Tenke hlinikove plechy

Moderátor: iconmaster

Užívateľov profilový obrázok
Pepo | --
Príspevky: 81
Meno: Pepo

Tenke hlinikove plechy

Príspevokod užívateľa Pepo » 20 Nov 2014 16:46

Caute vsetci! Kde by som zohnal hlinikovy plech 0.3 mm aj menej a max 0.5 mm. Skusal som plechovku od piva, ale ten hlinik je dost tvrdy a je aj dost tazke ho vyrovnat do platu, potom z duhej strany je aj potlaceny co niekedy nie je vhodne a z vnutornej strany lakovany alebo foliovany. Nasiel som aj kopu internetovych obchodov, ale postovne+balne je dost nakladne. Su aj hrubsie alobaly, ale najhrubsie maju 0.03mm. Skuste poradit.
Pepo

Užívateľov profilový obrázok
Trak-Tor | 45
2K+
Príspevky: 2314
Meno: Juraj
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tenke hlinikove plechy

Príspevokod užívateľa Trak-Tor » 20 Nov 2014 17:34

Ahoj.
Tu nájdeš všeličo:
http://www.modulor.de/en/Metal/Sheets-and-Strips/
Aj hliníkové plechy od 0.1 mm.
Ale ako je to s poštovným som neštudoval.
Tiež tam budú chcieť asi nejaký minimálny odber.
:wink:
-- Ani budúcnosť už nie je to, čo bývala... --
Moja galéria

Užívateľov profilový obrázok
Štefan Húska | 35
Príspevky: 1759
Meno: Štefan Húska
Bydlisko: Saalbach Österreich

Re: Tenke hlinikove plechy

Príspevokod užívateľa Štefan Húska » 20 Nov 2014 18:31

Neviem aky velky ti treba pliesok ale na drobnosti co som robil mi stacil pliesok z plechovky tej mäkkej co sa len zlupne ten vrch. Jedna strana ta vnutorna je aluminiova ta zle lepi tak tu davam navrch a zamalujem a ked patinujem len zotrem trosku farby a je vymalovane, druha strana je zlata a ta dobre lepi. Ak ti treba vecsi skus od autoopravarov zohnat staru indukcnu cievku, je to valec asi 12-15 cm dlhy a vnutri je plech zrolovany obaleny dielektrikom, to je take ako vazelina len lepkave a nevodive, malo by sa to dat umyt riedidlom a plech dnuka nvm aky je hruby a co vsetko dokaze :victory:
Keď je model hotový, môžete ho postúpať :#)
Musím lepiť kým mám slinu

Užívateľov profilový obrázok
iconmaster | 29
4K+
Príspevky: 4855
Meno: Peter Jankovič
Bydlisko: Želiezovce
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tenke hlinikove plechy

Príspevokod užívateľa iconmaster » 20 Nov 2014 18:41

Dobry matros sa da ziskat aj z hlinikovych taciek, je to hrubsi hlinik nez alobal. Len mavaju prelisy aby boli pevnejsie, no mensie diely z toho v pohode spravis..
Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
Pepo | --
Príspevky: 81
Meno: Pepo

Re: Tenke hlinikove plechy

Príspevokod užívateľa Pepo » 21 Nov 2014 09:56

Diky kluci za inspiraciu!

Užívateľov profilový obrázok
maniak727 | --
Príspevky: 3

Re: Tenke hlinikove plechy

Príspevokod užívateľa maniak727 » 16 Máj 2017 22:37

Pepo napísal:Caute vsetci! Kde by som zohnal hlinikovy plech 0.3 mm aj menej a max 0.5 mm. Skusal som plechovku od piva, ale ten hlinik je dost tvrdy a je aj dost tazke ho vyrovnat do platu, potom z duhej strany je aj potlaceny co niekedy nie je vhodne a z vnutornej strany lakovany alebo foliovany. Nasiel som aj kopu internetovych obchodov, ale postovne+balne je dost nakladne. Su aj hrubsie alobaly, ale najhrubsie maju 0.03mm. Skuste poradit.
Pepo


hlinikovy plech tu: www.PreModely.sk

Návrat na "Tipy a triky - Diskusia // Tips & Tricks - Discusion"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný