Vdaka za reakcie.
Petopato - urcite som zvedavy, ako dopadnes s tymi bielimi dielmi! Ked som pozeral tie disky a strechu na stretku, myslel som ze je to len kvoli spreju, co si pouzil a riedkej akrylatovej farby.. Kabina je jedna z najviac viditelnejsich casti toho auta, tak ju chcem mat dobru, takze sa nechcem sa uspokojit s takouto kvalitou povrchovky.
Ivan - praveze som pouzil riedidlo nitro (=C6000), riedil som ako vzdy, pri hustejsej farbe by uz robilo prilis hrubu vrstvu a zalievalo by sa dokopy.. Ale mas pravdu, schne to aj takto dost dlho, hlavne v takej zime, a teda ta farba ma cas sa stiahnut do kutov. Bohvie ci by bol vobec rozidel, ak pouzijem S6001 (synteticke riedidlo na striekanie) ci mastnejsiu S6006?!
Roman - kedze na spodnu cast kabiny pride este vrstva zelenej farby, nechcem miesat medzi sebou rozne druhy a typy farieb. Napr. ciry autolak nie je prilis agresivny, no ked sa nastrieka na syntetiku, tak zaposobi ako odstranovac starych naterov. Dalej nechcem naniest ani prilis vela vrstiev farby, lebo hrozilo by zaliatie detialov. A tu chybu som si vsimol aj ja, klampiar to odflakol
Nie som fyzik ani chemik, ale zda sa mi ze tento spomiany problem ma nejaky suvis s viskozitou farby, a ten opisaky efekt je v podstate kapilarna elevacia (teda ze sa tekutiha=farba stahuje do kutov). Ale ci by tieto vlastnosti namiestanej farby zalezali na pouzitom riedidle to neviem
P.S.: Rovnako pracnym riesenim ako prebrusit celu kabinu + prelisy mi pride vyrobit druhu.