Jako další model jsem si vybral kolový bagr z Polské produkce firmy Warynski. Jedná se o dvounápravový kolový bagr model K-406. Tento stroj jsem měl možnost si prohlédnout a nafotit v ZOD Zálší - Svatý Jiří, kde ho využívají na drobné práce i v současné době.
Vystřihovánka samotná není nijak náročná na množství dílů, ale návodky jsou trochu jednoduché a mnohdy chybí některé dílky znázorněné. Proto možná vzniknou nějaké nepřesnosti nebo neshody modelu s reálným strojem.
Předloha
Postup prací jsem zahájil pneu a následně podvozkem ( tam jsem u některých dílů tápal jak je přilepit )
Nevieš kam dať 2% dane?. A čo tak prispieť na chod našej najväčšej súťaže v Nitre?
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Warynski K-406 / GPM + úpravy / 1:25
Moderátori: iconmaster, braintech
Re: Warynski K-406 / GPM + úpravy / 1:25
Pokračování v modelu. Slepené nápravy a šasí.
Pneu jen nasazené.
Bohužel při bližším prohlédnutí fotek stroje a porovnání modelu budu nucen provést úpravy nejspíš přední nápravy. Na skutečném stroji tupláky kopírují svoji stopu, na modelu je z toho 4 stopé vozidlo. Bohužel toto autor poměrně dost zřetelně netrefil. Rozdíl několika mm na každé straně.
Škoda.
Pneu jen nasazené.
Bohužel při bližším prohlédnutí fotek stroje a porovnání modelu budu nucen provést úpravy nejspíš přední nápravy. Na skutečném stroji tupláky kopírují svoji stopu, na modelu je z toho 4 stopé vozidlo. Bohužel toto autor poměrně dost zřetelně netrefil. Rozdíl několika mm na každé straně.
Škoda.
Re: Warynski K-406 / GPM + úpravy / 1:25
Rozdíl vzdáleností vnitřní strany nábojů je 6mm na každé straně. To je už hodně velká nepřesnost v tomto měřítku. Naprosto to kazí dojem z modelu. Proto nastala verze řezání a přikrácení nápravy řízení.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní