Rezanie plotrom

Moderátor: iconmaster

Užívateľov profilový obrázok
iconmaster | 29
4K+
Príspevky: 5276
Meno: Peter Jankovič
Bydlisko: Želiezovce
Kontaktovať užívateľa:

Re: Rezanie plotrom

Príspevokod užívateľa iconmaster » 17 Sep 2018 23:09

A mozno by si mohol skusit aj hladsi papier - mam pocit, ako keby ten strukturovany povrch tiez pomohol skreslit tie obrysy..

Užívateľov profilový obrázok
tatra813 | 23
Príspevky: 358
Meno: Peter
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Rezanie plotrom

Príspevokod užívateľa tatra813 » 17 Sep 2018 23:10

hladsi ? to je aky pouzil som klasicky výkres A4-kový :haha:
Jeden musí robiť vždy,to čo sa páči ostatným .. V suchom doku -> SCHARNHORST 1/150

Užívateľov profilový obrázok
mimapnd | --
Fordsonman
Príspevky: 1572
Meno: M.
Kontaktovať užívateľa:

Re: Rezanie plotrom

Príspevokod užívateľa mimapnd » 17 Sep 2018 23:29

tatra813 napísal:
mimapnd napísal:kedze vnutorna dierka je ok, ak by si zvacsil vonkajsie obrysy o nejake ten 0,1mm, tym by sa to nedalo napravit? inak tie clanky vyzeraju relativne pouzitelne.
wau. ked si to predstavim ako to ma byt :still dreaming:



uvidime ešte to môžem poskúšať potom , skusim to jemne zvacsit a ubrat este rýchlosť a uvidíme

Värime, vo värime :victory: ak budu dierky sediet, aj prva ona je v pohode. :victory:
Teraz:
Pred: Zeriav Ganz, Fordson F Road Roller, Fordson F Snowdevil,
Po: nejaky divny Fordson.
E-shop: http://www.papierovy-modelar.sk http://www.papershipwright.co.uk/

Návrat na "Tipy a triky - Diskusia // Tips & Tricks - Discusion"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný