KamilZ napísal:Máš tam dva problémy:
1) mezeru v názvu souborů "Super Light Cycle", což způsobuje nenalezení textur
2) Stejně je nějaký zdrbaný a Pepakura na něm hodí držku
Do archivu jsem Ti dal:
- SuperLightCycle.obj, kde jsou opravené pouze ty mezery, takže když to otevřeš v MetaSequonia nebo třeba 3D Builder (free od Microsoftu, pro Windows 10), tak už tam uvidíš textury.
- SuperLightCycle1.obj, kde jsou opravené mezery a jen narychlo na test struktura (pomocí 3D Builder) a Pepakura ho už otevře
Ještě k mezerám - druhé řešení je v souboru Super Light Cycle.obj dát odkazovaný mtl soubor do uvozovek (mtllib "Super Light Cycle.mtl"). To zabere na MetaSequonia, ale Papekura na to nereaguje, nezpracovává korektně názvy souborů.
díky moc za ochotu, tú motorkovú textúru v budúcnosti určite využijem
ja .obj otvorím v Metasequoi, uložím to ako jej .mqo súbor a ten rovno pepakura otvorí, aj keď som dnes zistil, že
a) postavy majú vrstvu "papiera" zvonka a aj zvnútra (keď som chcel oddeliť krk od trupu, tak som musel deliť vonkajšiu aj vnútornú vrstvu)...
b) motorke sa prelínajú diely bez prieniku, napr. zadná pneumatika hore do blatníka a vpredu do rámu, zadné kyvné ramená do toho valca, ten do rámu a rám/motor zasahuje hore do kapoty
na tom priehľadnom to je trochu lepšie vidieť
čiže motorku môžem celú upravovať (treba niečo spraviť aj s dielmi, čo sú "v lufte"), ale to sa dá, len to bude iba .pdf šmikajda a nie aj pepakurový .pdo súbor), no postavy sú oveľa zložitejšie, už len vyznať sa v tom, nieto to prerozdeľovať