iconmasterove "ulovky"

Užívateľov profilový obrázok
iconmaster | 35
Last man standing
Príspevky: 7431
Meno: Peter Jankovič
Bydlisko: Želiezovce
Kontaktovať užívateľa:

Re: iconmasterove "ulovky"

Príspevokod užívateľa iconmaster » 23 Mar 2013 22:29

Bambulo napísal:trosku sa Ti nanominujem do temy , hadam sa to sem hodi :big smile:
... fotene v praci na dvore


Nevadi, je to pekny kusok. Pred niekolkymi mesiacmi som niekde natrafil na fotky tohto auta v akcii - ako na bratislavskom letisku prevazali casti ocelovej konstrukcie noveho terminalu. Zaujimala by ma druha naprava - nevies nahodou kde sa to robilo? A pripadne aku dovolenu celkovu hmotnost zapisu do TP u takehoto stvorosaka?

Užívateľov profilový obrázok
Bambulo | 47
Príspevky: 310
Meno: Robo
Bydlisko: Mojmirovce

Re: iconmasterove "ulovky"

Príspevokod užívateľa Bambulo » 24 Mar 2013 15:11

... aj som sa bavil s majitelom toho auta , ale neviem technicke udaje ... co hovoril , tak ze Volvo si taketo specialy robi samo
.. ale obcas sa u nas zastavi , tak sa popytam

Užívateľov profilový obrázok
Truckcentrum | --
Príspevky: 6
Meno: M-15

Re: iconmasterove "ulovky"

Príspevokod užívateľa Truckcentrum » 09 Apr 2013 19:34

Doplním info ohľadom VOLVO 660 8x4:

- celková hmotnosť súpravy 160 ton
- zaťaženie točnice 36 ton
- zosilnené zadné nápravy a upravený diferenciál na superťah
- 500 kW motorová brzda - k motoru 660 hp štandard
- servisný interval 75 000 km
- úprava podvozka - druhá, riadená, zdvíhacia náprava a tzv. komín za kabínou - realizované v nadstavbárskom raji - v NL
- úprava trvala 5,5 mesiaca
- zo začiatku mala druhá náprava obrovské problémy, nechcela spolupracovať s prvou nápravou
- obvzlášť natáčanie nápravy nefungovalo - ostávala rovno alebo sa natáčala naopak od 1. nápravy
- pri jazde dopredu / dozadu, napr. pri mokrom povrchu, štrk, blato, napriek vytočenej 1. náprave, ťahač išiel rovno
- náves Goldhofer, všetky nápravy riadené, nastaviteľné pneu pruženie
- max dĺžka prevážaného tovaru - 45 m

Obrázok

chodí k nám aj jeho konkurent Felbermayer

Obrázok

a aj veselí Švajčiari so starším ale udržiavaným Mercedesom prevážajúci vagóny z PL do SL

Obrázok

+ ďalších " das tyšic " dopravcov. :)

Užívateľov profilový obrázok
Bambulo | 47
Príspevky: 310
Meno: Robo
Bydlisko: Mojmirovce

Re: iconmasterove "ulovky"

Príspevokod užívateľa Bambulo » 09 Apr 2013 19:38

tie fotky su mi nejake povedome ... nestala na tom dvore aj AV30 ? :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Truckcentrum | --
Príspevky: 6
Meno: M-15

Re: iconmasterove "ulovky"

Príspevokod užívateľa Truckcentrum » 09 Apr 2013 20:17

Noó, AV 30 zatiaľ nie, ale božská, odolná, nenáročná, legendárna a vďaka dvom štartérom dobre štartujúca AV 15 je tam stále. V tejto dlhej zime aj veľmi často využívaná. Hádam v lete bude čas ju prestriekať na krajšiu farbu.


Užívateľov profilový obrázok
Bambulo | 47
Príspevky: 310
Meno: Robo
Bydlisko: Mojmirovce

Re: iconmasterove "ulovky"

Príspevokod užívateľa Bambulo » 10 Apr 2013 08:11

jaaaj prepac , samozrejme som myslel AV15 :big smile: ... tak dobre sa mi zdalo , ze ten dvor poznam
no a AV15 je kus nadherneho auta , hadam sa nikedy dostanem k tomu , ze si to popozeram osobne nazivo

Užívateľov profilový obrázok
iconmaster | 35
Last man standing
Príspevky: 7431
Meno: Peter Jankovič
Bydlisko: Želiezovce
Kontaktovať užívateľa:

Re: iconmasterove "ulovky"

Príspevokod užívateľa iconmaster » 18 Apr 2013 21:07

BAUMA 2013, München

Vzdy som snival o tom, ze sa raz dostanem na najvacsiu svetovu vystavu stavebnej techniky, ktora sa kona kazdy 3. rok v hlavnom meste Bavorska, v Mnichove. Preto som sa potesil, ked som sa v skole dozvedel ze zvycajne sa organizuje zajazd na tuto akciu pre studentov nasho programu (stroje pre stavebnictvo, upravnictvo a polnohospodarstvo). Kedze som v poslednom rocniku, este som to akurat stihol. Zajazd sa organizuje pre 2 rocniky Ing. studia + ucitelov a doktorandov a ak zostane nejake to miesto, tak aj pre dalsich zaujemcov. Kedze tento rok to tak bolo, podarilo sa mi prihlasit aj kolegu z fora, Mata (Pisho66) :victory:

Kedze je to galeria, nechcem tu pisat romany ale aspon par viet: isli sme z BA autobusom v utorok (16.4.) vecer. Do Mnichova sme dorazili rano po 7. hodine. Vystava sa otvarala 9.30, tak sme mali chvilku oddychnut si a dat sa do poriadku. Kedze vystava je taka obrovska, ze to clovek nema sancu stihnut pozriet vsetko za den, Mato pripravil planik a mapku expozicii, ktore chceme pozriet. Zacali sme navstevou najvacsieho vystavovatela - Liebherra, ktory prezentoval celu paletu svojich vyrobkov. Navstevnici nemali sancu sa tam netrafit, obrovske zeriavy bolo vidiet nielen z celeho vystaviska, ale uz z dialnice! Ludi tam vitala skupinka "obrov" - velky dumper, banske rypadlo, pasovy zeriav a stavebny zeriav, najvacsie co maju. Bol to naozaj impozantny pohlad. U Liebherra sme stravili skoro 2 hodiny, no aj tak sme tie masiny prebehli len povrchovo a nie vsetky. Odporucil som chalanom, aby sme davali prednost takym exponatom, ktore nevidiet na mensich lokalnych vystavach ci stavbach v nasom okoli.. Pokracovali sme podla planika dalsimi znackami Sennebogen, Volvo. Najvacsi vyrobcovia mali okrem velkeho poctu vystavenych strojov aj rozne ukazky. Konecne som si pozrel nazivo a vyskusal, ako sa sedi v novom Volve FH a tiez tam bola premiera, ktoru predstavili prave na Baume tento pondelok - nova generacia stavebnej rady FMX. Pokracovali sme k vrtnym supravam Bauer, potom dalsi a dalsie znacky.. Pozreli sme aj stanky vyrobcov podvalnikov a tazkych transporterov - Scheuerle, Goldhofer, Faymonville, Nooteboom. Kedze cas rychlo bezal, uvedomili sme si, ze este aj ten nas plan bol prilis smely a nestihame vsetko pozriet. Kedze odchod sme mali naplanovany na 17. hodinu, hodinou pred tym sme sa otocili a isli smerom k vychodu cez pavilony, v ktorych sme neboli. Tam boli okrem stavebnej techniky aj nakladne auta. Skoda, ze sme ich uz museli doslovne len prebehnut, niektore uz ani to.. Ze sme vyuzili kazdu minutku o tom svedci aj fakt, ze k autobusu sme dorazili presne na 17 hodin :)

A co na zaver? Vystava nas nesklamala, bol to super zazitok. Ani exponaty nas nesklamali, kedze niektore uz mozno nazivo nikde neuvidime.. Mozno by sme neboli dobri komunisti, lebo sme stihli pozriet tak 60-70% planu. Ale keby sme to chceli zvladnut podla nasich predstav, tak by boli potrebne aspon 3 dni. Kazdopadne som velmi rad, ze sme tam boli a podarilo sa to-co nafotit, popozerat si. Sme sa dohodli, ze ak bude moznost, o 3 roky sa vratime!

A tu je zopar fotiek. Ospravedlnujem sa za chaoticke usporiadanie, niektore su navyse ototcene, no take obrovske veci sa inac nedalo nafotit:

Cast I.










Naposledy upravil/-a iconmaster v 18 Apr 2013 21:14, upravené celkom 1 krát.

Užívateľov profilový obrázok
iconmaster | 35
Last man standing
Príspevky: 7431
Meno: Peter Jankovič
Bydlisko: Želiezovce
Kontaktovať užívateľa:

Re: iconmasterove "ulovky"

Príspevokod užívateľa iconmaster » 18 Apr 2013 21:10

Cast II.








A este daco, co sa mi podarilo zachytit pocas zastavky niekde v Rakusku:


The end.

Užívateľov profilový obrázok
atlon | 46
Pán laserov
Príspevky: 1685
Meno: attila
Bydlisko: Nitra, Levice
Kontaktovať užívateľa:

Re: iconmasterove "ulovky"

Príspevokod užívateľa atlon » 18 Apr 2013 21:23

no tu len dohodnúť riadny zájazd, každý zúčastnený povinne 2ks fotoaparát do krku, náhradné baterky a karty do batohu a šup fotiť podklady :haha:
Armin is the best

Užívateľov profilový obrázok
petopato | 52
11 násobný gulášmajster!
Príspevky: 4356
Meno: Peter Židuliak
Bydlisko: Šahy
Kontaktovať užívateľa:

Re: iconmasterove "ulovky"

Príspevokod užívateľa petopato » 18 Apr 2013 21:29

:jawbone: :jawbone: :wink:

Návrat na "Zaujímavosti // Watch this!"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný