takže Ti ide hlavne o tie rôzne farebné časti? V tom prípade musíš každú jednu časť (diel) označiť a zmeniť jej farbu - je to mega pracné. Následne urobiť render, uložiť obrázok, pridať ďalšie časti, opäť spraviť render a takto postupuješ až kým nie je model celý virtuálne postavený. Následne hodiť do nejakého grafického programu a doplniť čísla.
V podstate dosiahneš niečo takéto - teda tú farebnosť myslím:
Keď nad tým rozmýšľam tak to zas nie je zas až tak rozdielne od toho klasického "2d drawing". Tiež musíš skrývať a odkrývať časti, ktoré na modely ešte nemajú byť. Najväčší rozdiel je teda v rôznej farebnosti dielov a v tom, že musíš robiť jednotlivé rendre.
Niečo také som robil pre Endoskeleton hand. Keď si model stiahneš, je tam návod. Ale to bolo veľmi dávno a vyzerá to veľmi zle, nerobil som vôbec tie farebné delenia, všetko je to jednoliato šedé

T.