Nevieš kam dať 2% dane?. A čo tak prispieť na chod našej najväčšej súťaže v Nitre?
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Tatra 148 UDS 110a/RW/1:32
Moderátori: iconmaster, braintech
- petopato | 52
- 11 násobný gulášmajster!
- Príspevky: 4356
- Meno: Peter Židuliak
- Bydlisko: Šahy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 148 UDS 110a/RW/1:32
Radosť pozerať, ale ten pastel by asi stačilo na koniec, lebo sa ti bude otierať...
Re: Tatra 148 UDS 110a/RW/1:32
petopato napísal:Radosť pozerať, ale ten pastel by asi stačilo na koniec, lebo sa ti bude otierať...
dakujem . kolesa budem lepit na podvozok asi az pred koncom, pretoze teraz mi to len na centralnej rure velmi drzat nebude. Dalej spravim kabinu a potom ram nadstavby a potom az skompletujem podvozok a kolesa. Zatial mi vsetko pekne sedi tak to len nepokazit kabinou.
- iconmaster | 35
- Last man standing
- Príspevky: 7433
- Meno: Peter Jankovič
- Bydlisko: Želiezovce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 148 UDS 110a/RW/1:32
Pekné kolieska
A keďže nie som "Tatrofil" jedna technická na odborníkov: aj v reáli sa používali rovnaké dezený na všetkých kolesách, alebo to len vydavatelia modelov zjednodušujú? Tie cik-cakové vzory by som tipoval ako vhodné na predné (riadené) nápravy a prípojné vozidlá, ale ťažné nápravy s dvojmontážou by mali mať vzorku s lepším záberom, nie?
A keďže nie som "Tatrofil" jedna technická na odborníkov: aj v reáli sa používali rovnaké dezený na všetkých kolesách, alebo to len vydavatelia modelov zjednodušujú? Tie cik-cakové vzory by som tipoval ako vhodné na predné (riadené) nápravy a prípojné vozidlá, ale ťažné nápravy s dvojmontážou by mali mať vzorku s lepším záberom, nie?
- petopato | 52
- 11 násobný gulášmajster!
- Príspevky: 4356
- Meno: Peter Židuliak
- Bydlisko: Šahy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 148 UDS 110a/RW/1:32
Nie som síce odborník, ale pokiaľ sa dobre pamatám, za socíka sa veľmi nehrali na riadenú, alebo ťažnú nápravu. Pokiaľ to bola mašina do terénu, tak dostala robustnejší dezén a pokiaľ skôr cestná, tak ten cik-cakový (na všetky), ale jedno mali spoločné a síce, že to boli hnusné chemlony a veľa nevydržali....
Re: Tatra 148 UDS 110a/RW/1:32
čo som zháňal fotky pri stavbe prvej 148, tak všetky dobovky mali z fabriky agresivný vzor na všetkých nápravách. Tieto cestné dezény mali ťahače a iné typy určene na spevnené cesty. A S1ky Arktik mali nejake šípové špeciálky. Ďalej rusi tam potom obúvali úplne ine rozmery do terénu. Dnes samozrejme že jazdia na predku cestný vzor a vzadu viac zaberovy.
Re: Tatra 148 UDS 110a/RW/1:32
Report
Dnes som na modeli spravil len málo. Dokončil som zadné dvojmontaže, prilepil som bubny na disky a doplnil brzdové válce. Náboj som spravil trochu plastickejší. Tento postup upevnenia kolies na polonápravy spolu s bubnom je lepší, že sa dá doladiť geometria modelu a kolies
Práce na modeli budu pokračovať kabínou, z ktorej mám menšie obavy. Ale snáď sa to podarí aspoň ako na oranžovej S1ke.
Re: Tatra 148 UDS 110a/RW/1:32
Elegantna roboticka
Re: Tatra 148 UDS 110a/RW/1:32
Report
Ahoj, na Tatre som začal dokončovať kabínu. Vonkajšie diely sadli celkom pekne bojoval som s tým dosť dlho aj preto sa mi to do toho vôbec nechcelo lebo som vedel čo ma čaká. Nasledovať bude boj so strechou a kapotou. Retuš je nahrubo bez úprav. Pokiaľ si dobre pamätám tak pri mojom Arktikovi S1 som vravel že túto kabínu už nikdy lepiť nebudem ... túto vetu som si opakoval aj teraz ... O tejto kabíne si myslím, že 10 kabín 10 tvarov samozrejme myslím seba a moje schopnosti, nie vydavateľa alebo model ! Fotky na rýchlo zo stavby.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní