Brúsenie osi na daný polomer

Moderátor: iconmaster

Užívateľov profilový obrázok
palyxk | --
Príspevky: 15
Meno: Pavol Kosc

Brúsenie osi na daný polomer

Príspevokod užívateľa palyxk » 20 Feb 2017 11:31

Čau, ako riešite brúsenie špajle na daný polomer? Hlavne sa mi jedná o osi kolies niekedy aj osi pohyblivých malých častí. Väčšinou si rozšírim na modeli aby som nemusel brúsiť. Ale pri menších nápravách je to problém.

Užívateľov profilový obrázok
toudi_sk | 47
.
Príspevky: 11876
Meno: Milan
Bydlisko: u susedky
Kontaktovať užívateľa:

Re: Brúsenie osi na daný polomer

Príspevokod užívateľa toudi_sk » 20 Feb 2017 11:52

Záleží na priemere a potrebnej dĺžke, dajú sa zohnať viaceré (minimálne 2) druhy špajlí, či okrúhle špáradlá, špajle sa aj dajú ošmirglovať vo vŕtačke, prípadne použiť drôt/ špajlu na bycikel a v modelárskych obchodoch majú kompozitové guľatiny a trubky, plastové a kovové, rôznych priemerov, trubky sa dokonca dajú zasúvať do seba.
žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku

Užívateľov profilový obrázok
Robert Blaschke | 58
Príspevky: 307
Meno: Robert
Bydlisko: teraz Košice
Kontaktovať užívateľa:

Re: Brúsenie osi na daný polomer

Príspevokod užívateľa Robert Blaschke » 20 Feb 2017 19:42

Nebrúsim. Používam buď kovové osky - drôty, pletacie ihlice, alebo špáradlá s kruhovým prierezom, ktoré, ak sú krátke, si niekedy zlepím sekunďákom z dvoch cez šikmý rez.

Návrat na "Tipy a triky - Diskusia // Tips & Tricks - Discusion"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný