Dody napísal:nechvalte ho tolko, spysnie nam a prestane sa s nami bavit
A my sa poznáme???
Nuž teda, vrchnú časť vozidla som mal predpripravenú, nič extra som tam neupravoval, akurát som pridal drobný trojlistý vetráčik priestoru vodiča a v jeho blízkosti zvnútra na čelnom pancieri vedenie kvapaliny k ostrekovačom okien - keď už autor z vonkajšej strany spracoval samotné ostrekovače
. Čo mi bilo najviac do očí, že model neobsahuje vnútorné časti periskopov - dorobiť ich bola podľa mňa nutnosť, pri otvorených pokolopoch ich tam naozaj má byť vidieť. Dorobil som teda 4 kusy periskopov a jeden "nekompletný" - ako som videl na fotkách vozidiel, prostredný periskop vodiča sa štandardne vozil vybratý, aby zbytočne neprekážal výhľadu cez okienko a až v bojových podmienkach ho vodič nasunul a uzavrel pancierový kryt okienka. Kým bol vybratý, na mieste periskopu ostala spolu s jeho držiakom len opierka čela. Všetky periskopy som vylepšil vyrezaním skiel, pridaním fólie a aj zrkadlovej fólie pod 45- stupňovým uhlom.
Spojenie oboch častí vozidla som na sucho skúšal x-krát, na moje nemilé prekvapenie v prednej časti priestoru prevodovky po stranách bolo vidieť dosť nepekné a rozmerné medzery, ale chápem, že konštrukcia 1mm kostry bola v týchto miestach komplikovaná a autor za to až tak nemohol. Vyriešil som to prilepením kúskov vyrezaných na mieru zo zapasu - viď prvá fotka. Naposledy som odfotil spodnú a vrchnú časť vedľa seba
Zlepovanie dalo dosť zabrať, najprv som zalepil len prepážku vodiča a postupne všetko ostatné, pričom si to takmer všade vyžadovalo korekcie obšívky- ale tak to má byť, hlavne, že nikde nechýbala a že kamufláž na seba pekne nadväzuje. Najhoršie bolo zlepiť prednú časť - "nos" vozidla, tam som minul kvantum sekundového lepidla a kým nezaschlo, vyžadovalo si to dosť "násilné" držanie častí pokope. Napokon to ale nejak dopadlo. Pridal som ešte predné blatníky a KONEČNE model nadobudol tvary reálneho vozidla
Live hard, ride easy.