"Mně nesedí díly 10b"
"Áno, taktiež mi nesedeli diely 10d."
Hlavne že si rozumiete
Nevieš kam dať 2% dane?. A čo tak prispieť na chod našej najväčšej súťaže v Nitre?
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Let Z-37A - Čmelák /RipperWorks/ 1:32
- Robert Blaschke | 63
- Príspevky: 696
- Meno: Robert
- Bydlisko: teraz Košice
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Let Z-37A - Čmeliak /RipperWorks/ 1:32
Zdravím,
pokračoval som rozmetadlom. Na internete som našiel len fotky rozmetadla v kovovej farbe, tak som sa ho rozhodol premaľovať. Na imitáciu kovového povrchu som použil leštitelnú pastu Agama odtieň oceľ. Nevýhodou týchto pást je to, že dokonale zvýraznia všetky chyby.
Zhotovenie krytu na rozmetadle. Použil som rovnaký princíp ako na blatníky. Vnútornú stranu som taktiež pretrel pastou Agama čím som chcel znázorniť ošúchanie povrchu od granúl hnojiva.
Doplnenie držiaku krytu a nalepenie na model. Kryt som tiež pretrel z vonkajšej strany, lebo sa mi ho podarilo zašpiniť až moc a vyzeral ako vyváľaný v hnoji .
pokračoval som rozmetadlom. Na internete som našiel len fotky rozmetadla v kovovej farbe, tak som sa ho rozhodol premaľovať. Na imitáciu kovového povrchu som použil leštitelnú pastu Agama odtieň oceľ. Nevýhodou týchto pást je to, že dokonale zvýraznia všetky chyby.
Zhotovenie krytu na rozmetadle. Použil som rovnaký princíp ako na blatníky. Vnútornú stranu som taktiež pretrel pastou Agama čím som chcel znázorniť ošúchanie povrchu od granúl hnojiva.
Doplnenie držiaku krytu a nalepenie na model. Kryt som tiež pretrel z vonkajšej strany, lebo sa mi ho podarilo zašpiniť až moc a vyzeral ako vyváľaný v hnoji .
"Musíme to urobiť presne, preto to urobíme podľa oka"
Re: Let Z-37A - Čmeliak /RipperWorks/ 1:32
Ahoj Luky,
mozem ta poprosit zmerat rozpatie modelu, lebo v knihach udavaju rozpatie 12.224m a model ma mat 395mm co mi vychadza na mierku 1:30,94. Mozno je udaj 395mm-etri este z prototypu.
Dakujem za info
Pepo
mozem ta poprosit zmerat rozpatie modelu, lebo v knihach udavaju rozpatie 12.224m a model ma mat 395mm co mi vychadza na mierku 1:30,94. Mozno je udaj 395mm-etri este z prototypu.
Dakujem za info
Pepo
Re: Let Z-37A - Čmeliak /RipperWorks/ 1:32
Rozpätie je ako udáva vysrihovánka -395 mm.
"Musíme to urobiť presne, preto to urobíme podľa oka"
Re: Let Z-37A - Čmeliak /RipperWorks/ 1:32
Zdravím,
pridávam ďalší postup. Pokračoval mechanizáciou ľavého krídla. Po skúške nasucho som zostal zhrozený jak niektoré diely k sebe nepasujú. Najhoršie to bola na krídelkách.
Nakoniec to nedopadlo až tak zle, finta je v tom, najprv zlepiť obvodový diel bez chlopne a potom doň ho vlepiť prilepené bočnice. Za kvalitu niektorých fotiek sa ospravedlňujem, nejak sa mi asi chvela ruka.
Umiestniť na model sa mi už dnes nechce , možno zajtra.
pridávam ďalší postup. Pokračoval mechanizáciou ľavého krídla. Po skúške nasucho som zostal zhrozený jak niektoré diely k sebe nepasujú. Najhoršie to bola na krídelkách.
Nakoniec to nedopadlo až tak zle, finta je v tom, najprv zlepiť obvodový diel bez chlopne a potom doň ho vlepiť prilepené bočnice. Za kvalitu niektorých fotiek sa ospravedlňujem, nejak sa mi asi chvela ruka.
Umiestniť na model sa mi už dnes nechce , možno zajtra.
"Musíme to urobiť presne, preto to urobíme podľa oka"
Re: Let Z-37A - Čmeliak /RipperWorks/ 1:32
Ide ti to super, navyse velmi pekny report.
Re: Let Z-37A - Čmeliak /RipperWorks/ 1:32
Zdravím,
síce troch neskôr a s niečim iným ako som sľúbil, ale hlásim sa znova.
Rozhodol som sa dokončiť Podvozok a Čmeláka konečne posadiť na nohy.
Zhotovenie vzpier. Pre lepšie uchytenie k modelu som konce ktoré pôjdu na krídla ohol. Na ich farbenie som použil postup, ktorý som videl používať kolegov plastikáčov hlavne pri farbení výsostných znakov. Určite ho plno z Vás pozná a používa. Spočíva v tom, že na dosiahnutie sýtej žltej treba použiť ako základovú farbu bielu.
Hotové vzpery na svojom mieste.
Čmelák na všetkých troch, teraz už naozaj.
Pokračoval som stavbu motorového krytu. keďže som si dal trochu viac práce s motorom tak som zavrhol svoj pôvodný plán nechať otvárateľnu len jednu časť motorového krytu a rozhodol som sa ho otvoriť komplet. Prvým krokom bolo zhotovenie pantu, ktorý som z hotovil z kancelárskeho papiera. len tak pre zaujímavosť pár technických informácii: Dĺžka pantu - 20 mm; Dĺžka jedného zuba - 2 mm; Šírka zuba - 1 mm.
Prvý sa mi pri farbení roztrhol, Tak som pri druhom pokuse ho natrel ešte pred vyrezaním a zlepením. Po zlepení som ho ešte napustil riedkym sekunďákom, Preto je taký špinavý.
Pokračoval som samotnými krytmi. Pri lepení som použil rovnaký postup ako pri lepení blatníkov a ochranného plechu rozmetadla. Odklápacie kryty som na vrchnej časti skrátil o 1 mm aby sa mi tam vošli tie pánty. Skrátenie je znázornené v tej červenej elipse.
Prilepenie pántov a spojenie do jedného celku.
Do konca týždňa by som chcel dokončiť motorovú prepážku a prilepiť motor. Uvidím jak budem na tom s časom. A taktiež pridám fotky tých sľúbených klapiek, už ich mám nalepené, len som ich nejak nestihol odfotiť (alebo sa mi nechcelo ).
síce troch neskôr a s niečim iným ako som sľúbil, ale hlásim sa znova.
Rozhodol som sa dokončiť Podvozok a Čmeláka konečne posadiť na nohy.
Zhotovenie vzpier. Pre lepšie uchytenie k modelu som konce ktoré pôjdu na krídla ohol. Na ich farbenie som použil postup, ktorý som videl používať kolegov plastikáčov hlavne pri farbení výsostných znakov. Určite ho plno z Vás pozná a používa. Spočíva v tom, že na dosiahnutie sýtej žltej treba použiť ako základovú farbu bielu.
Hotové vzpery na svojom mieste.
Čmelák na všetkých troch, teraz už naozaj.
Pokračoval som stavbu motorového krytu. keďže som si dal trochu viac práce s motorom tak som zavrhol svoj pôvodný plán nechať otvárateľnu len jednu časť motorového krytu a rozhodol som sa ho otvoriť komplet. Prvým krokom bolo zhotovenie pantu, ktorý som z hotovil z kancelárskeho papiera. len tak pre zaujímavosť pár technických informácii: Dĺžka pantu - 20 mm; Dĺžka jedného zuba - 2 mm; Šírka zuba - 1 mm.
Prvý sa mi pri farbení roztrhol, Tak som pri druhom pokuse ho natrel ešte pred vyrezaním a zlepením. Po zlepení som ho ešte napustil riedkym sekunďákom, Preto je taký špinavý.
Pokračoval som samotnými krytmi. Pri lepení som použil rovnaký postup ako pri lepení blatníkov a ochranného plechu rozmetadla. Odklápacie kryty som na vrchnej časti skrátil o 1 mm aby sa mi tam vošli tie pánty. Skrátenie je znázornené v tej červenej elipse.
Prilepenie pántov a spojenie do jedného celku.
Do konca týždňa by som chcel dokončiť motorovú prepážku a prilepiť motor. Uvidím jak budem na tom s časom. A taktiež pridám fotky tých sľúbených klapiek, už ich mám nalepené, len som ich nejak nestihol odfotiť (alebo sa mi nechcelo ).
"Musíme to urobiť presne, preto to urobíme podľa oka"
- Pavel Pejša | 37
- Príspevky: 175
- Meno: Pavel
- Bydlisko: Sedlec - Prčice
Re: Let Z-37A - Čmeliak /RipperWorks/ 1:32
no tak tohle je fakt úlet. Funkční panty. skutečně velmi dobrá práce.
Re: Let Z-37A - Čmeliak /RipperWorks/ 1:32
Zdravím,
hlásim sa po dlhšej dobe s malým postupom.
Dvere trucovne, kryt nádrže na hnojivo a dvere pilota.
Už radšej nebudem písať čo sa a kedy sa chystám urobiť, lebo zase to nespravím .
hlásim sa po dlhšej dobe s malým postupom.
Dvere trucovne, kryt nádrže na hnojivo a dvere pilota.
Už radšej nebudem písať čo sa a kedy sa chystám urobiť, lebo zase to nespravím .
"Musíme to urobiť presne, preto to urobíme podľa oka"
Re: Let Z-37A - Čmeliak /RipperWorks/ 1:32
"Musíme to urobiť presne, preto to urobíme podľa oka"
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných