Nevieš kam dať 2% dane?. A čo tak prispieť na chod našej najväčšej súťaže v Nitre?
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.

Tatra 128 a motorová striekačka DS16 / Petr Knotek - PK Graphica / 1:32

Moderátor: iconmaster

Užívateľov profilový obrázok
developer10 | 38
Príspevky: 1006
Meno: Peter
Bydlisko: Spišská Nová Ves
Kontaktovať užívateľa:

Tatra 128 a motorová striekačka DS16 / Petr Knotek - PK Graphica / 1:32

Príspevokod užívateľa developer10 » 02 Aug 2021 10:52

Ahojte papierníci!

Aj na základe Vášho odporúčania z poslednej reportovanej stavby Tatry 623 Narex som si poliakov ešte na malú chvíľku odložil a zastrihol som do predchodcu legendárnej V3S-ky, rýchlokvasný model kopřivnickej 128čky, ako inak v hasičskej úprave. Opäť som si vybral niečo neokukané, pri čom som jednak precvičil nové techniky čo musím dobehnúť po návrate ku papieru, a jednak aj niečo nové zistiť o našej staršej technike a pozadí i popredí ich krátkych životov.

Obrázok