Zdravím,
ďakujem za pochvalu.
Postup pri lepení nosníkov som zvolil nasledujúci. Na rozkreslených dieloch som vyznačil stredy jednotlivých dier a diely som naimpregnoval sekundovým lepidlom. Samotné diery som potom veľmi opatrne vyrezal vrtákmi do dreva príslušného priemeru. Je nutné použiť malé otáčky a malý prítlak na vrták.
Elipsovité diery som vyrezal pomocou šablóny a gravírovacích nástrojov.
Nevieš kam dať 2% dane?. A čo tak prispieť na chod našej najväčšej súťaže v Nitre?
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
ČSD 555.3008 / Ty 45 + Ty 2 + úpravy / Angraf / 1:25
Re: ČSD 555.3008 / Ty 45 + Ty 2 + úpravy / Angraf / 1:25
Naposledy upravil/-a Luky815 v 03 Nov 2018 18:39, upravené celkom 2 krát.
"Musíme to urobiť presne, preto to urobíme podľa oka"
Re: ČSD 555.3008 / Ty 45 + Ty 2 + úpravy / Angraf / 1:25
Tvoju stavbu sledujem a učím sa, lebo raz by som si tiež postavil túto mašinku ale v mierke 1:45 z BR 52 Kriegslok od ADW...ide ti to perfektne a držím palce do úspešného konca....
Re: ČSD 555.3008 / Ty 45 + Ty 2 + úpravy / Angraf / 1:25
Prácu na podvozkoch som striedal s prácou na samotnom tendri. Na prednú časť mazutovej nádrže som zhotovil prehrievač mazutu. Pri jeho zostavovaní som postupoval podľa fotografii. Taktiež som popracoval na čelnej strane tendra. Tie žlté plochy na čelnej strane sú dvierka odkladacích priestorov pre rušňovú čatu. ešte chýbajú madlá.
Filter pevných častíc, ktorý bude umiestnený pred predhrievačom.
Podvozky viac-menej pripravené na patinu.
Filter pevných častíc, ktorý bude umiestnený pred predhrievačom.
Podvozky viac-menej pripravené na patinu.
"Musíme to urobiť presne, preto to urobíme podľa oka"
Re: ČSD 555.3008 / Ty 45 + Ty 2 + úpravy / Angraf / 1:25
taketo upravy sa mne vzdy pacia. a zacinam inklinovat pre najeky ten kolajnocivy ony, ked sa tu zacina prebudzat kolajnicova kategoria
Mas to velmi pekne, nech sa dari ako doteraz.
M.
Mas to velmi pekne, nech sa dari ako doteraz.
M.
Teraz: Fordson F
Pred: Aero 500 Cililink, Rusnovy zdvihak, Snežný pluh,
Po(medzi): Miro mi uz nieco posle.
E-shop: http://www.papierovy-modelar.sk http://www.papershipwright.co.uk/
Pred: Aero 500 Cililink, Rusnovy zdvihak, Snežný pluh,
Po(medzi): Miro mi uz nieco posle.
E-shop: http://www.papierovy-modelar.sk http://www.papershipwright.co.uk/
Re: ČSD 555.3008 / Ty 45 + Ty 2 + úpravy / Angraf / 1:25
Zdravím,
dnes len malý postup. Vyrobil som oblé časti krytov ložísk. Postupoval som nasledovne. S 1 mm kartónu som vysekal kruhy s priemerom 8 mm. Tie som v strede prevŕtal a do dier som vlepil 3 mm špajdľu tak aby trochu trčala aj s druhej strany. Túto stranu som následne obalil tmelom a po zaschnutí som vybrúsil požadovaný tvar. Hríbiky som nakoniec natrel a drieky skrátil tak aby mi nenarážali do osiek vo vnútri domcov.
dnes len malý postup. Vyrobil som oblé časti krytov ložísk. Postupoval som nasledovne. S 1 mm kartónu som vysekal kruhy s priemerom 8 mm. Tie som v strede prevŕtal a do dier som vlepil 3 mm špajdľu tak aby trochu trčala aj s druhej strany. Túto stranu som následne obalil tmelom a po zaschnutí som vybrúsil požadovaný tvar. Hríbiky som nakoniec natrel a drieky skrátil tak aby mi nenarážali do osiek vo vnútri domcov.
"Musíme to urobiť presne, preto to urobíme podľa oka"
Re: ČSD 555.3008 / Ty 45 + Ty 2 + úpravy / Angraf / 1:25
Zdravím,
nasledovalo zostavenie bŕzd a ich inštalácia do podvozkov. krajné išli nainštalovať celkom ľahko, horšie to bolo s vnútornými. Nakoniec sa, ale všetko podarilo na podvozkoch už chýbajú len brzdové tiahla a zábrany proti strate bŕzd. Na podvozkoch som zároveň začal zo znázornením patiny pomocou nepravidelného nástreku veľmi zriedením hrdzavým odtieňom.
Ďalej som pokračoval prácami na tendri.
Znázornil som trubky mazutovej nádrže a vnútorný priestor som nafarbil gunze farbou č.73 a naznačil stekajúci olej a špinu pomocou wash prípravkov firmy humbrol. Celú nádrž som vlepil do tendra a na tender som poklopy, madlá a na zadnú stranu nádrže schody.
Nadnes všetko.
nasledovalo zostavenie bŕzd a ich inštalácia do podvozkov. krajné išli nainštalovať celkom ľahko, horšie to bolo s vnútornými. Nakoniec sa, ale všetko podarilo na podvozkoch už chýbajú len brzdové tiahla a zábrany proti strate bŕzd. Na podvozkoch som zároveň začal zo znázornením patiny pomocou nepravidelného nástreku veľmi zriedením hrdzavým odtieňom.
Ďalej som pokračoval prácami na tendri.
Znázornil som trubky mazutovej nádrže a vnútorný priestor som nafarbil gunze farbou č.73 a naznačil stekajúci olej a špinu pomocou wash prípravkov firmy humbrol. Celú nádrž som vlepil do tendra a na tender som poklopy, madlá a na zadnú stranu nádrže schody.
Nadnes všetko.
"Musíme to urobiť presne, preto to urobíme podľa oka"
Re: ČSD 555.3008 / Ty 45 + Ty 2 + úpravy / Angraf / 1:25
na ten mazut je tam cerpadlo alebo to tece samospadom do kotla?
Re: ČSD 555.3008 / Ty 45 + Ty 2 + úpravy / Angraf / 1:25
Luky, parádna robota, sledujem ďalej.
Roman, toto som našiel na stránke http://lokomotivy.webzdarma.cz/555_3.htm:
Takže asi tak.
Roman, toto som našiel na stránke http://lokomotivy.webzdarma.cz/555_3.htm:
Tekutost mazutu byla udržována parním ohřevem pomocí topného hada. Při zatápění bylo nutno ohřát mazut v tendru pomocí cizího zdroje páry, většinou z jiné lokomotivy, což bylo komplikací. Ohřátý mazut přitékal z nádrže do předehřívače, ve filtru se čistil. Do hořáků, velkého a malého, byl vháněn parou. Malý hořák se používal pro malé výkony, při zatápění, jízdě samotné lokomotivy.
Takže asi tak.
Re: ČSD 555.3008 / Ty 45 + Ty 2 + úpravy / Angraf / 1:25
Skoro ako meje rozrobené
Paráda
Paráda
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní