Nevieš kam dať 2% dane?. A čo tak prispieť na chod našej najväčšej súťaže v Nitre?
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Projekt Tatra 148 - CAS32 / rôzni autori / MULTISCALE
Moderátor: iconmaster
- developer10 | 38
- Príspevky: 1006
- Meno: Peter
- Bydlisko: Spišská Nová Ves
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Projekt Tatra 148 - CAS32 / rôzni autori / MULTISCALE
Ahojte papierníci,
nebojte, tento projekt pokračuje ďalej, aktuálne som na stôl vytiahol na prípravu kabínu 1:25 PMHT, ale "tak jsem si spoměl", že tu mám niečo nedokončené
Takže anketka 1. kola skončila nasledovne:
Ďakujem za dôveru a hodnotenie, zapojili ste sa v peknom počte (očakával som 2 hlasy), takže pokračujeme dobiehaním 2. kola - podvozkov. Pripomínam, že aj vaše hodnotenie bude mať vplyv na záverečné hodnotenie môjho subjektívneho úsilia, zatiaľ to vyzerá na tri bonusové body pre RW a po dva pre 1:25 PMHT a FDS minibox.
Takže vopred ďakujem za váš záujem a spúšťam hlasovanie pre podvozky, dúfam, že do mesiaca tie dve chýbajúce kabíny zbúcham a bude nadväzovať rovno aj tretie vyhodnotenie.
Trimce še!
nebojte, tento projekt pokračuje ďalej, aktuálne som na stôl vytiahol na prípravu kabínu 1:25 PMHT, ale "tak jsem si spoměl", že tu mám niečo nedokončené
Takže anketka 1. kola skončila nasledovne:
Ďakujem za dôveru a hodnotenie, zapojili ste sa v peknom počte (očakával som 2 hlasy), takže pokračujeme dobiehaním 2. kola - podvozkov. Pripomínam, že aj vaše hodnotenie bude mať vplyv na záverečné hodnotenie môjho subjektívneho úsilia, zatiaľ to vyzerá na tri bonusové body pre RW a po dva pre 1:25 PMHT a FDS minibox.
Takže vopred ďakujem za váš záujem a spúšťam hlasovanie pre podvozky, dúfam, že do mesiaca tie dve chýbajúce kabíny zbúcham a bude nadväzovať rovno aj tretie vyhodnotenie.
Trimce še!
...po 20 rokoch naspäť v papieri, hlavne hasiči :) ...ale niečo som už aj porobil, aha TU
Hrdý na tento multiprojekt Tatry 148 CAS-32 a aktuálne frčím na tomto technikovi plus kopa minimodelov, veď čekni tú galérku
Hrdý na tento multiprojekt Tatry 148 CAS-32 a aktuálne frčím na tomto technikovi plus kopa minimodelov, veď čekni tú galérku
- developer10 | 38
- Príspevky: 1006
- Meno: Peter
- Bydlisko: Spišská Nová Ves
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Projekt Tatra 148 - CAS32 / rôzni autori / MULTISCALE
Ahojte papierníci,
najprv spomeniem anketu hore , teda jej druhé kolo - podvozky, ešte je trochu času na zahlasovanie a asi bude aj viac, keďže mám hotovú len polku prvej z dvoch chýbajúcich kabiniek Pred stavbou týchto kabín pre veľkú PMHT a RW som si ešte spravil nesúťažnú zastávku pri motoroch ku nim. Nesúťažná je asi jasné, že prečo... V podstate by malo mať otváraciu kapotu a motor aj malé pmht, ale keďže som ho resajzol na ešte menšiu mierku, už sa mi nechcelo veľmi babrať do konštrukcie kabíny, aby sa vôbec dala postaviť... Tak aspoň takto s opisom ku ich stavbe:
Najprv úvodom k tomu, prečo som sklamaný z plochécho výfukového potrubia a prečo som nestaval drôty: Fakt ma trošku takáto plochosť mrzí, ale asi to rešpektuje možnosť voľby vlastných úprav. Ja som v rámci zachovania vernosti cieľom projektu takéto dodatočné úpravy nerobil ani v tomto smere a stavba sledovala postupy a návody autorov. Nech to verne zrkadlí autorove kroky.
PMHT je v podstate malá krabičková skladačka, a aj keď vyzerá zložito, zodpovedá to príslušnej triede náročnosti, len ísť krok po kroku. Sú tam jemné nepresnosti, ale v tejto mierke a s tým, že je to v podstate tiež resize z 1:32 sa to nejako dalo odpustiť. Príjemné technické skladanie, aj keď výsledok veľmi nesedí s originálnym motorom, ale to asi nie je úloha takýchto ľahko štylizovaných modelov.
Pri RW to bol môj prvý RW motor a oproti poslednému zložitejšiemu kúsku od PKG ma prekvapilo, že je tam minimálne množstvo nepapierových dielov. Všetko je veľmi presne navrhnuté, postup jasný a aj keď stavba trvá trochu dlhšie, ak sa dbá na presnosť, nie je to nič záludné, žiadna rubiková kocka, ide to od ruky a v úplnej pohoďke aj napriek rozmerom. Tu sa nabudúce radšej vyhnem postupu podlepeniu klapiek ventilátora, na môj vkus sú dosť hrubé a nahusto. Ale inak bez výhrad, motor je verný predlohe, uvidíme ako obidve sadnú do rámu.
Výfukové zvody, držiaky a podobná habaďúra bude dorobená až pri osadení motorov a kabín do rámov.
Takže toľko ku motorom, ešte raz nezabudnite svoju nezmazateľnú stopu k tomuto projektu zanechať v druhom kole ankety a vidíme sa tu už aj s kabínami! Trimce še!
najprv spomeniem anketu hore , teda jej druhé kolo - podvozky, ešte je trochu času na zahlasovanie a asi bude aj viac, keďže mám hotovú len polku prvej z dvoch chýbajúcich kabiniek Pred stavbou týchto kabín pre veľkú PMHT a RW som si ešte spravil nesúťažnú zastávku pri motoroch ku nim. Nesúťažná je asi jasné, že prečo... V podstate by malo mať otváraciu kapotu a motor aj malé pmht, ale keďže som ho resajzol na ešte menšiu mierku, už sa mi nechcelo veľmi babrať do konštrukcie kabíny, aby sa vôbec dala postaviť... Tak aspoň takto s opisom ku ich stavbe:
Najprv úvodom k tomu, prečo som sklamaný z plochécho výfukového potrubia a prečo som nestaval drôty: Fakt ma trošku takáto plochosť mrzí, ale asi to rešpektuje možnosť voľby vlastných úprav. Ja som v rámci zachovania vernosti cieľom projektu takéto dodatočné úpravy nerobil ani v tomto smere a stavba sledovala postupy a návody autorov. Nech to verne zrkadlí autorove kroky.
PMHT je v podstate malá krabičková skladačka, a aj keď vyzerá zložito, zodpovedá to príslušnej triede náročnosti, len ísť krok po kroku. Sú tam jemné nepresnosti, ale v tejto mierke a s tým, že je to v podstate tiež resize z 1:32 sa to nejako dalo odpustiť. Príjemné technické skladanie, aj keď výsledok veľmi nesedí s originálnym motorom, ale to asi nie je úloha takýchto ľahko štylizovaných modelov.
Pri RW to bol môj prvý RW motor a oproti poslednému zložitejšiemu kúsku od PKG ma prekvapilo, že je tam minimálne množstvo nepapierových dielov. Všetko je veľmi presne navrhnuté, postup jasný a aj keď stavba trvá trochu dlhšie, ak sa dbá na presnosť, nie je to nič záludné, žiadna rubiková kocka, ide to od ruky a v úplnej pohoďke aj napriek rozmerom. Tu sa nabudúce radšej vyhnem postupu podlepeniu klapiek ventilátora, na môj vkus sú dosť hrubé a nahusto. Ale inak bez výhrad, motor je verný predlohe, uvidíme ako obidve sadnú do rámu.
Výfukové zvody, držiaky a podobná habaďúra bude dorobená až pri osadení motorov a kabín do rámov.
Takže toľko ku motorom, ešte raz nezabudnite svoju nezmazateľnú stopu k tomuto projektu zanechať v druhom kole ankety a vidíme sa tu už aj s kabínami! Trimce še!
...po 20 rokoch naspäť v papieri, hlavne hasiči :) ...ale niečo som už aj porobil, aha TU
Hrdý na tento multiprojekt Tatry 148 CAS-32 a aktuálne frčím na tomto technikovi plus kopa minimodelov, veď čekni tú galérku
Hrdý na tento multiprojekt Tatry 148 CAS-32 a aktuálne frčím na tomto technikovi plus kopa minimodelov, veď čekni tú galérku
- developer10 | 38
- Príspevky: 1006
- Meno: Peter
- Bydlisko: Spišská Nová Ves
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Projekt Tatra 148 - CAS32 / rôzni autori / MULTISCALE
Ahojte papierníci!
Predtým ako prejdem ku novinkám v postupe tohto megaprojektu, vyhodnotíme si ešte druhé kolo ankety - podvozky. V každom prípade by určite maestro Vyškovský určite rád poďakoval svojmu vernému fanúšikovi, ktorý mu dal aj napriek jeho absencii v stavbe svoj hlas, ja poďakujem všetkým, ktorí sa zapojili, opäť váš počet narástol a dal viac kredibility tejto ankete v jej záverečnom ponímaní. Takže takto:
A teraz ku tej novinke v postupe:
Nebudem sa veľmi rozpisovať o tejto kabíne, pretože je asi všetkým dôverne známa a vnímam ju ako zlatý grál oblín, na ktorý som si sám musel trúfnuť a vytrénovať svoje oblinárske techniky, aby som sa zbavil strachu a rešpektu. Pri jej stavbe som v podstate odkukoval od Maťa pri jeho agrovke, postupom podľa ripperovho návodu na jeho stránke tu.
Stavba lahodná, a keďže boli v návode uvedené alternatívy v podobe presklenených častí, tak som to využil bez pocitu hriechu "developerstva mimo návod". Jedno, čo budem musieť ešte poriadne trénovať, je to presklenie a napojenie tenkých dielikov, tam mám zjavne ešte veľké rezervy. Veľmi príjemné a technicky výborne navrhnuté bolo tvarovanie a vyrezávanie prednej masky, ten vzduch sa tam vyrezával sám a kiežby všetci vydavatelia používali rovnaký papier, čistý luxus.
Chýbajú ešte diely, ktoré by sa mohli manipuláciou odtrhnúť (späťáky a tykadlá), motor a zvody, ktoré sú už "narichtované", a smerovky ešte čakajú na farbu, tak k tým sa vrátim tiež až vo finále kompletácie na podvozok pri fotení. Tu mi tiež pomohol Maťo s návodom na prípravu kopyta na smerovky. Tak ešte raz - díky Maťo! Tu je to kopyto:
A tu už finálky kabíny:
Na ceste je 1:25ka od PMHT, tak uvidíme, držte prsty a trimce še!
Predtým ako prejdem ku novinkám v postupe tohto megaprojektu, vyhodnotíme si ešte druhé kolo ankety - podvozky. V každom prípade by určite maestro Vyškovský určite rád poďakoval svojmu vernému fanúšikovi, ktorý mu dal aj napriek jeho absencii v stavbe svoj hlas, ja poďakujem všetkým, ktorí sa zapojili, opäť váš počet narástol a dal viac kredibility tejto ankete v jej záverečnom ponímaní. Takže takto:
A teraz ku tej novinke v postupe:
Report
Kabína 1:32 Ripper-worksNebudem sa veľmi rozpisovať o tejto kabíne, pretože je asi všetkým dôverne známa a vnímam ju ako zlatý grál oblín, na ktorý som si sám musel trúfnuť a vytrénovať svoje oblinárske techniky, aby som sa zbavil strachu a rešpektu. Pri jej stavbe som v podstate odkukoval od Maťa pri jeho agrovke, postupom podľa ripperovho návodu na jeho stránke tu.
Stavba lahodná, a keďže boli v návode uvedené alternatívy v podobe presklenených častí, tak som to využil bez pocitu hriechu "developerstva mimo návod". Jedno, čo budem musieť ešte poriadne trénovať, je to presklenie a napojenie tenkých dielikov, tam mám zjavne ešte veľké rezervy. Veľmi príjemné a technicky výborne navrhnuté bolo tvarovanie a vyrezávanie prednej masky, ten vzduch sa tam vyrezával sám a kiežby všetci vydavatelia používali rovnaký papier, čistý luxus.
Chýbajú ešte diely, ktoré by sa mohli manipuláciou odtrhnúť (späťáky a tykadlá), motor a zvody, ktoré sú už "narichtované", a smerovky ešte čakajú na farbu, tak k tým sa vrátim tiež až vo finále kompletácie na podvozok pri fotení. Tu mi tiež pomohol Maťo s návodom na prípravu kopyta na smerovky. Tak ešte raz - díky Maťo! Tu je to kopyto:
A tu už finálky kabíny:
Na ceste je 1:25ka od PMHT, tak uvidíme, držte prsty a trimce še!
...po 20 rokoch naspäť v papieri, hlavne hasiči :) ...ale niečo som už aj porobil, aha TU
Hrdý na tento multiprojekt Tatry 148 CAS-32 a aktuálne frčím na tomto technikovi plus kopa minimodelov, veď čekni tú galérku
Hrdý na tento multiprojekt Tatry 148 CAS-32 a aktuálne frčím na tomto technikovi plus kopa minimodelov, veď čekni tú galérku
- martin1807 | 29
- 2K+
- Príspevky: 2543
- Meno: Martin Bilý
- Bydlisko: Medzilaborce/ Praha
Re: Projekt Tatra 148 - CAS32 / rôzni autori / MULTISCALE
Ja som v tom nevinne
Ale kabína sa ti ozaj podarila. Len ako som už hovoril tu trúbku by si mal urobiť v striebornej farbe.
Ale kabína sa ti ozaj podarila. Len ako som už hovoril tu trúbku by si mal urobiť v striebornej farbe.
Na stole: Tatra 815 Dakar 86, Tatra 148 AM-368
Naposledy dokončené: Praga S5T-2 3S + Praga S5T-3 3S, Tatra 815 Agro + Tatra 148 Agro, Praga V3S AD 080
Martin1807
Naposledy dokončené: Praga S5T-2 3S + Praga S5T-3 3S, Tatra 815 Agro + Tatra 148 Agro, Praga V3S AD 080
Martin1807
- developer10 | 38
- Príspevky: 1006
- Meno: Peter
- Bydlisko: Spišská Nová Ves
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Projekt Tatra 148 - CAS32 / rôzni autori / MULTISCALE
Musím priznať Maťo, že áno, si v tom nevinne, len som sa prilapil na Tvoju vlnu Škoda, že nerobíš aj nejakú PMHT-čku, tu by mi bodla takáto motivácia...
...po 20 rokoch naspäť v papieri, hlavne hasiči :) ...ale niečo som už aj porobil, aha TU
Hrdý na tento multiprojekt Tatry 148 CAS-32 a aktuálne frčím na tomto technikovi plus kopa minimodelov, veď čekni tú galérku
Hrdý na tento multiprojekt Tatry 148 CAS-32 a aktuálne frčím na tomto technikovi plus kopa minimodelov, veď čekni tú galérku
- developer10 | 38
- Príspevky: 1006
- Meno: Peter
- Bydlisko: Spišská Nová Ves
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Projekt Tatra 148 - CAS32 / rôzni autori / MULTISCALE
Ahojte papierníci!
Takže fakticky mám tretiu etapu projektu hotovú, prakticky bude hotová, až to pofotím a poskladalm dokopy s podvozkami a zase pofotím. Dovtedy chýbajúci report ku poslednej kabínke:
Po skúsenostiach s PMHT z prvej edície v resize 1:43 som mal vážne problémy s motiváciou a prístupom ku tejto stavbe, ale tentokrát možno neoprávnene.
Stavba to vôbec nebola zlá a nepresná ako pri menšej mierke, lepila sa celkom fajn, až na ten veľmi stručný návod. Pri takých blatníkoch a oblinách okolo svetiel to bola celkom fuška len prísť na to, ako tie diely vôbec poskladať do seba, keďže pri menšej mierke a neotvárajúcej sa kapote som presnosť týchto dielov veľmi riešiť nemusel a šlo to dotvarovať…
Jediná a najväčšia výtka ku tomuto modelu je ten prekiaty papier, úplne kazí dojem z modelu, je príliš mäkký, krušivý, lámavý a na tú mierku až príliš nízkogramový. Fakt tomu modelu dosť ublížil.
Červená laserová farba sa našťastie až tak nelúpe ako tá čierna pri kolesách, takže nabudúce budem silno uvažovať o prekopírovaní celej šmykajdy, jej vytlačenie na mojom atramente
Dosť kecov, takto mi to dopadlo:
No a tu je aspoň ich časť z hotoviek/
Trmce še
Takže fakticky mám tretiu etapu projektu hotovú, prakticky bude hotová, až to pofotím a poskladalm dokopy s podvozkami a zase pofotím. Dovtedy chýbajúci report ku poslednej kabínke:
Report
Keď predsudky demotivujú aneb. PMHT 1:25Po skúsenostiach s PMHT z prvej edície v resize 1:43 som mal vážne problémy s motiváciou a prístupom ku tejto stavbe, ale tentokrát možno neoprávnene.
Stavba to vôbec nebola zlá a nepresná ako pri menšej mierke, lepila sa celkom fajn, až na ten veľmi stručný návod. Pri takých blatníkoch a oblinách okolo svetiel to bola celkom fuška len prísť na to, ako tie diely vôbec poskladať do seba, keďže pri menšej mierke a neotvárajúcej sa kapote som presnosť týchto dielov veľmi riešiť nemusel a šlo to dotvarovať…
Jediná a najväčšia výtka ku tomuto modelu je ten prekiaty papier, úplne kazí dojem z modelu, je príliš mäkký, krušivý, lámavý a na tú mierku až príliš nízkogramový. Fakt tomu modelu dosť ublížil.
Červená laserová farba sa našťastie až tak nelúpe ako tá čierna pri kolesách, takže nabudúce budem silno uvažovať o prekopírovaní celej šmykajdy, jej vytlačenie na mojom atramente
Dosť kecov, takto mi to dopadlo:
No a tu je aspoň ich časť z hotoviek/
Trmce še
...po 20 rokoch naspäť v papieri, hlavne hasiči :) ...ale niečo som už aj porobil, aha TU
Hrdý na tento multiprojekt Tatry 148 CAS-32 a aktuálne frčím na tomto technikovi plus kopa minimodelov, veď čekni tú galérku
Hrdý na tento multiprojekt Tatry 148 CAS-32 a aktuálne frčím na tomto technikovi plus kopa minimodelov, veď čekni tú galérku
Re: Projekt Tatra 148 - CAS32 / rôzni autori / MULTISCALE
Vyzerá to výborne
Galéria Švo
Večný začiatočník...
Večný začiatočník...
- developer10 | 38
- Príspevky: 1006
- Meno: Peter
- Bydlisko: Spišská Nová Ves
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Projekt Tatra 148 - CAS32 / rôzni autori / MULTISCALE
Ahojte papierníci!
Hlásim úspešné nafotenie tretej fázy - kabíny, takže anketa k nej s možnosťou vášho skromného príspevku ku vox popapulli je spustená.
Kabíny sú časť stavby, kedy sa opäť prejavili markantné rozdiely čo sa týka autorstva a mierky, no na rozdiel od podvozkov to bude vo finále aj viditeľné. Naplno sa prejavuje konštrukčná rozdielnosť, možnosť tvorby detailov a prenesenie predstavy do reálnej podoby. Po predchádzajúcich skúsenostiach som bol skeptický ku niektorým modelom, ale v tejto časti sa rozdiely viac menej zmazali. Konštrukčne inak riešené kabíny RW a PMHT mali každá niečo do seba, ale RW svoju presnosť a detailnosť v tomto modeli nezaprie. U PMHT mi na túto veľkú mierku prekážajú priestorové nepresnosti oproti reálu, ale čo sa týka skladania, tak až na ten hlavolam s blatníkmi to nebolo až také hrozné. Najviac som sklamaný z minimodelu LBS, ten je od reálu neskutočne ďaleko, ale to je pre myšlienku tohto projektu dobré, pretože je podstatné, aby tieto rozdiely bolo vidieť. FDS je v tomto smere také RW medzi minimodelmi, je mimoriadne detailné a najmä podľa mňa realistickejšie ako LBS a tiež ako PMHT v prvej verzii, ktorú staviam v 1:43. Vyškovský je kategória sama o sebe, to ani nevyzerá ako predloha, ale stavia sa to super a tá nostalgia z toho smrdí ako čerstvo natankovaný benzín. Skrátka musí byť súčasťou tohto projektu, lebo je to obraz jednej doby a veľkosti propagátora papierového modelárstva. Ale dosť kecov, tu sú fotky:
Určite neuniklo skúsenému modelárskemu oku, že na dvohćh najväčších chýbajú modely a detaily späťákov a tykadiel. Tie nahodím až pri kompletácii, aby som ich nemusel ešte nastokrát opravovať.
Na záver moje súkromné hodnotenie za tretie kolo:
1. 1:87 FDS resize - náročnosť na maximum, ale prekvapujúca presnosť
2. 1:32 Ripper Works - mínus bod za medzierku za predným oknom a dlhú tyč riadenia
3. 1:25 PMHT - tentokrát kabína bola presná, ale logika stavby je komplikovaná
4. 1:32 Vyškovský - už sa nebavíme o čestnom umiestnení, toto sa musí užívať
5. 1:43 PMHT - štyria vyššie sa stavali lepšie a aj tak vyzerajú
6. 1:100 LBS - tentokrát sklamanie, kabína je veľká a neforemná
Teraz si dáme trošku oddych od tatričiek a až príde ten správny čas, pustím sa do nadstavieb a.k.a. štvrtej časti. Piata časť bude kompletácia a šiesta časť podložka (ale tá už bude bez ankety). Tak držte prsty aj naďalej, dajte svoj páčik do ankety a trimce še!!
Hlásim úspešné nafotenie tretej fázy - kabíny, takže anketa k nej s možnosťou vášho skromného príspevku ku vox popapulli je spustená.
Report
Diel 3. - KabínyKabíny sú časť stavby, kedy sa opäť prejavili markantné rozdiely čo sa týka autorstva a mierky, no na rozdiel od podvozkov to bude vo finále aj viditeľné. Naplno sa prejavuje konštrukčná rozdielnosť, možnosť tvorby detailov a prenesenie predstavy do reálnej podoby. Po predchádzajúcich skúsenostiach som bol skeptický ku niektorým modelom, ale v tejto časti sa rozdiely viac menej zmazali. Konštrukčne inak riešené kabíny RW a PMHT mali každá niečo do seba, ale RW svoju presnosť a detailnosť v tomto modeli nezaprie. U PMHT mi na túto veľkú mierku prekážajú priestorové nepresnosti oproti reálu, ale čo sa týka skladania, tak až na ten hlavolam s blatníkmi to nebolo až také hrozné. Najviac som sklamaný z minimodelu LBS, ten je od reálu neskutočne ďaleko, ale to je pre myšlienku tohto projektu dobré, pretože je podstatné, aby tieto rozdiely bolo vidieť. FDS je v tomto smere také RW medzi minimodelmi, je mimoriadne detailné a najmä podľa mňa realistickejšie ako LBS a tiež ako PMHT v prvej verzii, ktorú staviam v 1:43. Vyškovský je kategória sama o sebe, to ani nevyzerá ako predloha, ale stavia sa to super a tá nostalgia z toho smrdí ako čerstvo natankovaný benzín. Skrátka musí byť súčasťou tohto projektu, lebo je to obraz jednej doby a veľkosti propagátora papierového modelárstva. Ale dosť kecov, tu sú fotky:
Určite neuniklo skúsenému modelárskemu oku, že na dvohćh najväčších chýbajú modely a detaily späťákov a tykadiel. Tie nahodím až pri kompletácii, aby som ich nemusel ešte nastokrát opravovať.
Na záver moje súkromné hodnotenie za tretie kolo:
1. 1:87 FDS resize - náročnosť na maximum, ale prekvapujúca presnosť
2. 1:32 Ripper Works - mínus bod za medzierku za predným oknom a dlhú tyč riadenia
3. 1:25 PMHT - tentokrát kabína bola presná, ale logika stavby je komplikovaná
4. 1:32 Vyškovský - už sa nebavíme o čestnom umiestnení, toto sa musí užívať
5. 1:43 PMHT - štyria vyššie sa stavali lepšie a aj tak vyzerajú
6. 1:100 LBS - tentokrát sklamanie, kabína je veľká a neforemná
Teraz si dáme trošku oddych od tatričiek a až príde ten správny čas, pustím sa do nadstavieb a.k.a. štvrtej časti. Piata časť bude kompletácia a šiesta časť podložka (ale tá už bude bez ankety). Tak držte prsty aj naďalej, dajte svoj páčik do ankety a trimce še!!
Edit: Dajaký internetový čertík škriatok mi pootáčal fotky, tak som ich dal na správnu orientáciu...
Naposledy upravil/-a developer10 v 07 Nov 2022 13:31, upravené celkom 1 krát.
...po 20 rokoch naspäť v papieri, hlavne hasiči :) ...ale niečo som už aj porobil, aha TU
Hrdý na tento multiprojekt Tatry 148 CAS-32 a aktuálne frčím na tomto technikovi plus kopa minimodelov, veď čekni tú galérku
Hrdý na tento multiprojekt Tatry 148 CAS-32 a aktuálne frčím na tomto technikovi plus kopa minimodelov, veď čekni tú galérku
- martin1807 | 29
- 2K+
- Príspevky: 2543
- Meno: Martin Bilý
- Bydlisko: Medzilaborce/ Praha
Re: Projekt Tatra 148 - CAS32 / rôzni autori / MULTISCALE
Totok ma baví. Pekné máš tie kabíny iba čo je pravda.
Na stole: Tatra 815 Dakar 86, Tatra 148 AM-368
Naposledy dokončené: Praga S5T-2 3S + Praga S5T-3 3S, Tatra 815 Agro + Tatra 148 Agro, Praga V3S AD 080
Martin1807
Naposledy dokončené: Praga S5T-2 3S + Praga S5T-3 3S, Tatra 815 Agro + Tatra 148 Agro, Praga V3S AD 080
Martin1807
- iconmaster | 35
- Last man standing
- Príspevky: 7433
- Meno: Peter Jankovič
- Bydlisko: Želiezovce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Projekt Tatra 148 - CAS32 / rôzni autori / MULTISCALE
Pekný progress a zároveň fakt zaujímavé porovnávanie rôznych modelov/autorov/vydavateľstiev/mierok na tej istej predlohe Len pokračuj, ak príde čas!
Dal som ti aj hlas popapuli
Dal som ti aj hlas popapuli
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných