takže už je na svete aj predná časť nosnej rúry. Teraz je na rade rám a môže to už pomaly ísť do farby.......
Nevieš kam dať 2% dane?. A čo tak prispieť na chod našej najväčšej súťaže v Nitre?
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Tatra 815 typ AGRO /patero/ 1:25
Moderátor: iconmaster
Re: Tatra 815 typ AGRO /Patero - scratchbuild/ 1:25
Re: Tatra 815 typ AGRO /Patero - scratchbuild/ 1:25
ÁNO!!!
- Prílohy
-
- pneuTATRA.pdf
- (79.15 KiB) 421 stiahnutí
Re: Tatra 815 typ AGRO /Patero - scratchbuild/ 1:25
uááu.... no super.... a k dokonalosti tomu chýba už len naimpregnovať sekunďákom a zabrúsiť.
na tomto ilustračnom obrázku som označil približne plochu, ktorú impregnujem sekunďákom. Stačí trošku prebehnúť tú hranu. Je to len otázka praxe. No a potom dohladiť osemdesiatkou šmirglom na paklíku. Brúsenia sa netreba báť. Po naimpregnovaní sekunďákom je to doslova ako plast, takže smelo do toho. No a po obrúsení osemdesiatkou z tej hrany zrazím dvestoosemdesiatkou volne v ruke ostrapiny a je hotovo......
na tomto ilustračnom obrázku som označil približne plochu, ktorú impregnujem sekunďákom. Stačí trošku prebehnúť tú hranu. Je to len otázka praxe. No a potom dohladiť osemdesiatkou šmirglom na paklíku. Brúsenia sa netreba báť. Po naimpregnovaní sekunďákom je to doslova ako plast, takže smelo do toho. No a po obrúsení osemdesiatkou z tej hrany zrazím dvestoosemdesiatkou volne v ruke ostrapiny a je hotovo......
Re: Tatra 815 typ AGRO /Patero - scratchbuild/ 1:25
páni a dámy, na tomto som sa fakt narobil. Ani nie tak preto, že by to bolo zložité, ale preto, lebo som to musel kresliť len podla chabých fotografií z netu. Každopádne výsledok je na svete a je 100%. A prečo 100%? Lebo dnes som sa dopátral jednej tatrovice agrovice, takže som si nafotil potrebné podklady, pobral potrebné rozmery a na počudovanie som len dve prepážky musel posunúť do zadu o 3mm, inak sa mi to podarilo viacmenej odhadnú. Toť náhlady, že v akom je to stave.......
- Dody | 34
- Príspevky: 1285
- Meno: Dominik
- Bydlisko: Borský Mikuláš / Ružomberok
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 815 typ AGRO /Patero - scratchbuild/ 1:25
Re: Tatra 815 typ AGRO /Patero - scratchbuild/ 1:25
Re: Tatra 815 typ AGRO /Patero - scratchbuild/ 1:25
petopatov Kraz ma dostáva zase do prevádzkovej teploty, takže zopár predbežných chuťovčičiek.
Pomocou jednoduchej šablóny sa prilepia poloosi k podvozku a to nám zabezpečí presnú polou aj rázvor, či ako by som to nazval. Proste sa nieje kde pomýliť......
a ešte tých zopár predbežných chuťovčičiek.......
použil som farbu Humbrol. Celkom dobre sa s ňou pracuje. Riedil som ju technickým benzínom a striekal dvojčinnou striekačkou. Nevíhodou je, že pre môj štýl práce hrozitánsky dlho schne (12hod a aj viac).
Pomocou jednoduchej šablóny sa prilepia poloosi k podvozku a to nám zabezpečí presnú polou aj rázvor, či ako by som to nazval. Proste sa nieje kde pomýliť......
a ešte tých zopár predbežných chuťovčičiek.......
použil som farbu Humbrol. Celkom dobre sa s ňou pracuje. Riedil som ju technickým benzínom a striekal dvojčinnou striekačkou. Nevíhodou je, že pre môj štýl práce hrozitánsky dlho schne (12hod a aj viac).
Re: Tatra 815 typ AGRO /Patero - scratchbuild/ 1:25
jo páni.... hadice treba nechať na odborníkoch.....
pomaly dokončujem ten prekliaty podvozok. Na začiatku prác som si nemyslel, že bude okolo toho tolko magoriny, ale pomaly bojujem. Najnáročnejšia časť práce na podvozku (návody) ma samozrejme ešte len čaká. Tak ma teraz napadá, že by som mal doplniť zásoby Paralenu.....
Predná náprava bude postavitelná aj ako riaditelný a aj ako pevná. Rozdiel medzi nimi bude len v tom, že tá pevná bude mať osku durch od diferáka až do pneumatiky. Tým pádom sa nebude mať čo rozčaptavieť, pretože 2mm oska petopatovka znesie dosť vela.
V prvom fotosete je krok za krokom nafotený postup práce pri výrobe puklice na koleso. Snažil som sa hlavne zachytiť spôsob, ktorým vyrábam kruhové otvory rôznych priemerov. Ďalej je na obrázkoch vidieť, že spoje pásikov zlepujem dokopy pomocou podlepeného kúska 80g. papiera a vo finále to v podstate nieje vidieť....
takto na sucho poskladanú puklicu chytím do pinzety, zakvapnem sekunďákom, ten sa krásne vpitje, trochu to potom pobrúsim osemdesiatkou, potom dvestoosemdesiatkou, nafarbím a opäť sekunďákom prilepím na miesto....
A konktérne tieto puklice si zažili svoje. Najprv boli žlté farbou Humbrol, ale keď to bolo ešte aj po troch dňoch takmer lepkavé, dostali acetónový kúpel, humbrolka krásne zliezla, dostali nástrek nitrocelulózovej farby fixírkou a potom povrchovka Gunze červená dvojčinnou striekačkou......
Na následujúcich obrázkoch už máte možnosť vidieť aj časť prednej nápravy. Ja budem robiť prednú nápravu asi funkčnú. Zvislé čapy sa mi podarili, tak uvidíme ako to pôjde s tiahlami riadenia........
pomaly dokončujem ten prekliaty podvozok. Na začiatku prác som si nemyslel, že bude okolo toho tolko magoriny, ale pomaly bojujem. Najnáročnejšia časť práce na podvozku (návody) ma samozrejme ešte len čaká. Tak ma teraz napadá, že by som mal doplniť zásoby Paralenu.....
Predná náprava bude postavitelná aj ako riaditelný a aj ako pevná. Rozdiel medzi nimi bude len v tom, že tá pevná bude mať osku durch od diferáka až do pneumatiky. Tým pádom sa nebude mať čo rozčaptavieť, pretože 2mm oska petopatovka znesie dosť vela.
V prvom fotosete je krok za krokom nafotený postup práce pri výrobe puklice na koleso. Snažil som sa hlavne zachytiť spôsob, ktorým vyrábam kruhové otvory rôznych priemerov. Ďalej je na obrázkoch vidieť, že spoje pásikov zlepujem dokopy pomocou podlepeného kúska 80g. papiera a vo finále to v podstate nieje vidieť....
takto na sucho poskladanú puklicu chytím do pinzety, zakvapnem sekunďákom, ten sa krásne vpitje, trochu to potom pobrúsim osemdesiatkou, potom dvestoosemdesiatkou, nafarbím a opäť sekunďákom prilepím na miesto....
A konktérne tieto puklice si zažili svoje. Najprv boli žlté farbou Humbrol, ale keď to bolo ešte aj po troch dňoch takmer lepkavé, dostali acetónový kúpel, humbrolka krásne zliezla, dostali nástrek nitrocelulózovej farby fixírkou a potom povrchovka Gunze červená dvojčinnou striekačkou......
Na následujúcich obrázkoch už máte možnosť vidieť aj časť prednej nápravy. Ja budem robiť prednú nápravu asi funkčnú. Zvislé čapy sa mi podarili, tak uvidíme ako to pôjde s tiahlami riadenia........
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní