Cez prazdniny sa mi s modelmi nechcelo zabavat, radsej som bicykel trapil, ale minulu nedelu som sa pustil do tohto Tyrrellu, zacal mi pomaly ale isto po hlave behat
Je to ofsetova tlac, sucast serie zositov s modelmi F1 od PKAA.Prve boli kolieska, tvarovanie ich bokov sa mi teda moc nepodarilo, miestami su polamane,asi som ich malo navlhcil alebo rychlo tvaroval
Nevieš kam dať 2% dane?. A čo tak prispieť na chod našej najväčšej súťaže v Nitre?
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Tyrrell 012/4 / R.Radevicz / 1:24
Moderátor: iconmaster
Re: Tyrrell 012/4 / R.Radevicz / 1:24
Helou,
tomu vlhceniu som ja nikdaj na chut neprisiel. ja ked bombirujem, tak velmi pomaly medzi prstami ohybam aj 5 minut, pekne postupne, a ked je koleso male, tak nejake tie zaoblovatka pouzivam, ale vsetko pekne pomaly, mam cas. Ak sa ponahlas, papier sa zlomi, chce to ten cit do prstov dostat.
Cus.
M.
tomu vlhceniu som ja nikdaj na chut neprisiel. ja ked bombirujem, tak velmi pomaly medzi prstami ohybam aj 5 minut, pekne postupne, a ked je koleso male, tak nejake tie zaoblovatka pouzivam, ale vsetko pekne pomaly, mam cas. Ak sa ponahlas, papier sa zlomi, chce to ten cit do prstov dostat.
Cus.
M.
Teraz: Fordson F
Pred: Aero 500 Cililink, Rusnovy zdvihak, Snežný pluh,
Po(medzi): Miro mi uz nieco posle.
E-shop: http://www.papierovy-modelar.sk http://www.papershipwright.co.uk/
Pred: Aero 500 Cililink, Rusnovy zdvihak, Snežný pluh,
Po(medzi): Miro mi uz nieco posle.
E-shop: http://www.papierovy-modelar.sk http://www.papershipwright.co.uk/
Re: Tyrrell 012/4 / R.Radevicz / 1:24
Ak Ti môžem odporučiť riešenie na tie bočnice, tak si ich podlep 120 až 160g papierom. Jednak sa to lepšie tvaruje, drží to tvar a vôbec sa to nekrčí. Hlavne sa neboj tej hrúbky. Ja som v rámci testovania papiera robil bočnice na F1 z 250g papiera a nikdy sa mi nerobili lepšie.
Bogatyr
Re: Tyrrell 012/4 / R.Radevicz / 1:24
Dakujem za rady, pani .
Bogatyr, takto podlepene bocnice aj navlhcis?
Bogatyr, takto podlepene bocnice aj navlhcis?
Re: Tyrrell 012/4 / R.Radevicz / 1:24
Aktualny stav: postupne som zlepil nos a prilepil ho k podlahe.Nasledoval kokpit s volantom a sedackou a zadna stena za nadrzou = diel c. 10. Tu som kusok zmenil postup oproti navodu.Nalepil som iba zvislu cast dielu 10 a zvnutra som ho asi do 2/3 vysky podlepil balzou aby sa mi pri lepeni motora neprevalil dovnutra.Vrchna ( = vodorovna) cast dielu 10 ostala neprilepena.Dalej som vlepil hotovu sedacku do kokpitu a az teraz som prilepil spominanu vodorovnu cast dielu 10 (nad nadrzou).Takto som mal trochu viac priestoru aby som mohol zvislu cast sedacky dopasovat a prilepit ku zadnej stene kokpitu bez jeho zvlnenia. Presnost bez problemov a geometriu si strazim, zatial sa dari
Re: Tyrrell 012/4 / R.Radevicz / 1:24
Pribudli bocnice, vrchny diel podlahy pod motor medzi nimi a kryt motora.
Chvilu som skumal ako maju jednotlive diely oboch bocnic byt k sebe prilepene, lebo mi to nebolo jasne hned z kresby, ale po vystrihnuti dielov som sa zobudil Pri diely c.21 (dno motorovej casti) som sa zlakol jeho vkladania a lepenia medzi bocnice, ale pekne pasuje.Najprv som diel iba vlozil na svoje miesto, potom som ho prilepil na urovni nadrze a dalej uz len uplne vzadu medzi bocnicami,cielene tycinkovym lepidlom, nech sa mi neskruti podlaha, vyslo Presnost vsetkych dielov viac menej bez problemov, obcas nejaku drobnost prisposobim...
Chvilu som skumal ako maju jednotlive diely oboch bocnic byt k sebe prilepene, lebo mi to nebolo jasne hned z kresby, ale po vystrihnuti dielov som sa zobudil Pri diely c.21 (dno motorovej casti) som sa zlakol jeho vkladania a lepenia medzi bocnice, ale pekne pasuje.Najprv som diel iba vlozil na svoje miesto, potom som ho prilepil na urovni nadrze a dalej uz len uplne vzadu medzi bocnicami,cielene tycinkovym lepidlom, nech sa mi neskruti podlaha, vyslo Presnost vsetkych dielov viac menej bez problemov, obcas nejaku drobnost prisposobim...
Re: Tyrrell 012/4 / R.Radevicz / 1:24
LuPa napísal:Dakujem za rady, pani .
Bogatyr, takto podlepene bocnice aj navlhcis?
Nie vôbec ich nevlhčím, netreba.
Bogatyr
Re: Tyrrell 012/4 / R.Radevicz / 1:24
Pohon aj so zadnou napravou a drziakom zadneho kridla je zlepeny. Obcas som si musel pomoct realnymi obrazkami lebo som si nebol podla navodnej kresby isty.Presnost dielov bez problemov.Jedina chybicka je na vyfukovom potrubi: na samotnych dieloch 33 a 36 stoji, ze sa maju lepit na diel 39, co je prevodovka, ale logika nepusti
Re: Tyrrell 012/4 / R.Radevicz / 1:24
Samostatnym celkom bolo cele zadne kridlo.Kazdy diel som najprv zlepil tycinkovym lepidlom a nechal pod zatazou aby sa nekrutil. Diely sa vzajomne lepia natupo.Az sa cudujem ako mi to sadlo vzajomne bez krutenia, vlnenia a aj presnost dielov nadalej bez problemov. Ku karoserii som potom najprv nalepil motor, zanho prevodovku s drziakom zadneho kridla a samotne kridlo.To sadlo paradne bez prisposobovania na svoje miesto
Re: Tyrrell 012/4 / R.Radevicz / 1:24
Pěkná stavba. Jenom podotýkám, že tento model, stejně jako všechny ostatní od Rada Radevicze se dají objednat již vytištěné na laserové tiskárně. Staví se to lépe a také to lépe vypadá, než tento starý ofsetový tisk.
Radek
Klub modelářů Kyjov
Klub modelářů Kyjov
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní