Ak máš na mysli niečo takéto, tak to sa dá spraviť (render a priamo pracovná plocha z Rhina):
Ako na to? Každý ma trošku iný postup a každému vyhovuje niečo iné, ja som si zvykol na takúto postupnosť:
1.) Zoberiem si napríklad obrázok nákresu zvrchu. Zistím si rozmer daného obrázka.
2.) V Rhine si nakreslím v pohľade zhora štvorec (plochu), ktorá má rovnaké rozmery ako daný obrázok.
3.) Označím si plochu. V panely s vlastnosťami objektu sa prepnem na materiály.
4.) V materiáloch vyberiem "základné" a pomocou textúry vyberiem obrázok nákresu.
5.) Prenašu plochu s textúrou treba určiť, že daný objekt bude zobrazený vždy ako renderovaný (pretože iba vtedy uvidíš textúru - teda v našom prípade obrázok).
6.) Toto aplikujem pre každý obrázok - nákres z boku, zvrchu, zozadu,...
Ak má niekto iný postup sem s tým, rád sa priučím

Tento postup mi veľmi vyhovuje, pomocou skrývania objektov, prípadne cez zapínanie a vypínanie vrstiev si viem jednotlivé nákresy skryť / zobraziť. Pomocou rezania si viem z veľkého nákresu vytriediť iba to, čo potrebujem.
Jediné, čo mi zatiaľ robilo problémy pri tomto spôsobe je, že pokiaľ pracujem na viacerých počítačoch (doma na veľkom železe a na cestách na notebooku a synchronizujem sa cez Dropbox, ktorý žiaľ na notebooku nemám ako desktopovú aplikáciu), tak musím nahodiť textúry (obrázky) na dvakrát. To je spôsobené tým, že keď do Rhina nahodím obrázok, tak si pamätá cestu k obrázku, a pri ďalšom spustení si Rhino potrebuje obrázok znova načítať (preto je dobré umiestniť si obrázky do nejakého špeciálneho adresára, odkiaľ ich počas tvorby modelu nebudeme mazať). Našťastie si Rhino pamätá, či ste z najakého obrázka odrezali, prípadne ho zmenšili - takže pokiaľ chýba textúra a nahodíte tam rovnaký obrázok, bude presne na rovnakom mieste ako ste ho tam prvýkrát vložili. Len musíte obrázok nahadzovať na rovnaký objekt.
Zdá sa to byť možno náročnejšie, ale keď vieš, kde máš čo hľadať, je to záležitosť asi 3 minút (a máš komplet všetky nákresy v Rhine). Ak sa mi dnes podarí, spravil by som kratučký foto návod.
Ing. Spendlik