Já to mám tištěné na inkoustovce a barevně jsem s tím ok. Jemnost tisku se s offsetem samozřejmě srovnávat moc nedá, ale barevně jsem s tím spokojenej. Mě asi nejvic deptá, když na to sáhnu a cítím tam ty hrby .
No nic, připravuju si 4012 na experiment s obšívkou. Takové malé déjà vu Mám velkou část podvozkových šachet a pracuju na kokpitu. Ty šachty bych chtěl ještě vytunit nějakou kabeláží.
Nevieš kam dať 2% dane?. A čo tak prispieť na chod našej najväčšej súťaže v Nitre?
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
MiG-29A, Halinski+recolor, 1/33 "Československé MiGy", 4012 + 7501
Re: MiG-29A, Halinski+recolor, 1/33 "Československé MiGy", 4012 + 7501
Tak jsem si vyzkoušel jiný postup lepení obšívky - kvůli kanónu nešlo "nasunout" celou přední část obšívky, ale i slepení několika dílů obšívky k sobě mimo kostru dost pomohlo. A i když je pořád co zlepšovat, tak jsem s výsledkem daleko spokojenější. Čili teď se pokusím odpreparovat obšívku ze 7501 a udělat ji znovu a lépe.
- iconmaster | 35
- Last man standing
- Príspevky: 7433
- Meno: Peter Jankovič
- Bydlisko: Želiezovce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: MiG-29A, Halinski+recolor, 1/33 "Československé MiGy", 4012 + 7501
Zatiaľ pekne. Tak držím päste, aby zákrok dopadol dobre.
Re: MiG-29A, Halinski+recolor, 1/33 "Československé MiGy", 4012 + 7501
Zatiaľ paráda...
Obdivujem, ako rýchlo pracuješ...
je načase aby som už aj ja sadol k mojej Migine, aby som do konca roka aspon sedačku stihol
Postup s tou obšívkou odpozerám, aby som sa priučil!
Pozorne sledujem!
Obdivujem, ako rýchlo pracuješ...
je načase aby som už aj ja sadol k mojej Migine, aby som do konca roka aspon sedačku stihol
Postup s tou obšívkou odpozerám, aby som sa priučil!
Pozorne sledujem!
Papierový člen plastikového klubu
Re: MiG-29A, Halinski+recolor, 1/33 "Československé MiGy", 4012 + 7501
Naaadhera, Dunajova 29evina, si spominam ked som pocul aj videl toto uzasne lietadlo, to som bol este krpec veru. Mate velky respekt u mna, nechapem jak to dokazete.
Re: MiG-29A, Halinski+recolor, 1/33 "Československé MiGy", 4012 + 7501
Radosť pozerať na tie fotky, pekná práca
Na stole: Kamov Ka-29 /Orlik/ 1:33; KV-2 /free/ 1:25
Hotovo: Jak-3; LaGG-3; IL-2M3 Šturmovik; HH-53C Stallion; Tatra 815 NTH 6x6 + SYKO-5M + radlica; 3x Polikarpov I-16 Išak; T-80
"An architect's dream is an engineer's nightmare."
Hotovo: Jak-3; LaGG-3; IL-2M3 Šturmovik; HH-53C Stallion; Tatra 815 NTH 6x6 + SYKO-5M + radlica; 3x Polikarpov I-16 Išak; T-80
"An architect's dream is an engineer's nightmare."
Re: MiG-29A, Halinski+recolor, 1/33 "Československé MiGy", 4012 + 7501
ja som az teraz pochopil ae je to robit s halinskym a to robim len sedacku zatial a hlavne som objavil lepidlo ktore lepi ked treba hlavne. Normalne rozmyslam ze zacnem nejakeho Halinskeho.
Re: MiG-29A, Halinski+recolor, 1/33 "Československé MiGy", 4012 + 7501
Tak jdu nahlásit pokrok. Tentokrát v zásadě jen se 4012, budu se snažit dělat hlavně na ní, třeba se zadaří ji dodělat do Lužánek.
Hodně jsem bojoval s obšívkou na zádech, díly 9-11. Jednak jsem tam měl na jednom díle chybu v recoloru, kdy se mi povedlo stranově prohodit umístění jednoho fleku, ale taky mi, na rozdíl od ostatních, celá ta soustava nesedla delkově. Po stavbě zad i pro 7501 jsem došel do stavu, kdy mi tam chybělo 0,7mm, o které jsem si díl 11b prodloužil. Na různých místech jsou tam další nedorazy, které jsem se snažil více či méně úspěšně maskovat a opravovat.
Následovaly turbíny motorů a potrubí přívodu vzduchu k motorům. Nechtělo se mi tam dobrušovat kostru, takže jsem místo toho zúžil potrubí. To se mi potom trochu vymstilo při tvarování vstupu potrubí, které jsem zapomněl upravit a toho, že potrubí uvnitř úplně nesedí jsem si všimnul až když to celé bylo slepené. Druhý vstup už sedí přesně.
No a nakonec jsem potrubí opláštil. Díky Ondrově radě byla tahle část v zásadě bez výrazných problémů. Narozdíl od návodu jsem ke kostře lepil v celku jen díly 20-20b a díly c a d jsem pak dolepoval samostatně.
Když jsem si hrál s úpravami dílů zad, tak jsem v mezičase dodělal i překryt kabiny, tady teda ještě jedna fotka s nasucho nasazenou kabinkou. Ještě to bude potřeba přeleštit
Hodně jsem bojoval s obšívkou na zádech, díly 9-11. Jednak jsem tam měl na jednom díle chybu v recoloru, kdy se mi povedlo stranově prohodit umístění jednoho fleku, ale taky mi, na rozdíl od ostatních, celá ta soustava nesedla delkově. Po stavbě zad i pro 7501 jsem došel do stavu, kdy mi tam chybělo 0,7mm, o které jsem si díl 11b prodloužil. Na různých místech jsou tam další nedorazy, které jsem se snažil více či méně úspěšně maskovat a opravovat.
Následovaly turbíny motorů a potrubí přívodu vzduchu k motorům. Nechtělo se mi tam dobrušovat kostru, takže jsem místo toho zúžil potrubí. To se mi potom trochu vymstilo při tvarování vstupu potrubí, které jsem zapomněl upravit a toho, že potrubí uvnitř úplně nesedí jsem si všimnul až když to celé bylo slepené. Druhý vstup už sedí přesně.
No a nakonec jsem potrubí opláštil. Díky Ondrově radě byla tahle část v zásadě bez výrazných problémů. Narozdíl od návodu jsem ke kostře lepil v celku jen díly 20-20b a díly c a d jsem pak dolepoval samostatně.
Když jsem si hrál s úpravami dílů zad, tak jsem v mezičase dodělal i překryt kabiny, tady teda ještě jedna fotka s nasucho nasazenou kabinkou. Ještě to bude potřeba přeleštit
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných