Ahoj všetci pokračujem v sérii "Dragonfly Mile" a predstavujem nový projekt MI 2. Stručná história vrtuľníka. Do konca 50.rokov ľahký vrtuľník Mi-1 s piestovým motorom AI-26V, ktorý bol široko používaný v ozbrojených silách a národnom hospodárstve ZSSR, už nespĺňal vtedajšie požiadavky. Niekoľko modernizačných projektov Mi-1 (vrátane projektov s jedným motorom s plynovou turbínou) zostalo na papieri. Počas projekčných prác prišli dizajnéri OKB-329 na čele s Michailom Leontievičom Milesom s myšlienkou použiť elektráreň dvoch motorov s plynovou turbínou na ľahký vrtuľník. To poskytlo výrazne väčšiu spoľahlivosť a bezpečnosť letu. Projekt nového dvojmotorového viacúčelového vrtuľníka dostal označenie B-2.
Počas vývoja B-2 sa dizajnéri snažili čo najlepšie využiť komponenty, agregáty a časti Mi-1 (najmä komponenty hlavnej prevodovky, prevodovky, hlavného rotora a ďalších častí). Ale vo všeobecnosti sa ukázalo, že ide o úplne nové auto.
V januári 1961 štátna komisia podpísala zákon o usporiadaní B-2. V auguste toho istého roku bola dokončená výstavba prvého prototypu (továreň č. 0101, T.J. prvá séria, prvá kópia v sérii) v závode č. 329 v Panki pri Moskve (experimentálna výroba mil Design Bureau). Továrenské testy sa začali doslova o mesiac neskôr. V. V. Makarov bol vymenovaný za vedúceho inžiniera pre letové skúšky. 22.septembra toho istého roku skúšobný pilot G. V. Alferov prvýkrát zdvihol B-2 zo zeme a po krátkom vznášaní vykonal 15-minútový let nízkou rýchlosťou.
20.Septembra 1963 štátna komisia odporučila uviesť do sériovej výroby nový ľahký vrtuľník pod označením Mi-2.
Vytvorenie helikoptéry V-2 (Mi-2) bolo dôležitou etapou v pokračovaní sovietsko-poľskej spolupráce na licencovanej výrobe leteckých zariadení, ktorá sa začala v 50. rokoch.v septembri 1962 bol prvý experimentálny stroj predvádzaný členom sovietskej vlády a predstaviteľom Poľskej ľudovej republiky. Po tejto prehliadke sa rozhodlo o spustení sériovej výroby Mi-2 v Poľskej ľudovej republike koncernom Pezetel (PZL — Parlstwowe Zaklady Lotnicze, štátne letecké továrne).
Viac ako 5 400 kusov bolo vyrobených pred koncom výroby v roku 1992.
Na začiatku práce na projekte je iba originál časopisu, ktorého vlastnosťou je prítomnosť laserového rezania rámu, v časopise nie sú žiadne vzory rámu.
Nevieš kam dať 2% dane?. A čo tak prispieť na chod našej najväčšej súťaže v Nitre?
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Mi-2 GPM 1:33 "Libelle Meile"
Mi-2 GPM 1:33 "Libelle Meile"
Je mi ľúto, že nehovorím dobre po slovensky
Koľko ľudí, toľko názorov
Koľko ľudí, toľko názorov
Re: Mi-2 GPM 1:33 "Libelle Meile"
Takže to, čo sa už v súčasnosti urobilo. Vzhľadom na to, že spodné zasklenie luku má zložitú konfiguráciu, bolo rozhodnuté zostaviť hrubé obloženie luku a vybrať hotovú matricu na vytvorenie zasklenia. Ako hotová matrica prišla čajová lyžička, a to jej nosová časť. Bol vyrobený Filmový rám. Zahrievanie sa uskutočňovalo cez spájkovačku, hotové diely sú zobrazené na fotografii.
Je mi ľúto, že nehovorím dobre po slovensky
Koľko ľudí, toľko názorov
Koľko ľudí, toľko názorov
- Robert Blaschke | 63
- Príspevky: 696
- Meno: Robert
- Bydlisko: teraz Košice
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Mi-2 GPM 1:33 "Libelle Meile"
Zaujímavá technológia
Ale hlavne, že výrobok sa podaril.
Mi-2 je pekný malý stroj. Som zvedavý, či budeš potom pokračovať Mi-4 a Mi-6 , tie sú už oveľa väčšie.
Ale hlavne, že výrobok sa podaril.
Mi-2 je pekný malý stroj. Som zvedavý, či budeš potom pokračovať Mi-4 a Mi-6 , tie sú už oveľa väčšie.
Re: Mi-2 GPM 1:33 "Libelle Meile"
Ahoj všetci práca na aktuálnom projekte pokračuje a tu je výsledok ďalšej fázy. Rám trupu je zostavený. Kabína je zostavená so všetkými vnútornými prvkami. Vzhľadom na to, že na montážnych schémach a v samotných detailoch nie je žiadny prípad pre RU, bolo rozhodnuté obrátiť sa na Romana, ktorý túto medzeru vyplnil a nakreslil chýbajúce detaily a dal novú šablónu RU
Je mi ľúto, že nehovorím dobre po slovensky
Koľko ľudí, toľko názorov
Koľko ľudí, toľko názorov
Re: Mi-2 GPM 1:33 "Libelle Meile"
Ahoj všetci práca na aktuálnom projekte pokračuje a tu je výsledok ďalšej fázy. Vnútorná koža kabíny bola vytvorená, zmontovaná a inštalovaná na svojom mieste, ktoré je zase inštalované v ráme.
Je mi ľúto, že nehovorím dobre po slovensky
Koľko ľudí, toľko názorov
Koľko ľudí, toľko názorov
Re: Mi-2 GPM 1:33 "Libelle Meile"
Vďaka!
Je mi ľúto, že nehovorím dobre po slovensky
Koľko ľudí, toľko názorov
Koľko ľudí, toľko názorov
Re: Mi-2 GPM 1:33 "Libelle Meile"
Ahoj všetci práca na aktuálnom projekte pokračuje a tu je výsledok ďalšej fázy. Vonkajší plášť trupu bol vytvorený, zmontovaný a nainštalovaný na jeho miesto, zasklenie bolo nainštalované na zadnej strane na vonkajšom plášti, na vnútornom plášti boli nainštalované rozpery okien, rám bol vyleštený, inak vonkajší plášť nesedel na svojom mieste.
Je mi ľúto, že nehovorím dobre po slovensky
Koľko ľudí, toľko názorov
Koľko ľudí, toľko názorov
Re: Mi-2 GPM 1:33 "Libelle Meile"
Veľmi pekne, myslím si že to sadlo celkom fajn. Na Mi-8 som mal rovnaký problém s vnútorným a vonkajším plášťom.
Re: Mi-2 GPM 1:33 "Libelle Meile"
Ahoj všetci práca na aktuálnom projekte pokračuje a tu je výsledok ďalšej fázy.
Nosná časť bola vytvorená, zostavená a nainštalovaná na svojom mieste spolu s prístrojovými panelmi
Nosná časť bola vytvorená, zostavená a nainštalovaná na svojom mieste spolu s prístrojovými panelmi
Je mi ľúto, že nehovorím dobre po slovensky
Koľko ľudí, toľko názorov
Koľko ľudí, toľko názorov
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní