A dalsim kuskom bola tato "nosata" Scania s podvalnikom. Ospravedlnujem sa za vseliake fotky ale kedze som supravu daroval pred par rokmi triednej, tak som pozbieral nejake "dobove" fotky..
Scania T124L 6x4 + Goldhofer STZ-VL4 podvalnik Tuto supravu som zacal stavat kedysi v 8. rocniku na ZS, niekedy zaciatkom roka 2003. Stavba tahaca zabralo 65 dni, kym podvalnik bol hotovy za 36 dni. K stavbe tahaca mi velmi pomohol nakres, ktory som dostal od importera, vdaka tomu som navyse prisiel na to, preco moje kolesa vyzerali tak blbo - kedze nakres bol v mierke 1:25, odmeral som si priemer kolies.. 42 milimertov, namiesto 32 alebo 35 co som dovtedy myslel. Dalsou "inovaciou" bolo pouzitie syntetickych farieb na vacsinu dielov, vdaka tomu su tie povrchovky uz celkom pozeratelne. Rafiky, vyfuk a nejake gyce na streche som striekal chromovym sprejom, emblem Scanie (hlava grifona) bola nastriekana na boky kabiny pomocou sablon. Svetla su nenapadne kreslene, pneumatiky stale farbene centrofixkou..
K stavbe podvalniku mi pomohli podklady, ktore mi pozicial znamy. Naves ma funkcne roztahovanie hlbiny a zatacajuce sa kolesa. Podobne ako tahac, bol malovany modrou syntetikou, drevo na podlahe je ozajstne drevo natrete dakou lazurou. A ten nenapadny naklad - akoze nadrz - robeny z flias od mineralky a nejakych papierovych trubiek