
Fw 190A-8 /Eduard/ 1:48
Pravidlá fóra
Vyhradené pre plastikové modely. Zatiaľ bez triedenia do jednotlivých kategórii.
Vyhradené pre plastikové modely. Zatiaľ bez triedenia do jednotlivých kategórii.
- Štefan Húska | 41
- 2K+
- Príspevky: 2615
- Meno: Štefan Húska
- Bydlisko: Saalbach Österreich
Re: Fw 190A-8 /Eduard/ 1:48
Nooooo, tu je pekne vidno ako si za tých pár rokov vyrástol 

Keď je model hotový, môžete ho postúpať :#)
Musím lepiť kým mám slinu
Musím lepiť kým mám slinu
Re: Fw 190A-8 /Eduard/ 1:48
Ďakujem ešte raz. Ďalšie snáď budú ešte lepšie. 

Oliver
Na stole: STURMTIGER
Naposledy dokončené: Kawasaki Ninja ZX-RR (PLAST)
GALLERY
"The master derives from his art."
https://www.youtube.com/channel/UC_SxcjiHlDsTQJ1yC951EKA
Na stole: STURMTIGER
Naposledy dokončené: Kawasaki Ninja ZX-RR (PLAST)
GALLERY
"The master derives from his art."
https://www.youtube.com/channel/UC_SxcjiHlDsTQJ1yC951EKA
- juraj_ziacik | --
- Príspevky: 1090
- Meno: Gergej
- Bydlisko: Turčiansky Svätý Martin/Zvolen/Babiná
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Fw 190A-8 /Eduard/ 1:48
Až teraz som si všimol jednu vec, ktorá mi vŕta hlavou. Tá anténka za kabínou ako funguje? Nemala by byť po otvorení kabíny voľnejšia?
Ale možno je to len chyba modelára. Na ďaľšom obrázku je vidieť, ako je anténka k chvostovke stále "takmer" napnutá, aj po otvorení kabýny.
Na tomto modeli je asi ako to bolo, zrejme sa tá anténka navíjala vnútrajškom kabíny a menil sa len jej sklon.
Na to slúžila tá spojnica s trupom (regulácia). Historickú fotografiu som nenašiel lepšiu a FW 190-ky čo lietajú dnes tieto anténky nemajú vôbec pre istotu, asi je riskantné s nimi lietať. Viete to niekto potvrdiť, alebo vyvrátiť?
Ale možno je to len chyba modelára. Na ďaľšom obrázku je vidieť, ako je anténka k chvostovke stále "takmer" napnutá, aj po otvorení kabýny.
Na tomto modeli je asi ako to bolo, zrejme sa tá anténka navíjala vnútrajškom kabíny a menil sa len jej sklon.
Na to slúžila tá spojnica s trupom (regulácia). Historickú fotografiu som nenašiel lepšiu a FW 190-ky čo lietajú dnes tieto anténky nemajú vôbec pre istotu, asi je riskantné s nimi lietať. Viete to niekto potvrdiť, alebo vyvrátiť?
Hey Hou, Let´s Go!
Re: Fw 190A-8 /Eduard/ 1:48
Ja absolútne netuším, videl som to aj tak aj tak .. a popravde, jedine čo mi na mojej anténke vadí je to, že mala byť tenšia.
Potrebujem si na ňu zohnať lepší materiál.
Potrebujem si na ňu zohnať lepší materiál.
Oliver
Na stole: STURMTIGER
Naposledy dokončené: Kawasaki Ninja ZX-RR (PLAST)
GALLERY
"The master derives from his art."
https://www.youtube.com/channel/UC_SxcjiHlDsTQJ1yC951EKA
Na stole: STURMTIGER
Naposledy dokončené: Kawasaki Ninja ZX-RR (PLAST)
GALLERY
"The master derives from his art."
https://www.youtube.com/channel/UC_SxcjiHlDsTQJ1yC951EKA
Re: Fw 190A-8 /Eduard/ 1:48
Tie FW190tky , čo mali guľatý vrch kabíny, nemali napínací mechanizmus, a teda pri otvorení kabíny sa anténa uvolnila,
a tie FW190 čo mali hranatú kabínu mali navíjací mechanizmus a teda anténa bola vždy napnutá bez ohľadu na to, či bola kabína otovrená alebo nie.
The square straight sided one had a taught wire, the "blown" hood had no tensioning mechanism so the wire went slack when the hood was open. It did have a spring, at the tail post, to tension the wire when closed.
Oliver to má teda dobre, si myslím, po 10tich minútach googlenia.
a tie FW190 čo mali hranatú kabínu mali navíjací mechanizmus a teda anténa bola vždy napnutá bez ohľadu na to, či bola kabína otovrená alebo nie.
The square straight sided one had a taught wire, the "blown" hood had no tensioning mechanism so the wire went slack when the hood was open. It did have a spring, at the tail post, to tension the wire when closed.
Oliver to má teda dobre, si myslím, po 10tich minútach googlenia.
- Martinicky Vladimir | --
- Príspevky: 243
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný