tomto prevedení vadila jeho dvíhaniu a tak som to prerobil.
Pokračoval som lopatami. Keďže sú tri, rozhodol som sa, že na každej znázorním iný druh prevádzky. Urovnávania lopata je nová bez známok používania. Lopata bez zubov je čiastočne opotrebovaná, na niektorých miestach už sa stihol ošúchať aj náter, ale ešte nestačila chytiť koróziu. Zubatá lopata je najpoužívanejšia. Urobil som na ňu nové zuby, tie vo vystrihovačke sú až moc jednoduché. Jeden zub som odstránil - opotrebenie.
Nasledovali dokončovacie práce na podvozku. Do stredu rozvodov som znázornil hadice. To znamená, že som musel v pôvodných rozvodoch vystrihať diery a nahradil som ich bužírkami. Celý podvozuk som následne trochu poprášil pieskovou farbou a zablatil suchým blatom zhotovených s pigmentov Agama odtiene piesková, blato, hlina prach namiešané od oka čiže pomer neviem. do toho som pridal trochu vody, pieskovej farby vallejo a disperzného lepidla a rozmiešal do pasty. Nanášal som ich do drapákov pásov, na reťaz pásu, pojazdové kladky a tak podobne.
Taktiež som mierne poprášil aj bagrovú nadstavbu. Na fotkách to moc nevidieť, nechcel som to totiž prehnať a mať z UDS-ky špinavý vrak.
Už zostáva len to všetko dať do hromady a doplniť madlá. V najbližších dňoch by mi mal prísť vhodný štvorcový profil.
"Musíme to urobiť presne, preto to urobíme podľa oka"
Re: UDS 110p /RipperWorks/ 1:32
No mne sa toto veľmi páči, parádne sa s tým hráš . Už teraz sa teším na výsledok a na tvoje ďalšie modely
Live hard, ride easy.
- martin1807 | 29
- 2K+
- Príspevky: 2540
- Meno: Martin Bilý
- Bydlisko: Medzilaborce/ Praha
Re: UDS 110p /RipperWorks/ 1:32
No teeda. Paradna a aj celkom rýchla robota. Len tak ďalej.
Na stole: Tatra 815 Dakar 86, Tatra 148 AM-368
Naposledy dokončené: Praga S5T-2 3S + Praga S5T-3 3S, Tatra 815 Agro + Tatra 148 Agro, Praga V3S AD 080
Martin1807
Naposledy dokončené: Praga S5T-2 3S + Praga S5T-3 3S, Tatra 815 Agro + Tatra 148 Agro, Praga V3S AD 080
Martin1807
- iconmaster | 35
- Last man standing
- Príspevky: 7431
- Meno: Peter Jankovič
- Bydlisko: Želiezovce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: UDS 110p /RipperWorks/ 1:32
Jo, pekne to mas!
K tym hydraulickym hadiciam - nabuduce skus pouzit iba "prazdne" buzirky, tie by mali byt maksie a flexibilnejsie.
K tym hydraulickym hadiciam - nabuduce skus pouzit iba "prazdne" buzirky, tie by mali byt maksie a flexibilnejsie.
Re: UDS 110p /RipperWorks/ 1:32
Ďakujem
V tej prvej variante som naozaj mal v bužírkach drôtiky, ale nie po celej dĺžke, ale len v tom ohybe. Na tom ďalšom obrázku sú prázdne bužírky. Tie drôty čo tam trčia sú v bužírke len asi 3-4 mm hlboko a slúžia na uchytenie bužírok do základne.
iconmaster napísal:K tym hydraulickym hadiciam - nabuduce skus pouzit iba "prazdne" buzirky, tie by mali byt maksie a flexibilnejsie.
V tej prvej variante som naozaj mal v bužírkach drôtiky, ale nie po celej dĺžke, ale len v tom ohybe. Na tom ďalšom obrázku sú prázdne bužírky. Tie drôty čo tam trčia sú v bužírke len asi 3-4 mm hlboko a slúžia na uchytenie bužírok do základne.
"Musíme to urobiť presne, preto to urobíme podľa oka"
Re: UDS 110p /RipperWorks/ 1:32
Zdravím,
Finále.
Spojenie spodku s nadstavbou a dorobenie madiel a stieračov. Madlá som zhotovil s mosadzného hranola 0,8 x 0,8.
Fotky hotového modelu.
A na záver jedna spoločná.
Nakoniec krátke zhodnotenie stavby. Model nie je tvarovo ani stavebne náročný. Jedinou náročnejšou časťou sú pásy. Obsahujú drobné diely a je ich veľa. Po ich zostavrní už stavba odsýpala viac-menej sama. Čo sa presnosti dielov týka, tak jediný menší problém bol pri zostavovaní vnútornej obšívky kabíny, ktorú som musel rozrezať na jednotlivé panely a predný a zadný panel po stranách trochu zrezať. A obojstrannú pásku nepoužívam, okná lepím disperzným alebo sekundovým lepidlom. Ta je asi tak všetko.
Finále.
Spojenie spodku s nadstavbou a dorobenie madiel a stieračov. Madlá som zhotovil s mosadzného hranola 0,8 x 0,8.
Fotky hotového modelu.
A na záver jedna spoločná.
Nakoniec krátke zhodnotenie stavby. Model nie je tvarovo ani stavebne náročný. Jedinou náročnejšou časťou sú pásy. Obsahujú drobné diely a je ich veľa. Po ich zostavrní už stavba odsýpala viac-menej sama. Čo sa presnosti dielov týka, tak jediný menší problém bol pri zostavovaní vnútornej obšívky kabíny, ktorú som musel rozrezať na jednotlivé panely a predný a zadný panel po stranách trochu zrezať. A obojstrannú pásku nepoužívam, okná lepím disperzným alebo sekundovým lepidlom. Ta je asi tak všetko.
"Musíme to urobiť presne, preto to urobíme podľa oka"
Re: UDS 110p /RipperWorks/ 1:32
Gratulujem k parádnemu modelu, keď bude krajšie (a hlavne suchšie) počasie, tak by bodli nejaké fotky v exteriéri
Teším sa na ďalší model.
Teším sa na ďalší model.
Live hard, ride easy.
- iconmaster | 35
- Last man standing
- Príspevky: 7431
- Meno: Peter Jankovič
- Bydlisko: Želiezovce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: UDS 110p /RipperWorks/ 1:32
Aj ja gratulujem k dokonceniu. Ta mierna patina dobre ozivila UDS-ku!
Si naozaj rychly, model len nedavno vysiel a ty ho uz mas zlepeny - kludne by si mohol byt "dvornym lepicom" RW s takymto tempom
Si naozaj rychly, model len nedavno vysiel a ty ho uz mas zlepeny - kludne by si mohol byt "dvornym lepicom" RW s takymto tempom
Re: UDS 110p /RipperWorks/ 1:32
Gratulujem k dokončeniu, model sa ti podaril, úpravy vylepšili model. Prihováram sa za foto vonku.
Re: UDS 110p /RipperWorks/ 1:32
Taky gratuluju k úspěšnému a rychlému dokončení, model s takto provedenou patinou vypadá parádně .
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný